Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å, så koselig det er å planlegge og ikke minst kjøpe alt av utsyr den lille skal ha!! Det blir litt annerledes med nr to..her er vogna etter storebror i tipptoppstand og jeg synes fortsatt den er fin, og alt det andre av store ting har vi jo også. Litt bra for økonomien men litt kjedelig også...Men småklær skal jeg nok alltids få kjøpt snart...imens får jeg bruke penger på magen istedet! :sjarmor:

Du må kose deg masse i denne fantastiske ventetiden med små og store planlegginger og innkjøp!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa og Grace: :klem:

Har akkurat spist nydelig taco til middag :sikle: Kan hende det er litt sterkt for Ephelille, men vi får spe ut fostervannet med litt sjokolade senere i kveld :lol:

Shopping er utsatt til imorgen. Da åpner et nytt kjøpesenter med en ny babyutstyrsbutikk, Barnas Hus. Kom en hel brosjyre med åpningstilbud i posten idag :hoppe: De har ikke voksiposer, men en pose som jeg tror en annen her anbefalte, "Odenwälder dunpose", med bamsetrykk inni. Lurer på om det kan være like greit som voksipose? Tror jeg må lage en egen tråd om det i kveld. De koster på tilbud 1.299,- mens voksiposene på den andre butikken koster 2.000,-. De har også tilbud på Babybjørn bæresele, nedsatt kr. 200,- til 499,-. Det skal vi også ha. Finner sikkert mye annet fint også :)

Men nå: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye bra om den posen du nevner! :Nikke: Jeg er sikker på at den er minst like god som voksiposen. Prisen høres jo veldig bra ut også!

Det høres bra ut! :) Den er satt ned 500 kroner.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg som skrev om den dunposen. Vi har vært kjempefornøyd! Den er lang også så den holder en stund. Kunne sikkert brukt den nå om han sov ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa: Okei :) Vi må jammen se på den posen imorgen :Nikke:

Grace: Nå er jeg våken igjen :) Var nydelig å legge seg stuptrøtt under pleddet på sofan mens regnet silte ned ute! Nå skal jeg kose meg med en skål med Dream-is :sikle: Halve skålen med coffee-is (lurer på om den er god) og andre halvdelen med sjokolade! Må bare spise før den smelter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, hørtes godt ut. Skal vel snart ha "lunsj" jeg :)

Er du på jobb?

Det var supergodt med is! Lurer på om jeg bare må ha litt mer... :sjenert: Jeg spiste tross alt ikke is i sommer, så jeg har litt å ta igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:vinke:

Det er bra å se at du har det godt for tiden :kose:

:Nikke:

Her ble det pølse i brød og cookie....

Ikka rart jeg er feit.... :ler:

Du er ikke feit! Jeg er nesten litt bekymret for vekta mi nå, for jeg synes plutselig jeg veier myyyyye. Men magen vokser i full fart og sambo sier også at han ikke ser at jeg har lagt på meg andre steder. Kan hende kroppen samler vann også, selv om jeg ikke har noen synlig væskeopphopning i kroppen. Så det er vel Ephelille som vokser og trives ;) Men likevel må jeg begrense matinntaket mitt bittelitt også... Jeg skulle helst koset meg meg noe godt hver kveld nå - og jeg har hatt en dobbel Mars liggende på kontorpulten i en uke som jeg sitter og sikler etter når jeg er på jobb... Men det er så godt med vanlig MAT også - spesielt grovbrød med røkelaks :sikle: Har nettopp spist en sånn brødskive til kveldsmat. Kunne spist et helt brød... Men jeg må bare innse at det ikke fungerer sånn at jeg bare kan spise og samtidig forvente at vekta står stille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at man skal passe på at røkelaksen er fersk, men hvordan vet man det? Jeg går ut fra at det går fint så lenge jeg kjøper laks i butikken, som ligger kaldt der, oppbevarer den kaldt i kjøleskapet og ikke lar den ligge for lenge. Og nå om dagen har jeg med meg matpakke med røkelaks på jobb også, og den går rett i kjøleskapet når jeg kommer på jobb. Kan imidlertid tenke meg at det ikke er lurt å spise laks som enten begynner å gå ut på dato, som man har hatt liggende åpen leeenge, eller noe som man graver frem på bunnen av fryseren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...