Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:troest:

Det blir din tur også, vennen!

Kanskje.... :sjenert:

Nå er det faktisk bare en uke til ny prøve...

Eller hvis det skal være akkurat tre mnd så er dte lenger til, men det er vel ikke så viktig vel??

Burde vel være greit med sånn ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje.... :sjenert:

Nå er det faktisk bare en uke til ny prøve...

Eller hvis det skal være akkurat tre mnd så er dte lenger til, men det er vel ikke så viktig vel??

Burde vel være greit med sånn ca.?

Jeg mener at jeg leste et sted at Pergo kan medføre EL i pause-månedene også. Det + å skåne kroppen var grunnen til at man skulle ha pause-måneder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg sluttet på jobb kl. 15 :) Utrolig deilig å slutte så tidlig! Tror jeg skal sove litt til sambo kommer hjem fra trening. Stakkars Ephelille har nok hatt en urolig dag siden jeg har vært så frustrert ;)

Spise, ja... Skulle gjerne likt å vite hvor mange kilo som går av under amminga og etter fødselen... Kan ikke skjønne at jeg skal legge på meg "mer enn normalt" så lenge jeg spiser sunn mat, men jeg har da fått så lyst på kaker og sjokolade og is og... alt mulig rart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sluttet på jobb kl. 15 :) Utrolig deilig å slutte så tidlig! Tror jeg skal sove litt til sambo kommer hjem fra trening. Stakkars Ephelille har nok hatt en urolig dag siden jeg har vært så frustrert ;)

Spise, ja... Skulle gjerne likt å vite hvor mange kilo som går av under amminga og etter fødselen... Kan ikke skjønne at jeg skal legge på meg "mer enn normalt" så lenge jeg spiser sunn mat, men jeg har da fått så lyst på kaker og sjokolade og is og... alt mulig rart...  :sjenert:

Kanskje du bare er en av dem som legger på seg uansett hvor sunt de lever? (Når de er gravide.)

Da kan du trøste deg med at de kiloene som kommer på ikke sitter særlig godt, og dermed forsvinner lett igjen etterpå.

Er mye verre med de usunne kiloene. Mange som sliter med å få av dem igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ikke noe voldsomt jeg har lagt på meg ennå, altså ;) Jeg tror ikke jeg skal stole helt på den vekta jeg hadde kl. 05.30 idag tidlig. Jeg husker fra den tiden jeg slanket meg at så tidlig en mandags morgen er et svært ugunstig tidspunkt å veie seg på. Sambo sier også at han ikke ser at jeg har blitt større andre steder enn magen og brystene. Jeg er vel mest redd for å ese ut over hele kroppen... Men så lenge man tenker over hva man putter i seg, så skal det vel gå bra - og kiloene vil nok forsvinne under amming.

Problemet blir å holde seg unna godsaker... Jeg er ikke særlig i tvil om at de som spiser 2 kilo smågodt og en pose potetgull og kaker og drikker et par liter brus hver kveld "fordi nå skal jeg legge på meg uansett", vil sitte igjen med endel ekstra kilo etter svangerskapet :ler:

Men det må da vel gå bra å kose seg bittelitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det går an å kose seg litt.

Det er jo forskjell på å kose seg litt og å skeie helt ut!

Jeg oppfatter deg som ganske bevisst på hva du putter i deg, og du skeier absolutt ikke helt ut!

Dette går nok veldig greit. Kanskje du bare har en vokse-periode akkurat nå?

Jeg har som regel hatt vektøkningen i perioder. Vekta øker, og så stopper den opp, og så øker den, og stopper opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyst på denne fra LaRedoute.

Ser problemet med mage, men...

Innlegget redigert ifht kopirettsregler.

- Nigo (mod.)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på jobb idag, eller? Siden du tydeligvis har god tid til nettshopping?

:ler:

Var fine begge to!

(Og du skal jo ikke ha mage for evig og alltid, så noe til etterpå også må du vel kunne unne deg. )

Men det er mulig det bør tåle endel vask, for småbarn kan ha en tendens til å gulpe på mammas topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Susan! :vinke:

Joda, denne jenta har vært på jobb siden kl. 7! Ellers hadde jeg da aldri vært våken på denne tiden av døgnet :ler:

Men det er litt rolig her fra morgenen av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...