Gå til innhold

Blir du flau hvis du ser noen ha på seg akkurat det samme som deg? Samme jakke, genser, sveis osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skjedde på jobb her om dagen, en kunde kom inn med samme genser som meg. Det var bare gøy, jeg bare "oi, for en fin genser du har på deg!" og det ble skikkelig god stemning 😄 

Anonymkode: 1933f...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme sveis? Det er jo tusenvis av kvinner som går rundt med kliss lik hårfrisyre. Alle ser jo like ut nesten! Skulle man blitt "flau" over det, hadde man fått det travelt, gitt. 

Anonymkode: 2dc34...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da tenker jeg jo bare at de har god smak. 

Anonymkode: 651c9...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (På 24.1.2022 den 22.07):

Hvorfor det, egentlig? Det er jo bare to personer som liker det samme plagget. Er det sånn i butikken også? Hvis du kjøper koteletter, og en annen gjør det også, så blir det krise? Og hva om det står en med maken bil parkert litt bortenfor deg?

Det er vel kanskje ganske personlig med klesstil og en følelse av at man ikke er så unik? Det med svinenakkekotelett kan sammenlignes med taco, man er mer et utskudd hvis man ikke liker taco fremfor hvis man liker taco. Hvis man liker taco har man jo et samtaletema man kan strekke ut i flere timer! Taco har mange bruksområder, ikke bare spising, men også formidling av lidenskap for guacamole og mais. 

Anonymkode: 6bb0d...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...