Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest vilkåret
Skrevet
8 hours ago, tøydokka said:

Skjønner ikke meg på Dan. Han spiller og er utspekulert, men hvorfor gjør han det viss han vil bli førstekjempe og ryke ut? Jeg tenker at eneste grunnen til å være sleip og slu på farmen er fordi man vil vinne hele driten. Det eneste han oppnår nå er at han gjør en dårlig figur av seg selv, og som ordfører kan det slå uheldig ut for han. 

Fordi han gambler på at Bente ikke velger å følge "manipuleringen" hans og velger Ivana alikevel. Siden Dan har "kjempet" for Ivana, så vil hun velge han som storbonde om hun går ut. Noe det virker som de fleste tror, da hun ikke vil vinne kampen

Så han later som om han forsøker ta fallet for Ivana, men han ønsker bare sikre at han blir valgt som storbonde når hun går ut, slik at han er trygg en uke til.

Tipper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo smart, da! Liker han!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Bente må da for schwarte se at hun må få ut gutta boys 3 sterke der nå

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet
Spoiler

Bente klarte å bestemme seg for førstekjempe, og jeg er spent på. Hvem som bli andre.  Det er mange tegn på at ukesoppdraget ikke lykkes. Da blir det poteter og melk en uke til.  Synd at de ikke har et sted å fiske denne gangen.

Skrevet
Adobyen skrev (16 minutter siden):
  Skjul innhold

Bente klarte å bestemme seg for førstekjempe, og jeg er spent på. Hvem som bli andre.  Det er mange tegn på at ukesoppdraget ikke lykkes. Da blir det poteter og melk en uke til.  Synd at de ikke har et sted å fiske denne gangen.

Spoiler

Kan de ikke fiske i det vannet da?

Skrevet

Min soleklare favoritt i år er Dan-Håvard og dernest Henrik. Dan fordi jeg humrer og ler av han i hver episode og han er helt klart den mest underholdende. Ikke irriterer han meg heller. Han har humor, selvironi og tar kritikk. Henrik fikk jeg respekt for da han ga Lasse huden full med kjeft for ikke gidde å jobbe. Bra det!
Ellers tror jeg at jeg liker Bente og Stine. De virker fair og har bein i nesen. Vi får se. 

Lasse, Andrea, Hashar er trasige greier. Benjamin håper jeg ikke kommer tilbake. Jeg tror han er en bra fyr, men jeg får lyst å spise piggtråd når jeg hører han snakke. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dagens episode 

Spoiler

Litt synd at det ikke blir jentekamp, men men. Liker at Bente ikke lar seg manipulere... Veldig spent på hvem Dan velger! Tror dog uansett at alle alternativene slår han i alt 😶

Ser mørkt ut for ukesoppdraget da. Håper på et mirakel! Synd for Bente om det ikke blir penger på markedet (hun ville forvaltet dem godt!), og hun som likte oppgavene de fikk så godt også. Men hadde vært litt rart om mentor plutselig skulle bli slack på oppdragene... 

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet
Turkis Sau skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Kan de ikke fiske i det vannet da?

Spoiler

Bare litt rart at vi ikke har sett noen gjøre det ennå.

Gjest Vicky__
Skrevet

Liker ikke Dan. Fordi han pakker spillet sitt godt inn i selvironi. 

Har vokst opp med autoriteter som var slik derfor gjenkjenner jeg lett adferden. Skyver andre foran seg. 

Løgnaktige selvgode oppblåste flirere.

Skrevet
Adobyen skrev (18 minutter siden):
  Skjul innhold

Bare litt rart at vi ikke har sett noen gjøre det ennå.

Spoiler

Ja enig med det!

• Nyttig 1
Skrevet

Det dyret katten jaktet på inne i stuen, altså what? Har aldri sett slik random i Norge, mini øgle som bare løp i stuen som om det var helt normalt. Eller? :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Endelig ble Dan valgt, håper han går ut til søndagen,men har vel neppe sjans mot noen av gutta

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet
Innsidenut skrev (8 minutter siden):

Det dyret katten jaktet på inne i stuen, altså what? Har aldri sett slik random i Norge, mini øgle som bare løp i stuen som om det var helt normalt. Eller? :fnise:

Var det ikke en salamander da?  De er vel ikke så sjeldne?  Har aldri sett dem her altså.

Skrevet
Adobyen skrev (29 minutter siden):

Var det ikke en salamander da?  De er vel ikke så sjeldne?  Har aldri sett dem her altså.

Helt sikkert. Har aldri sett slik og hadde blitt skikkelig redd om jeg gjorde det🙈

Skrevet
cas12 skrev (23 minutter siden):

Endelig ble Dan valgt, håper han går ut til søndagen,men har vel neppe sjans mot noen av gutta

Håper han blir jeg. Greit han er sleip og utspekulert, men han står jo for all underholdningen der inne. Dessuten vil jeg ikke gå glipp av Dan i hinderløypa, haha 😂 Håper han velger Hashar og at Hashar er så demotivert at han bare lar han vinne. Hashar er så sur og gretten uansett. Konstant hangry. Jeg hadde sikkert vært det selv også, for mat er viktig og jeg hadde aldri fungert på bare poteter og grøt

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mon tro hvordan Lasse og Andrea reagerte når de kom ut av farmen og Dronning Elizabeth faktisk var død 🙊 

Skrevet

Synd hvor mye Andrea har tapt seg etter at Lasse kom tilbake 😞

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Mon tro hvordan Lasse og Andrea reagerte når de kom ut av farmen og Dronning Elizabeth faktisk var død 🙊 

Andrea ble vel lei seg fordi hun tapte veddemålet. 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Det tenkte jeg også på! Jeg skvatt nesten litt da de nevnte henne. Vet ikke helt hvilken dato dette er spilt inn, men hvis det var i august en gang var det jo ikke lenge til det faktisk skjedde. Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns det er stygt å ha veddemål om noe sånt uansett hvor gammel personen de vedder om er. 

• Liker 5
Skrevet

jukkapalme skrev (26 minutter siden):

Håper han blir jeg. Greit han er sleip og utspekulert, men han står jo for all underholdningen der inne. Dessuten vil jeg ikke gå glipp av Dan i hinderløypa, haha 😂 Håper han velger Hashar og at Hashar er så demotivert at han bare lar han vinne. Hashar er så sur og gretten uansett. Konstant hangry. Jeg hadde sikkert vært det selv også, for mat er viktig og jeg hadde aldri fungert på bare poteter og grøt

Jeg synes ikke at Dan har vært noe spesielt underholdende 😛 håper han ryker, hadde vært morsomt å se hvordan det blir med 2 ordførere på torpet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...