Ephemera Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2001 Del Skrevet 16. september 2006 Idag har jeg og sambo vært ute og handlet litt igjen da... Ephelille har fått 7 bodyer og en nyyydelig tynn dyne (vognteppe) i hvit med blonder på. Jeg kjøpte en hvit mamma-singlet til meg selv. Også kjøpte vi et tonn med mat. Skulle egentlig på bursdagsfest til en kompis av sambo i kveld, men samboeren hans har blitt syk, så festen er utsatt til neste lørdag. Derfor har vi spist Grandiosa Lørdagspizza med rømmedressing til middag nå - og nå skal Ephemera ta seg en liten dupp på sofan før TV-kvelden begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. september 2006 #2002 Del Skrevet 16. september 2006 God ettermiddagsdupp da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2003 Del Skrevet 16. september 2006 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinu Skrevet 16. september 2006 #2004 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Har fulgt med på dagboka di en laaaaang stund jeg.....men har ikke fått registrert meg før nå. Derfor har jeg heller aldri fått skrevet noe til deg.. ...men bedre sent enn aldri; så GRATULERER med barn i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2005 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Takk for det, kinu! Endret 16. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. september 2006 #2006 Del Skrevet 16. september 2006 Oppe igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2007 Del Skrevet 16. september 2006 Oppe igjen?? ← JA! Har vært oppe lenge, jeg. Våknet en gang mellom åtte og halv ni. Har proppet i meg sjokolade og snacks og... Har lyst på vin... Det MÅ ha noe med at det er "forbudt" å gjøre Men seriøst: Når jeg dro hjem fra jobb igår, hadde noen lånt kantina på jobb til et eller annet arrangement og det var pådekte bord der og masse glass med velkomstdrikker som så ut som musserende hvitvin. Og jeg tenkte "nam"!! Og jeg syntes det var trist at jeg ikke kunne drikke på festen som vi egentlig skulle på i kveld... Og naboen har vorspiel og har til og med vært her og lånt terrassevarmeren vår. Sjelden jeg har lyst til å feste sånn til vanlig... Jeg har liksom gjort meg ferdig med det for leeeeeenge siden og jeg hater bakrus... Men det er gøy en gang i blant! Jeg har en flaske musserende alkoholfri hvitvin i kjøleskapet som jeg skulle ha med på festen, men det er litt sent å åpne den nå. Men jeg klager ikke! Er superglad for å ha Ephelille i magen og tror ikke jeg kommer til å drikke alkohol før jeg er ferdig med å amme. Vel... det går an å pumpe seg å gi flaske da, men da tror jeg det skal være en spesiell anledning. Bare så rart at man får lyst til å gjøre ting man ikke kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2006 #2008 Del Skrevet 16. september 2006 Vi mennesker er vel skapt slik at vi alltid vil ha det vi ikke kan få av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. september 2006 #2009 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har også lyst på vin Men skal ikke drikke noe særlig nå, dessuten skal jeg kjøre på jobb i morgen tidlig så det er nok best å holde seg uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2006 #2010 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg og sambo slapper av med øl Vel fortjent da! Vi har jo jobbet i 12 timer i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2011 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg og sambo slapper av med øl Vel fortjent da! Vi har jo jobbet i 12 timer i dag! ← Oj!! Da er det vel fortjent, ja! Har alkoholfri øl i kjøleskapet også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. september 2006 #2012 Del Skrevet 16. september 2006 Bottoms up!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2013 Del Skrevet 16. september 2006 *Drikker iskald Clausthaler i boks* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. september 2006 #2014 Del Skrevet 17. september 2006 Ble lørdagskvelden komplett med en Clausthaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. september 2006 #2015 Del Skrevet 17. september 2006 Hva gjør du i dag da?? Sover kanskje fordi du ble vekket tidlig av sms??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2016 Del Skrevet 17. september 2006 Ble lørdagskvelden komplett med en Clausthaler? ← Lørdagskvelden var fin uansett, men det var godt og forfriskende med en Clausthaler på slutten Hva gjør du i dag da?? Sover kanskje fordi du ble vekket tidlig av sms??? ← Jeg har mobilen på bare et svakt pip på meldingene, så jeg hadde ikke hørt den om jeg ikke allerede var våken Så det gikk helt fint! Men jeg sto opp litt tidligere enn jeg egentlig hadde lyst til fordi jeg fikk lyst på frokost... Hvilket dilemma - mat eller søvn? Men jeg løste det ved å sove "litt" på sofan utpå dagen. Er litt sånn surrete etter det, for sola skinner inn her... Nå skal vi spise middag og så får vi besøk i 19-tiden. I mellomtiden må vi rydde bittelitt og jeg må kle på meg noe annet enn den kosedressen jeg rusler rundt i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. september 2006 #2017 Del Skrevet 17. september 2006 Kos deg med besøk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 17. september 2006 #2018 Del Skrevet 17. september 2006 *plukke opp på mine innlegg igjen* Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. september 2006 #2019 Del Skrevet 17. september 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2020 Del Skrevet 17. september 2006 @nea og Ronja: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå