Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fireflies skrev (1 minutt siden):

Andrea ble vel lei seg fordi hun tapte veddemålet. 

Og så deler hun om det på Facebook 😝

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det tenkte jeg også på! Jeg skvatt nesten litt da de nevnte henne. Vet ikke helt hvilken dato dette er spilt inn, men hvis det var i august en gang var det jo ikke lenge til det faktisk skjedde. Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns det er stygt å ha veddemål om noe sånt uansett hvor gammel personen de vedder om er. 

Helt enig, hun fortjente bedre enn at folk skulle bedrive veddemål om hennes eventuelle dødsfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Synd hvor mye Andrea har tapt seg etter at Lasse kom tilbake 😞

Enig. Hun har gått fra å være en superfin person jeg virkelig likte til å bli en fnisende fjortis. Men hun er nok så fortapt i denne fyren (selv om hun ikke vil innrømme det) at hun ikke vet sine arme råd. Jeg forstår godt at Hashar syns den høylytte latteren er irriterende. Men han er ekstremt sur og gretten da. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Enig. Hun har gått fra å være en superfin person jeg virkelig likte til å bli en fnisende fjortis. Men hun er nok så fortapt i denne fyren (selv om hun ikke vil innrømme det) at hun ikke vet sine arme råd. Jeg forstår godt at Hashar syns den høylytte latteren er irriterende. Men han er ekstremt sur og gretten da. 

Nå heier jeg bare på Henrik, han fikk jeg veldig sansen for sist uke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan oppførselen til Dan vil gå utover ordførerjobben sin, vet ikke helt om han får så mange flere velgere etter dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke at Dan har vært noe spesielt underholdende 😛 håper han ryker, hadde vært morsomt å se hvordan det blir med 2 ordførere på torpet

Ja, du har rett i at det hadde vært gøy. Glemte nesten Torpet et lite øyeblikk, haha 😂 men tror farmen blir driiiiitkjedelig leirskole uten han. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Lurer på hvordan oppførselen til Dan vil gå utover ordførerjobben sin, vet ikke helt om han får så mange flere velgere etter dette

Kanskje han blir kalt inn på teppet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Ja, du har rett i at det hadde vært gøy. Glemte nesten Torpet et lite øyeblikk, haha 😂 men tror farmen blir driiiiitkjedelig leirskole uten han. 

Jeg håper at Lasse og Henrik begynner å fyke på hverandre igjen, jeg fikk morsomme minner om Layla og Lasse kranglene tilbake i 2016 sesongen 😅 Komisk med så er det en Lasse som skaper furore nå med 😂

Med Dan og Tore sammen inne på torpet så blir det vel som Trump og Biden "Make torpet great again"

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Kanskje han blir kalt inn på teppet 

Og så er han på samme tid neste år blitt vaktmester i bygget der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg klarer ikke å la være å tenke på Nissene på låven når enn jeg ser Harshad prate foran kamera 😂 Han minner meg veldig om en typisk Nissene deltaker :P Ikke ment negativt da, jeg digger Nissene seriene 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå altså, så mye dritt det blir skrevet om Lasse her da?! Stemningen på gården tok seg opp mange hakk da han kom inn og laga mer liv på en tam gård. En blid og oppegående ung mann, han er min favoritt. 
At han driver med hersketeknikk mot Andreaer jo bare komisk å skrive. De er drirforelska, og oppfører seg flollete og finisete. Det er jo bare søtt. La de få kose seg. De andre er ihjelsultne, slitne og trøtte, og lever ikke på luft og kjærlighet som Lasse og Andrea. Er de ikke bare sånn 22 år? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (11 minutter siden):

Nei nå altså, så mye dritt det blir skrevet om Lasse her da?! Stemningen på gården tok seg opp mange hakk da han kom inn og laga mer liv på en tam gård. En blid og oppegående ung mann, han er min favoritt. 
At han driver med hersketeknikk mot Andreaer jo bare komisk å skrive. De er drirforelska, og oppfører seg flollete og finisete. Det er jo bare søtt. La de få kose seg. De andre er ihjelsultne, slitne og trøtte, og lever ikke på luft og kjærlighet som Lasse og Andrea. Er de ikke bare sånn 22 år? 

Den var god 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
drivhus skrev (6 timer siden):

Dritt forelska? Tror nok hun legger litt mer i det enn han gjør. Bare synd hun ikke ser det selv. Håper virkelig ikke hun er så dum at hun ofrer seg selv for at Lasse skal komme lengst mulig/til finalen. De er i en boble som kan sprekke anytime og de aner jo ikke om et forhold vil funke på utsiden..

Jeg liker Andrea innerst inne og håper hun er en av få der inne som kommer til finalen!🌟 Aner ikke hvem Dan kommer til å velge, samme kan det være, tror sjansene hans er minimale for å komme videre uansett.🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
9 hours ago, jukkapalme said:

Håper han blir jeg. Greit han er sleip og utspekulert, men han står jo for all underholdningen der inne. Dessuten vil jeg ikke gå glipp av Dan i hinderløypa, haha 😂 Håper han velger Hashar og at Hashar er så demotivert at han bare lar han vinne. Hashar er så sur og gretten uansett. Konstant hangry. Jeg hadde sikkert vært det selv også, for mat er viktig og jeg hadde aldri fungert på bare poteter og grøt

Hashar snakket om betennelse o.l i siste episode. Jeg har møtt mennesker med kronisk sykdom som har mer eller mindre konstant ubehag. Det kan gi den slags uttrykk i oppførsel for enkelte. De kan bli mer irritable enn andre mennesker. Først trodde jeg han hadde en ekstrem depresjon, men vedvarende smerter forklarer også oppførselen

1 hour ago, Smurfii said:

Dritt forelska? Tror nok hun legger litt mer i det enn han gjør. Bare synd hun ikke ser det selv. Håper virkelig ikke hun er så dum at hun ofrer seg selv for at Lasse skal komme lengst mulig/til finalen. De er i en boble som kan sprekke anytime og de aner jo ikke om et forhold vil funke på utsiden..

Jeg liker Andrea innerst inne og håper hun er en av få der inne som kommer til finalen!🌟 Aner ikke hvem Dan kommer til å velge, samme kan det være, tror sjansene hans er minimale for å komme videre uansett.🙃

Ja, Lasse og Andre hadde tullet om at hun skulle ofre seg for han slik at han kom lenger. Hun tullet kanskje, han hadde nok ønsket at det skulle skje...

Lasser er ganske godt eksempel på hvordan folk kan ende i forhold med kjipe personer. De er snille og tullete når du blir kjent med dem, men når de ikke får viljen sin snur personligheten deres 180 og de lyver og bruker hersketeknikker for å tvinge gjennom viljen sin. Som vi så Lasse gjøre med for eks gårdsboka. Så når krangelen er over er alt vel og de er "snille" igjen. Noe som gjør at personen de er sammen med tror det er deres egen feil, for han er jo så "snill og grei".

Jeg syntes det var kjipt at Henrik og Lasse skværet opp. Henrik ser nok ikke så godt hvordan Lasse egentlig er per nå, håper det endrer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (11 timer siden):

Det dyret katten jaktet på inne i stuen, altså what? Har aldri sett slik random i Norge, mini øgle som bare løp i stuen som om det var helt normalt. Eller? :fnise:

Adobyen skrev (10 timer siden):

Var det ikke en salamander da?  De er vel ikke så sjeldne?  Har aldri sett dem her altså.

Det var en firfisle, vi har mange av dem her jeg bor og de kan fint finne på å ta turen inn i huset. 

Salamandrene som finnes i Norge er på rødlista, så de er det ikke så mange av, vi har dem her jeg bor også, men de er avhengige av vann og holder seg i nærheten av dammer og tjern. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
------- skrev (2 minutter siden):

Det var en firfisle, vi har mange av dem her jeg bor og de kan fint finne på å ta turen inn i huset. 

Salamandrene som finnes i Norge er på rødlista, så de er det ikke så mange av, vi har dem her jeg bor også, men de er avhengige av vann og holder seg i nærheten av dammer og tjern. 

Firfisle ja, det kom jeg ikke på.  Her omkring ser vi mer padder når det er fuktig. Stakkars, de omkommer i gressklippertrafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...