Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Harshar har vokst veldig på meg. Stakkars. Jeg synes han blir mobbet. De sitter å ler når han bommer. Fy søren.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

før i tiden var øksekast noe bare damene valgte.Nå skal plutselig alle velge det.  Jeg vil ha vekk øksekast-konkuransen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (På 27.10.2022 den 12.06):

Natursvin kaller jeg de som med vilje kaster glass i naturen. De burte bli bedt om å plukke opp og så rett hjem. 

Ja, var motbydelig å se på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (4 minutter siden):

Enn å knuse tomflasker i naturen? De burde vert tatt i nakkskinnet og blit nøyd til å plukket opp.

De ble det av produksjonen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke onsdagens episode før i dag. Kult at Hashar fant fotavtrykk og gikk å spanet ståa rundt de andre for å finne synderen som var med å ta flaskene 😀 Han var observant og lur der! 👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Harshar gikk til torpet smilende og spent og For en velkomst Hashar fikk på torpet! Han er glad og blid, sikkert slik han er som vanlig. Han smiler og Ler. Håper han vinner torpet og kommer seg tilbake til farmen og vinner. Heia Harshar ❤️❤️ 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Etter at Dan røk ut så har jeg fått sansen for Ivana faktisk. Håper hun når langt 😊

Jeg synes det har skjedd lite rundt henne i løpet av oppholdet, holdt seg mye i bakgrunnen, virker hyggelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (2 minutter siden):

Henrik gjør meg direkte kvalm. Hanne er vanvittig barnslig. Jeg håper Bente vinner farmen😄😄

Begge de to pluss Lasse hadde passet mye bedre inn på Paradise Hotel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silkedyne skrev (1 time siden):

Jeg så ikke onsdagens episode før i dag. Kult at Hashar fant fotavtrykk og gikk å spanet ståa rundt de andre for å finne synderen som var med å ta flaskene 😀 Han var observant og lur der! 👏

Han er jo politi,så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Hashar er veldig hyggelig og god når han er sammen med folk han liker. Jeg tror bare ikke at han klarer å late som når han er med folk som han ikke trives med , eller har en annen innstilling til f.eks ryddighet og arbeidsmoral enn han. Selv om man som voksen burde klare det, så kan jeg skjønne han.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne virker så umoden, rett og slett litt kort i pappen. Ingen refleksjon rundt egen oppførsel. Flaskeknusingen, de ekle brakfisene i offentligheten. Nå sitter hun også og ler når Hashar bommer med øksa. Det er så lavmål. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prelunia skrev (4 minutter siden):

Jeg tror Hashar er veldig hyggelig og god når han er sammen med folk han liker. Jeg tror bare ikke at han klarer å late som når han er med folk som han ikke trives med , eller har en annen innstilling til f.eks ryddighet og arbeidsmoral enn han. Selv om man som voksen burde klare det, så kan jeg skjønne han.. 

Ja, han har egentlig blitt utsatt for en mobb på Farmen. Veldig synd. Så hvordan han smilte så fort han kom blandt andre folk på Torpet!

Var skuffende at Bente sa hun heller ville ha tilbake Henrik. Da var ikke hun og Hashar så nære alikevel.. 

Endret av Silkedyne
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (59 minutter siden):

Han er jo politi,så.

Men var det ikke noen som sa han ikke jobber som politi lenger? Men klart, han har utdannelse uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Harshar har vokst veldig på meg. Stakkars. Jeg synes han blir mobbet. De sitter å ler når han bommer. Fy søren.

Helt enig. Skikkelig råttent gjort av de falske jævlene å sitte der og glise. Jeg er faktisk imponert over at han har holdt ut så lenge! 👏🏻 Jeg hadde aldri holdt ut der i to dager en gang. Håper han vinner kampen på Torpet og kommer tilbake sammen med Tore og Benjamin. Blir moro å se trynene på fjortisgjengen da! 😂

Boetica skrev (1 minutt siden):

Hanne virker så umoden, rett og slett litt kort i pappen. Ingen refleksjon rundt egen oppførsel. Flaskeknusingen, de ekle brakfisene i offentligheten. Nå sitter hun også og ler når Hashar bommer med øksa. Det er så lavmål. 

Ja, hun er utrolig barnslig og blodharry. Jeg likte henne i starten, men ikke nå lenger. Og den flaskeknusingen gjorde meg fly forbanna! 🤬 Og det eneste som bekymret henne var hva mammaen hennes skulle si! Altså?! Lavmål å sitte der og le når Hashar bommer også, ja. Fysj! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...