Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Hashar fikk virkelig brukt yrkeserfaringen sin i dag! "Se her er fotspor. Jeg har merket at Lasse og Henrik har slike sko".

Smart tenkt!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke noe negativt å si om de som er inne på gården, liker alle. Jeg mener de fleste der gjør litt dumme ting noen ganger, men som personer har jeg et veldig godt inntrykk av dem. Derimot må jeg si at Hashar har vært en favoritt fra start. Jeg elsker måten han kan drite seg ut på, for så å unnskylde seg og ordne opp etterpå. Han virker som et skikkelig følelsesmenneske og jeg forstår at han har det tøft der inne. Han blir jo hakka på og ledd av, og sånne ting merker man. Jeg synes han er skikkelig tøff og har fått stor respekt for han gjennom denne sesongen. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ååå jeg hater sabotasje! Trodde ikke det skulle skje denne gangen når Bente faktisk tar det opp i starten av uka! Hun var ikke interessert i å få to kniver hun heller, så ville vite tidlig om de skulle jobbe for ingenting eller faktisk få mat. Og så holder barnehagen på sånn nå mot slutten..? Nei altså... 

Og er det bare jeg som syns det er så lite tyngde i årsaken?? Har aldri skjønt det med sabotasje for at folk ikke skal få kniv. Det er ett usselt poeng liksom! Til en person som aldeles ikke sikkert kommer til finalen en gang 🙄 Jeg skjønner ikke at ikke mat NÅ er mye viktigere enn et poeng til en person som kaanskje kommer til finalen. Bente står vel i stor fare for å bli førstekjempe neste uke. Og klarer hun det så er uansett veien til finalen så lang. Er hun så god på hinderløype? Smie? Snekring? Det er så usikkert, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke bare går for mat nå. Ukeoppdraget var ikke såå tungt denne uka så. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det må jeg si - som flere andre her - Hashar har virkelig grodd på meg. Litt kjip type fortsatt syns jeg, men jeg syns nå at han er en av de mest verdige vinnerene! Det er neimen ikke bare bare å holde ut på en sånn her gård i ukesvis uten å ha en god "alliert" gjeng rundt seg. Men å orke å gå videre uke etter uke sånn enstøing som han er - står det respekt av. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Hashar fikk virkelig brukt yrkeserfaringen sin i dag! "Se her er fotspor. Jeg har merket at Lasse og Henrik har slike sko".

Smart tenkt!

Spoiler

Det var så bra det!😅👏 Dette blir pinlig for de tre små røverne🤭

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

En ting er å sabotere ukesoppdraget, en annen ting er at Henrik knuste flaskene. Her går de med konstant sult og neste uke blir stusslig mtp mat. De kunne jo drukket opp brusen! Tenk å ha et lager ute i skogen med brus som de kan ta når det er litt ekstra tungt. Dette var fryktelig lite gjennomtenkt på så mange måter.

Før jeg får kommentarer på det: jeg reagerte også på glasskår ute i naturen..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

En ting er å sabotere ukesoppdraget, en annen ting er at Henrik knuste flaskene. Her går de med konstant sult og neste uke blir stusslig mtp mat. De kunne jo drukket opp brusen! Tenk å ha et lager ute i skogen med brus som de kan ta når det er litt ekstra tungt. Dette var fryktelig lite gjennomtenkt på så mange måter.

Før jeg får kommentarer på det: jeg reagerte også på glasskår ute i naturen..

Spoiler

Rart de andre ikke oppdaget dem når de løp rundt og ropte som noen tullinger 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tanke jeg har gjort meg i løpet av sesongen. Med unntak av noen av årets deltagere, så synes jeg generelt at flertallet av gjengen er alt for sutrete og late egentlig.

Nå har ikke jeg fulgt med i alle år på farmen, men har sett noen sesonger og når alt kommer til alt, så er jo dette en konkurranse. En konkurranse hvor man kan stikke av med en premie som er verd MYE penger når man veier det opp mot innsatsen som kreves for å delta. 

Jeg skjønner absolutt at det kan være en svært overveldene overgang for enkelte, men likevel. Man deltar i en konkurranse for å vinne en premie verd mange, mange hundre tusen kroner. Da synes jeg det er stusselig å se hvor late og sutrete mange av dem virker. De av den det gjelder synes jeg tar alt for lett på ukesoppdragene, og likevel er det sutring over hvor sliten de blir av lite mat når de likevel ikke gjør alt for ukesoppdragene. Synes også enkelte av dem tuller og tøyser under arbeid litt vel mye også. Blir helt matt av å se på arbeidsmoralen til enkelte, og det virker helt banalt å tenke på at noen av dem kan vinne en slik premie. 

De er en underholdende gjeng, for all del. Men av de sesongene jeg har sett, er dette den minst verdige og arbeidsvillige gjengen jeg har sett. 

Harshar sutrer og surmuler i overkant mye, og kan være helt vanvittig trassete i enkelte episoder, men han er i det minste en hardt arbeidende kar! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg tror at jeg heier mest på Bente og Hashar, for resten av gjengen vet man aldri hvor man har. Hashar må vel i kamp til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (4 minutter siden):

Skikkelig intelligente mennesker som knuser flasker i skogen!!! 

Helt sykt, og jeg håper det blir reagert på fra produksjonen. Hvor mange dyr kan skjære seg…

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at Hashar kan virke sur og mutt til tider, men kan man egentlig klandre ham når han må forholde seg til den barnslige gjengen der inne hele tida? De oppfører seg jo som fjortiser og synes til tider det grenser til mobbing. Tenker at det nesten blir en forsvarsmekanisme å overse dem og late som de ikke er der for å holde ut. Han sa jo allerede tidlig i forløpet at han følte seg skviset ut, og det er jo ikke noe bedre nå. Det er jo en sånn klikk der som må være utrolig vanskelig å komme inn på, og virker som de har bestemt seg for å holde ham utenfor. Både Bente og Stine kom jo godt overens med ham, så det sier jo litt, tenker jeg. Guffen den episoden der Henrik snakker dritt om ham inne på rommet og når han sier ifra, så ligger de andre der og måper og fniser. Hadde hatt problemer med å forholde meg til dem etter det selv. Håper han eller Bente vinner hele greia. :)

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik hadde èn god uke, og det var når han var storbonde. Den synes jeg han taklet veldig bra.

At han saboterer får så være, men at han dryler glassflasker så de knuses uti skogen oppsummerer hans egosentrerte og barnslige opphold der inne. 

Han burde blitt beordret til å plukke opp rubbel og bit der ute! 

Endret av Ctrl
  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
cerruti skrev (17 minutter siden):

Helt sykt, og jeg håper det blir reagert på fra produksjonen. Hvor mange dyr kan skjære seg…

Blir nok som vanlig ingen reaksjoner 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faaen! Henrik har mista det helt nå😠🤯😤

Håper virkelig produksjonen grep inn!! Stakkars dyrene🥺😣

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaskeknusingen var helt grusomt å se på, dette må da få noen konsekvenser. Synes det er merkelig at produksjonen ikke reagerte og slo ned på dette der og da. Håper virkelig ingen dyr ble skadet ved å tråkke på/få det i seg. Dette var bare trist. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med andre men jeg føler Henrik er helt jæævlig dobbeltmoralsk. Klikker i vinkel på Lasse for å ikke jobbe nok når han kom fra Torpet men selv jobber han ikke kjempe mye når han ikke selv er storbonde. Og at han skal gå rundt grøten med ting? Nei vet du hva. At Henrik ble tatt ut som første kjempe var helt greit - hvertfall blir han en mer verdig vinner om han vinner kampen på søndag. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...