Smurfii Skrevet 20. oktober 2022 #1041 Del Skrevet 20. oktober 2022 milletrille2 skrev (19 minutter siden): Really? Henrik bidrar i hvert fall med smil og latter. Hashar har jo vært kronisk sur. Lov å ta opp ting uten å være så furten….. så lenge ingen sier han imot og konfronterer han selv når det trengst, så..🙃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 20. oktober 2022 #1042 Del Skrevet 20. oktober 2022 Angående konfrontasjonen mellom Henrik og Harshar: det overrasker meg at Harshar, som er politimann til vanlig, er så dårlig på å de-eskalere konflikter. Han har en måte å håndtere situasjoner inne på farmen som gjør det ekstremt ukomfortabelt å bevitne og som på ingen måte er veldig fredsbevarende. Kan nesten virke som om målet hans er å psyke folk ut eller skape dårlig stemning heller enn å komme til enighet. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milletrille2 Skrevet 20. oktober 2022 #1043 Del Skrevet 20. oktober 2022 AntiBullshit skrev (2 minutter siden): Angående konfrontasjonen mellom Henrik og Harshar: det overrasker meg at Harshar, som er politimann til vanlig, er så dårlig på å de-eskalere konflikter. Han har en måte å håndtere situasjoner inne på farmen som gjør det ekstremt ukomfortabelt å bevitne og som på ingen måte er veldig fredsbevarende. Kan nesten virke som om målet hans er å psyke folk ut eller skape dårlig stemning heller enn å komme til enighet. Har tenkt det samme 🙃 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 20. oktober 2022 #1044 Del Skrevet 20. oktober 2022 AntiBullshit skrev (1 time siden): Angående konfrontasjonen mellom Henrik og Harshar: det overrasker meg at Harshar, som er politimann til vanlig, er så dårlig på å de-eskalere konflikter. Han har en måte å håndtere situasjoner inne på farmen som gjør det ekstremt ukomfortabelt å bevitne og som på ingen måte er veldig fredsbevarende. Kan nesten virke som om målet hans er å psyke folk ut eller skape dårlig stemning heller enn å komme til enighet. Er det ikke x-politimann? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 20. oktober 2022 #1045 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Apis skrev (1 time siden): Er det ikke x-politimann? Det håper jeg. For det er politimenn som han som gir politiet dårlig ry. Han virker som en av de i politiet som behandler folk skikkelig ovenifra og ned, hovent, strengt og belærende istedet for medmenneskelig og med godt humør som gode politifolk gjør. Det var riktig av han å konfrontere Henrik men det er noe med hele væremåten hans som gjør han vanskelig å like. Jeg skjønner han er sliten og ikke gidder å klistre på seg et falskt solstrålehumør hele dagen, det respekterer jeg men når man er en del av et fellesskap så har man faktisk litt ansvar for å bidra med å skape god stemning også. Endret 20. oktober 2022 av Silkedyne 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 20. oktober 2022 #1046 Del Skrevet 20. oktober 2022 Apis skrev (1 time siden): Er det ikke x-politimann? Gymlærer i følge LinkedIn-en hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1047 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Haha den krangelen mellom Henrik og Hashar var ganske underholdende å se på 😂 Håper på mer av det! Man skulle virkelig ikke trodd at de bare var i uke 7 sånn som de har vært denne uken, hvordan skal de klare seg en måned til? Fy flate så gretne alle har vært denne uken og spesielt Hashar, jeg klarer ikke å la være å tenke på nissene på låven når jeg hører han prate, vet ikke hvorfor Jeg liker at han er slik da, jeg synes det er morsomt alt dramaet som det skaper 😅 Endret 21. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1048 Del Skrevet 21. oktober 2022 Adobyen skrev (På 19.10.2022 den 3.47): Onsdag Skjul innhold Krangling, furting, sure og sinte 😂🤣 Skulle ønske hver episode var slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1049 Del Skrevet 21. oktober 2022 drivhus skrev (På 19.10.2022 den 6.27): Dan forlot Farmen med et kristent sitat. Og han har mislikt Pastoren til de grader fordi det var så mye gudegreier 😉 Jeg trodde han var ironisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1050 Del Skrevet 21. oktober 2022 Han som spiller årets mentor har visstnok vært med på Hotel Cæsar en gang også 😄 https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Dr._Børresen Overraskende nok så husker jeg faktisk den scenen med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2022 #1051 Del Skrevet 21. oktober 2022 Cid skrev (5 timer siden): Han som spiller årets mentor har visstnok vært med på Hotel Cæsar en gang også 😄 https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Dr._Børresen Overraskende nok så husker jeg faktisk den scenen med han Jeg visste at jeg hadde sett ham før! Ikke lenge siden jeg så den episoden igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 21. oktober 2022 #1052 Del Skrevet 21. oktober 2022 Synes vel mentor bør ha mer å si når det gjelder å avgjøre om ukesoppdrag blir godkjent eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1053 Del Skrevet 21. oktober 2022 Galen King skrev (2 minutter siden): Synes vel mentor bør ha mer å si når det gjelder å avgjøre om ukesoppdrag blir godkjent eller ikke. Har ikke han alt å si da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 21. oktober 2022 #1054 Del Skrevet 21. oktober 2022 Cid skrev (56 minutter siden): Har ikke han alt å si da? Han kan bare komme med sine meninger og vurderinger i følge denne artikkelen som kom nylig. Strix avgjør det meste. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/farmen-mentor-sa-klart-ifra-om-omstridt-valg-fryktelig-vondt/15199641/ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1055 Del Skrevet 21. oktober 2022 Galen King skrev (16 minutter siden): Han kan bare komme med sine meninger og vurderinger i følge denne artikkelen som kom nylig. Strix avgjør det meste. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/farmen-mentor-sa-klart-ifra-om-omstridt-valg-fryktelig-vondt/15199641/ Så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 21. oktober 2022 #1056 Del Skrevet 21. oktober 2022 Galen King skrev (1 time siden): Han kan bare komme med sine meninger og vurderinger i følge denne artikkelen som kom nylig. Strix avgjør det meste. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/farmen-mentor-sa-klart-ifra-om-omstridt-valg-fryktelig-vondt/15199641/ Ikke at det er så overraskende, men et ganske tydelig bevis på at store deler av Farmen er scripta og planlagt av produksjonen. Da kan de jo bare godkjenne ukesoppdrag for de dem vil ha videre og avslå ukesoppdrag for de dem vil at skal ha mindre sjans, og for å skape intriger pga matmangel.. Var også noe spekulasjoner om det ble bestemt midt underveis at Rob, Dagny og Lasse skulle komme inn fra Torpet for å lage mer show og øke sjansen for at Rob ble med videre før han tapte i kamp på Torpet. Jeg syns det var en rar og plutselig vri at det kommer deltakere fra Torpet inn på Farmen to ganger nå. Menmen... Farmen er et underholdningsprogram og ikke en dokumentarserie og når de blåser i at deltakere bryter regler og sånn også så kan man egentlig ikke ta programmet så seriøst. Synd da, jeg hadde følt meg snytt som deltaker av at de scripter til fordel for enkelte deltakere! Tenker også på feilen med at Lasse fikk rett på quizzen selvom han svarte feil.. Dagny var kanskje ikke like spennende å ha med videre igjen for showets del. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 21. oktober 2022 #1057 Del Skrevet 21. oktober 2022 Amatariel skrev (På 19.10.2022 den 11.21): Ja, fikk med meg det! Teksteren hadde prøvd å glatte over det med å tekste "skarpeste", men hun sa smarteste. Ikke bra Stine... sa jo bare sannheten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #1058 Del Skrevet 21. oktober 2022 cas12 skrev (Akkurat nå): sa jo bare sannheten da Det er ikke en fin ting å si om noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 21. oktober 2022 #1059 Del Skrevet 21. oktober 2022 Digger Hashar og digger at han tok ting med Henrik, liker Henrik bare mindre og mindre. og Håper med hele mitt hjerte at Bente velger Hanne, ikke at jeg ikke liker henne,men liker Bente,Stine og Andrea, Synd Ivana er storbonden, ellers haddet det vert helt greit og få henne ut, liker alle jentene,men Ivana minst. Krysser alt jeg har bente blir Heia Bente,Stine og Andrea, Håper Hashar kommer lengst av gutta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 21. oktober 2022 #1060 Del Skrevet 21. oktober 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Det er ikke en fin ting å si om noen det kan jeg være enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå