Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1121 Skrevet 26. oktober 2022 Haha Henrik er jammen med glad i å krangle 😅 Først Lasse, Hashar og nå Hanne. Kranglefanten 2022 😝
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1122 Skrevet 26. oktober 2022 Spoiler Jeg merker jeg ble glad når Andrea sa at hun skal gruse Lasse i finalen, da har han heldigvis ikke gått så mye innpå henne som jeg fryktet og det med å ofre seg for Lasse var bare tull
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1123 Skrevet 26. oktober 2022 Spoiler Skikkelig bak mål av Hanne, Lasse og Henrik å sabotere slik…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #1124 Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold Skikkelig bak mål av Hanne, Lasse og Henrik å sabotere slik… Spoiler Synes det er dårlig gjort, virkelig dårlig gjort. Dette ble tatt opp før de starta med ukesoppdraget. Dårlig gjort mot alle som har jobbet og stått på i grunn. Men så er det litt gøy at det skjer noe også da - må innrømme det 6
tøydokka Skrevet 26. oktober 2022 #1125 Skrevet 26. oktober 2022 Shit, han der mentoren er bare så skummel. Gravalvorlig og streng. Aldri et smil. Vet jo det sikkert er skuespill, men likevel.. 1
Gjest Bulsara Skrevet 26. oktober 2022 #1126 Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (42 minutter siden): Skjul innhold Synes det er dårlig gjort, virkelig dårlig gjort. Dette ble tatt opp før de starta med ukesoppdraget. Dårlig gjort mot alle som har jobbet og stått på i grunn. Men så er det litt gøy at det skjer noe også da - må innrømme det Spoiler Det er dette jeg sliter med når deltagere sier det er et spill. Hvor grensene for redelighet går. Som du sier, det ble spurt om å si ifra, så folk kunne slippe å jobbe unødig. Jeg hadde hatt store problemer med å håndtere det som "en del av spillet". Heier alltid på de som er ærlige og er seg selv til det fulle.
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #1127 Skrevet 26. oktober 2022 Bulsara skrev (47 minutter siden): Skjul innhold Det er dette jeg sliter med når deltagere sier det er et spill. Hvor grensene for redelighet går. Som du sier, det ble spurt om å si ifra, så folk kunne slippe å jobbe unødig. Jeg hadde hatt store problemer med å håndtere det som "en del av spillet". Heier alltid på de som er ærlige og er seg selv til det fulle. Spoiler Ja, det er et spill, men som du sier, hvor går grensen. Bente spurte før start, og hadde full forståelse om de ikke ville jobbe. Da blir sabotasje råttent. Og om jeg ikke så feil, kasta og knuste flaskene i naturen? Skjønner at det blir rydda opp, men likevel da. Kunne åpnet og helt ut, ikke knust flaskene. SElv om det skulle gå fort. Og samtidig lage et nr ut av at Hashar tok 2 eplebiter. Løpe og slapdre til Bente. Nei Lasse, lavmål! 17
lin Skrevet 26. oktober 2022 #1128 Skrevet 26. oktober 2022 Spoiler Jeg håper ikke de legger ned arbeidet. Hvis alt annet går i mål, så er det jo et ørlite håp om at de kan få det godkjent likevel.. DET hadde vært gøy det😆 2
Gjest Bulsara Skrevet 26. oktober 2022 #1129 Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (10 minutter siden): Skjul innhold Ja, det er et spill, men som du sier, hvor går grensen. Bente spurte før start, og hadde full forståelse om de ikke ville jobbe. Da blir sabotasje råttent. Og om jeg ikke så feil, kasta og knuste flaskene i naturen? Skjønner at det blir rydda opp, men likevel da. Kunne åpnet og helt ut, ikke knust flaskene. SElv om det skulle gå fort. Og samtidig lage et nr ut av at Hashar tok 2 eplebiter. Løpe og slapdre til Bente. Nei Lasse, lavmål! Spoiler Reagerte også på det at Henrik kastet flaskene ut i naturen, så de knuste. Sikkert "heat of the moment", men allikevel totalt unødvendig. Forstår at Lasse sier ifra til storbonden. Hashar har gått hardt ut med sine tanker om å stjele for fellesskapet, så synes det er greit å stå for det. Men Lasse kan godt stå for alt det han gjør også. Spent på om det blir Lasse eller Hashar som 2 kjempe. Eller om Torpet kommer inn før kamp og det blir Tore eller Benjamin
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #1130 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Bulsara skrev (2 timer siden): Skjul innhold Reagerte også på det at Henrik kastet flaskene ut i naturen, så de knuste. Sikkert "heat of the moment", men allikevel totalt unødvendig. Forstår at Lasse sier ifra til storbonden. Hashar har gått hardt ut med sine tanker om å stjele for fellesskapet, så synes det er greit å stå for det. Men Lasse kan godt stå for alt det han gjør også. Spent på om det blir Lasse eller Hashar som 2 kjempe. Eller om Torpet kommer inn før kamp og det blir Tore eller Benjamin . Endret 26. oktober 2022 av tonebelinda 1
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1131 Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (4 timer siden): Skjul innhold Synes det er dårlig gjort, virkelig dårlig gjort. Dette ble tatt opp før de starta med ukesoppdraget. Dårlig gjort mot alle som har jobbet og stått på i grunn. Men så er det litt gøy at det skjer noe også da - må innrømme det Spoiler Spørs hva som skjer klikker Hashar på de i neste episode så blir det definitivt gøy 😅
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #1132 Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Spørs hva som skjer klikker Hashar på de i neste episode så blir det definitivt gøy 😅 Spoiler Skjønner godt om Hashar klikker. Kan jo ikke akkurat sammenligne et par eplebiter mot å sabotere oppdraget, spesielt ikke når dette ble tatt opp på forhånd. Ser jeg ikke skjulte teksten i mitt forrige innlegg, det skulle jeg ha gjort. 5
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #1133 Skrevet 26. oktober 2022 Bulsara skrev (2 timer siden): Skjul innhold Reagerte også på det at Henrik kastet flaskene ut i naturen, så de knuste. Sikkert "heat of the moment", men allikevel totalt unødvendig. Forstår at Lasse sier ifra til storbonden. Hashar har gått hardt ut med sine tanker om å stjele for fellesskapet, så synes det er greit å stå for det. Men Lasse kan godt stå for alt det han gjør også. Spent på om det blir Lasse eller Hashar som 2 kjempe. Eller om Torpet kommer inn før kamp og det blir Tore eller Benjamin Spoiler Tipper det blir Hashar, og da må jeg si jeg heier på Hashar. Joda, forsåvidt greit at han sa fra om Hashar som tok 2 eplebiter, men da må han også stå for sine egne handlinger. Blir spennende å se når Torpet kommer inn, hadde vært litt gøy om de kom før andrekjempevalget, men tviler. Tenker de kommer nest uke, helt i ukestarten. 3
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1134 Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Skjønner godt om Hashar klikker. Kan jo ikke akkurat sammenligne et par eplebiter mot å sabotere oppdraget, spesielt ikke når dette ble tatt opp på forhånd. Ser jeg ikke skjulte teksten i mitt forrige innlegg, det skulle jeg ha gjort. Spoiler Det kommer vel til å rable for Bente Rabba
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1135 Skrevet 26. oktober 2022 tøydokka skrev (3 timer siden): Shit, han der mentoren er bare så skummel. Gravalvorlig og streng. Aldri et smil. Vet jo det sikkert er skuespill, men likevel.. Jeg klarer ikke å se for meg han le 😅
tyren56 Skrevet 26. oktober 2022 #1136 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Spoiler Faen til skada folk som kasta glasflasker ute i naturen der dyr går fritt Endret 26. oktober 2022 av tyren56 Spoiler 19 6
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1137 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Spoiler Enig ^ Endret 26. oktober 2022 av Cid
Silkedyne Skrevet 26. oktober 2022 #1138 Skrevet 26. oktober 2022 Tror det er riktig at Hashar er misforstått og at de har klippa dårlig for han. I tirsdagens episode fikk jeg et mye bedre glimt av han på et bedre sted, og det sier egentlig sitt når de mest voksne og fornuftige deltakerne der inne setter så stor pris på han. Er bare den unge dramagjengen som underholder seg selv på bekostning av andre og dermed stiller Hashar i dårlig lys kan det virke som. Skjønner han er mye gretten når han må deale med de som oppfører seg som fjortisser og jeg trekker tilbake det dårlige jeg skrev om Hashar tidligere i tråden om at han bidro til dårlig stemning og måtte være kjip å møte som politimann. Fikk litt dårlig samvittighet for å anta noe om hvordan han er på jobb eller privaten. Vi ser bare det kanalen vil at vi skal se og akuratt nå så veier Stine/Bentes ord om Hashar mer for meg enn TV-klippinga for dramaens skyd Han og Bente er de mest og kanskje eneste ordentlig verdige vinnerne syns jeg! 17 3
Silkedyne Skrevet 26. oktober 2022 #1139 Skrevet 26. oktober 2022 tyren56 skrev (2 timer siden): Vis skjult innhold Faen til skada folk som kasta glasflasker ute i naturen der dyr går fritt Spoiler Ja!!! 🤬 2
shab Skrevet 26. oktober 2022 #1140 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg heier på Hashar, Bente, Andrea. Oki med Ivana også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå