Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skål, iss! :danse:

Jeg var helt sånn: :sjokk: når jeg kom hjem fra jobb... Men jeg krøyp inn i dusjen og etterpå fikk jeg pannekaker :sikle: Så nå har jeg stappet i meg en hel bunke... :sjenert: Og Ephelille takker med å sparke med de søte små føttene sine :lol: I og med at morkaka ligger foran til meg, kjenner jeg bare sparkene på sidene av magen, noe også UL-legen sa at jeg kom til å gjøre. Det er så deilig når jeg kjenner henne!!

Imorgen er det fredag!!

På lørdag skal vi bort på bursdagsfest. Blir veldig rart å ikke kunne drikke... men jeg klager ikke... De andre skal ut på byen etter hvert, men jeg kommer til å kjøre og jeg orker ikke å bli med ut. Jobben skal også ha lønningspils på lørdag.

Fyller på med litt mere brus

:perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her sovnet jeg fra hele festen, ser jeg... :sjenert:

Håper dere hadde det koselig da ;)

Og takk for hintet, Grace!! Hva synes du forresten om mailen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke steinrik, men jeg har litt penger :) Jeg har visst om at jeg skulle kjøpe disse i noen måneder - og så sparte jeg jo minst 5.000 på å slippe å betale for bilkræsjen. Ikke ble det sommerferie i år heller, pga at jeg var så kvalm. Så jeg skal unne meg det.

Nå har vi fått ny arbeidsplan fra 1. oktober og ut året. Vet ikke om jeg er heeeelt fornøyd, men... Jeg ville helst jobbet 8 - 16 hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...