Gå til innhold

Blir du flau hvis du ser noen ha på seg akkurat det samme som deg? Samme jakke, genser, sveis osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en kollega som har lik genser som meg og vi har den ofte på på samme dag. Hun er eldre enn meg og har barn på min alder. Gjør meg ingenting. Hender vi kommenterer det i møter, men det gjør meg ingenting evt så er det gøy. 

Anonymkode: 9928d...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Har ikke skjedd siden jeg var 14. 

Anonymkode: 62215...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er jo helt krise ... Så flaut. Spesielt hvis jeg går i klær som er typisk mannestil, da føler jeg meg som en mann og det er nasty. 

Anonymkode: 6bb0d...49c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg og en venninne som handler en del i de samme butikkene og som jeg er mye ute sammen med, dobbeltsjekker at vi ikke kjøper de samme plaggene - å stille i like klær som de(n) du går sammen med ser litt teit ut (og det gjelder også par med matchende allværsjakker...). Ser jeg fremmede i samme plagg som jeg har (enten jeg har på plagget da eller ikke) synes jeg først og fremst det er litt gøy å se hvordan det ser ut på avstand og på andre kropper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, både ja og nei. Hadde brydd meg null op det var en genser eller bukse, men da jeg var på en sommerfest og hun ene hadde på den samme blomstrete kjolen som meg så var det flaut. Vi fikk jo begge kommentarer på det. 

Anonymkode: 134ad...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i utgangspunktet ikke, men ei på trening har samme tights som meg, det syns jeg er litt ubehagelig fordi jeg blir usikker på om jeg kler den... Instruktøren hadde også lik en gang og det var enda verre 😅

Ellers syns jeg det kan være litt flaut om jeg går i litt sånn "statement" plagg jeg har kjøpt, i butikken jeg har kjøpt dem i. 

Anonymkode: e2bfc...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja! Liker ikke det. Helt forferdelig 

Anonymkode: 03c2d...85f

Hvorfor det, egentlig? Det er jo bare to personer som liker det samme plagget. Er det sånn i butikken også? Hvis du kjøper koteletter, og en annen gjør det også, så blir det krise? Og hva om det står en med maken bil parkert litt bortenfor deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme veske som to kolleger, men vi har hver vår farge. Den ene kjøpte da hun hadde vært innom butikken på reise. På en senere felles jobbreise kjørte vi innom, da kjøpte jeg sko, og en kollega samme veske, men i en annen farge. Allerede da sa jeg at jeg skulle ha en sånn veske senere, og det var ikke noe problem. Dobbeltsjekket før jeg bestilte, fortsatt grønt lys, jeg valgte en tredje farge. Vi synes det er mest morsomt, og spøker om hvor god smak vi har.

Jeg har også samme sko som en tidligere kollega. Da vi oppdaget det brukte vi litt tid på å beundre hverandre iført skoene, og spøke om hvor god smak vi har. 

Så jeg synes mest det er morsomt, og ingen av de andre har noe problem med det heller. Vi har alle ulik stil uansett, selv om vi kommer med samme veske eller samme sko ser vi ikke ut som kloner. 

Anonymkode: 45420...2f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Nei, har ikke opplevd det siden tenårene og da følte jeg meg dum, men vi hadde helt identisk antrekk. Men var ca 14 da så jeg hadde nok ikke reagert sånn i dag. 

Hadde vel bare tenkt at de hadde god smak da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...