Alisha* Skrevet 13. oktober 2022 #901 Del Skrevet 13. oktober 2022 Det sitter igjen 3 sterke mannfolk , hvor mange jeg skal anse som sterke på damesiden er jeg usikker på. Når en melder seg på farmen, antar jeg de fleste vil komme lengst mulig. Så dette valget som storbonden ( i dette tilfelle Bente) tar, må da være dumt. Jaja, de må bare kjøre på, men jeg håper Dan Kan slå ut 2 kjempen. Både for spillet og stemningen som da vil utspille seg på gården. Og nei, jeg liker ikke Dan ~ men han er ingen trussel verken før eller i en finale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #902 Del Skrevet 13. oktober 2022 Murstein skrev (1 minutt siden): Det sitter igjen 3 sterke mannfolk , hvor mange jeg skal anse som sterke på damesiden er jeg usikker på. Når en melder seg på farmen, antar jeg de fleste vil komme lengst mulig. Så dette valget som storbonden ( i dette tilfelle Bente) tar, må da være dumt. Jaja, de må bare kjøre på, men jeg håper Dan Kan slå ut 2 kjempen. Både for spillet og stemningen som da vil utspille seg på gården. Og nei, jeg liker ikke Dan ~ men han er ingen trussel verken før eller i en finale. Det beste de kan gjøre er å få ut alle mannfolkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. oktober 2022 #903 Del Skrevet 13. oktober 2022 I denne gjengen virker arbeidsmoral og trivsel å stå ekstremt høyt i kurs. Så de går etter det under kjempevalg. Kjempedumt om man vil vinne Farmen. Mange vil nok få det som en aaaaha under finaleuken. De har til og med sett Lasse, Hashar og Hanne i kamp før, men likevel er trivsel viktigere enn å få de musklene ut 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 13. oktober 2022 #904 Del Skrevet 13. oktober 2022 3 minutter siden, Murstein said: Det sitter igjen 3 sterke mannfolk , hvor mange jeg skal anse som sterke på damesiden er jeg usikker på. Når en melder seg på farmen, antar jeg de fleste vil komme lengst mulig. Så dette valget som storbonden ( i dette tilfelle Bente) tar, må da være dumt. Jaja, de må bare kjøre på, men jeg håper Dan Kan slå ut 2 kjempen. Både for spillet og stemningen som da vil utspille seg på gården. Og nei, jeg liker ikke Dan ~ men han er ingen trussel verken før eller i en finale. Ja, jeg syntes det var tullete å snakke om kvinnekamp. Så lenge du har flere sterke mannfolk på gården så burde det være prioritet 1 om man faktisk vil vinne. Dan ville sannsynligvis blitt valgt som andrekjempe uansett, så bortkastet velge han. Henrik er både sterk og høy, stor fordel i mye. Han er også smart, men er jo ikke sikkert han leser mye i boka, da Lurer for øvrig på om Stine faktisk mistet motivasjonen, eller bare ville forsøke få Bente til å velge noen andre enn Ivana så hun slapp å kjempe. Selv om man tror man vinner som andrekjempe, så kan ting alltids gå galt, der er ingen garanti om man må ut i kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 13. oktober 2022 #905 Del Skrevet 13. oktober 2022 vilkåret skrev (1 time siden): Lasser er ganske godt eksempel på hvordan folk kan ende i forhold med kjipe personer. De er snille og tullete når du blir kjent med dem, men når de ikke får viljen sin snur personligheten deres 180 og de lyver og bruker hersketeknikker for å tvinge gjennom viljen sin. Som vi så Lasse gjøre med for eks gårdsboka. Så når krangelen er over er alt vel og de er "snille" igjen. Noe som gjør at personen de er sammen med tror det er deres egen feil, for han er jo så "snill og grei". yes..👹 eller når han gikk fra å backe Dagny og være skikkelig good guy💗 til å kaste henne rett under bussen.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 13. oktober 2022 #906 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) vilkåret skrev (48 minutter siden): Lurer for øvrig på om Stine faktisk mistet motivasjonen, eller bare ville forsøke få Bente til å velge noen andre enn Ivana så hun slapp å kjempe. Selv om man tror man vinner som andrekjempe, så kan ting alltids gå galt, der er ingen garanti om man må ut i kamp Det samme lurte jeg på. Hva var det for en ting å si? Om det blir jentekamp og jeg havner på kjempehytta, da forsvinner nok motivasjonen altså. Men sånn ellers, så vil jeg absolutt være her altså! Endret 13. oktober 2022 av lin 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #907 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg lurer på hvilken grunn Bente hadde til å skulle velge Ivana, hun har da bare vært hyggelig hele tiden Jeg synes hun virker en en trivelig og snill person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 13. oktober 2022 #908 Del Skrevet 13. oktober 2022 47 minutter siden, Smurfii said: yes..👹 eller når han gikk fra å backe Dagny og være skikkelig good guy💗 til å kaste henne rett under bussen.. Jeg fikk vondt av den episoden fra torpet der rob og lasse tvinger henne i kamp selv om det ikke var hennes tur. Det var så sjofelt og det sier mye om hvor lite samvittghet det finnes i de karene, når alt kommer til alt. Og Lasse var godt fornøyd med å sitte i baksetet der og la det skje, så han er ikke hakket bedre. Pastoren viste integritet, da. Var enig med han om at det var feigt å skyve kvinnfolk foran seg på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 13. oktober 2022 #909 Del Skrevet 13. oktober 2022 Just now, Cid said: Jeg lurer på hvilken grunn Bente hadde til å skulle velge Ivana, hun har da bare vært hyggelig hele tiden Jeg synes hun virker en en trivelig og snill person Hun nevnte vel at hun mener Ivana bidrar minst og de trenger musklene. Det er jo oppskrift på å tape farman, å stå igjen med bare fysisk sterke personer når Bente ikke selv er supersterk... Jeg mistenker at hun er partisk mot mennene der hun ikke ville velge mannfolk. Hun ønsker å være i godviljen til mannfolka. Så trenger hun en unnskyldning for å velge en kvinne. Hun liker nok ikke Ivana som person heller, tipper jeg. Kan være flere grunner til det. Mye som skjer på gården vi ikke får se på TV. Jeg tipper de har noen verdiforskjeller seg imellom. Jeg tipper Ivana har noen verdier/ perspektiver som irriterer Bente litt. Så er hun jo venn med Dan også, noe som sikkert ikke er så populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #910 Del Skrevet 13. oktober 2022 vilkåret skrev (Akkurat nå): Hun nevnte vel at hun mener Ivana bidrar minst og de trenger musklene. Det er jo oppskrift på å tape farman, å stå igjen med bare fysisk sterke personer når Bente ikke selv er supersterk... Jeg mistenker at hun er partisk mot mennene der hun ikke ville velge mannfolk. Hun ønsker å være i godviljen til mannfolka. Så trenger hun en unnskyldning for å velge en kvinne. Hun liker nok ikke Ivana som person heller, tipper jeg. Kan være flere grunner til det. Mye som skjer på gården vi ikke får se på TV. Jeg tipper de har noen verdiforskjeller seg imellom. Jeg tipper Ivana har noen verdier/ perspektiver som irriterer Bente litt. Så er hun jo venn med Dan også, noe som sikkert ikke er så populært. Og likevel så valgte hun Dan, hun ble spilt der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 13. oktober 2022 #911 Del Skrevet 13. oktober 2022 vilkåret skrev (13 minutter siden): Jeg fikk vondt av den episoden fra torpet der rob og lasse tvinger henne i kamp selv om det ikke var hennes tur. Det var så sjofelt og det sier mye om hvor lite samvittghet det finnes i de karene, når alt kommer til alt. Og Lasse var godt fornøyd med å sitte i baksetet der og la det skje, så han er ikke hakket bedre. Pastoren viste integritet, da. Var enig med han om at det var feigt å skyve kvinnfolk foran seg på den måten skjønner samtidig at det er et spill, men det er bare skikkelig råtten oppførsel uansett🙈 Rob er jo Rob…🤡🙃 men hadde virkelig ikke sett for meg at Lasse var sånn.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. oktober 2022 #912 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Jeg lurer på hvilken grunn Bente hadde til å skulle velge Ivana, hun har da bare vært hyggelig hele tiden Jeg synes hun virker en en trivelig og snill person Nå er det vel ikke trivsel de velger førstekjempe på.... Og både Bente og flere har sagt at Irvana er den som jobber minst! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #913 Del Skrevet 13. oktober 2022 tonebelinda skrev (16 minutter siden): Nå er det vel ikke trivsel de velger førstekjempe på.... Og både Bente og flere har sagt at Irvana er den som jobber minst! Hun har vel bidratt med mer av det "usynlige arbeidet" det som ikke alle tenker over må gjøres også. Dan har ikke gjort så mye han heller og Lasse gjorde veldig lite sist uke, begge de to fortjente å stå i fare denne uken synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. oktober 2022 #914 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Hun har vel bidratt med mer av det "usynlige arbeidet" det som ikke alle tenker over må gjøres også. Dan har ikke gjort så mye han heller og Lasse gjorde veldig lite sist uke, begge de to fortjente å stå i fare denne uken synes jeg Nå ble det jo Dan som ble valgt, selv om hun påstod at hun ikke ble manipulert til valget. Hun ble vel i grunn det på et vis, men av Stine som trodde hun ville miste lysten til å være der om hun kom på kjempehytta. Det er vel iallefall ingen tvil om hvem som blir storbonde om Dan ryker. utrolig kjedelige folk der inne i år, leirskole 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #915 Del Skrevet 13. oktober 2022 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Nå ble det jo Dan som ble valgt, selv om hun påstod at hun ikke ble manipulert til valget. Hun ble vel i grunn det på et vis, men av Stine som trodde hun ville miste lysten til å være der om hun kom på kjempehytta. Det er vel iallefall ingen tvil om hvem som blir storbonde om Dan ryker. utrolig kjedelige folk der inne i år, leirskole Var morsomt når Henrik og Lasse røk i tottene på hverandre da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------- Skrevet 13. oktober 2022 #916 Del Skrevet 13. oktober 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Firfisle ja, det kom jeg ikke på. Her omkring ser vi mer padder når det er fuktig. Stakkars, de omkommer i gressklippertrafikken. Vi har dem og ja, den største "faren" her er at de blir tatt med hjem av apporterende retrievere på tur. Lurer på når idiotbikkjene skal se sammenhengen: bære padde=skummende munn 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Never_ending Skrevet 13. oktober 2022 #917 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (På 25.9.2022 den 20.26): Føler egentlig at jeg begynner å bli lei av farmen, den vanlige i hvert fall. Det er fremmede personer som skal gå igjennom akkurat det samme som alle andre deltakere har før dem, tror jeg bare holder meg til kjendis versjonen fremover de neste årene, men mulig at jeg ser på torpet da om noen interessante folk dukker opp der Hvorfor er kjendiser så interessant da? De er vanlige folk akkurat som oss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 13. oktober 2022 #918 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Det beste de kan gjøre er å få ut alle mannfolkene Tja, vet ikke helt. Ser noen damer som burde vært ute også. Nå blir det Hashar eller Lasse som 2 kjempe, og da hadde det vært gøy om Dan har vunnet kampen.🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #919 Del Skrevet 13. oktober 2022 Never_ending skrev (37 minutter siden): Hvorfor er kjendiser så interessant da? De er vanlige folk akkurat som oss. Det er folk vi har sett i media og på tv og da er det interessant å se dem på farmen, etter denne sesongen så blir det nok å hoppe over vanlig farmen og holde meg til kjendis versjonen til jeg blir lei av den 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 13. oktober 2022 #920 Del Skrevet 13. oktober 2022 vilkåret skrev (6 timer siden): Hashar snakket om betennelse o.l i siste episode. Jeg har møtt mennesker med kronisk sykdom som har mer eller mindre konstant ubehag. Det kan gi den slags uttrykk i oppførsel for enkelte. De kan bli mer irritable enn andre mennesker. Først trodde jeg han hadde en ekstrem depresjon, men vedvarende smerter forklarer også oppførselen Ja, Lasse og Andre hadde tullet om at hun skulle ofre seg for han slik at han kom lenger. Hun tullet kanskje, han hadde nok ønsket at det skulle skje... Lasser er ganske godt eksempel på hvordan folk kan ende i forhold med kjipe personer. De er snille og tullete når du blir kjent med dem, men når de ikke får viljen sin snur personligheten deres 180 og de lyver og bruker hersketeknikker for å tvinge gjennom viljen sin. Som vi så Lasse gjøre med for eks gårdsboka. Så når krangelen er over er alt vel og de er "snille" igjen. Noe som gjør at personen de er sammen med tror det er deres egen feil, for han er jo så "snill og grei". Jeg syntes det var kjipt at Henrik og Lasse skværet opp. Henrik ser nok ikke så godt hvordan Lasse egentlig er per nå, håper det endrer seg Du får det til at Lasse er psykopat?? 🤔😅 Det kan jo hende det blir slutt etter Farmen, men altså, sikkert greit å være in love der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå