Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸

Elise93

Anbefalte innlegg

Elise93 skrev (13 minutter siden):

Nei, går på letrozol for å få eggløsning også tar jeg Ovitrelle 🤗 ja, veldig spent på morgendagen 🤞

Skjønner 😊 så du tar Ovitrelle og skal teste for eggløsning og da prøve «vanlig»? Krysser fingrene for deg🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertespar skrev (På 1.2.2022 den 10.58):

Skjønner 😊 så du tar Ovitrelle og skal teste for eggløsning og da prøve «vanlig»? Krysser fingrene for deg🤞🏻

Det stemmer, jeg er inne på ultralyd for å sjekke om eggene er modne også setter jeg sprøyta og prøver "vanlig" ☺️🤞 tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos gyn som sa at blodprøvene var fine 🥳 note to self: ikke google seg ihjel, lese de verste skrekkhistoriene og anta det værste 😂💩 

Sprøyta settes imorgen og estimert eggløsning er fredag kveld 🥳 så nå er det bare å hoppe i høyet og legge inn masse aksjer!! 🤑🤑 skal prøve progesterontilskudd denne syklusen siden jeg har hatt de to kjemiske 🤞

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (Akkurat nå):

Da har jeg vært hos gyn som sa at blodprøvene var fine 🥳 note to self: ikke google seg ihjel, lese de verste skrekkhistoriene og anta det værste 😂💩 

Sprøyta settes imorgen og estimert eggløsning er fredag kveld 🥳 så nå er det bare å hoppe i høyet og legge inn masse aksjer!! 🤑🤑 skal prøve progesterontilskudd denne syklusen siden jeg har hatt de to kjemiske 🤞

Så godt å få gode nyheter fra gyn da 🥳 kos dere og feir skikkelig 😁👍🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (29 minutter siden):

Så godt å få gode nyheter fra gyn da 🥳 kos dere og feir skikkelig 😁👍🏼

Ja, veldig beroligende å få gode nyheter når man har gått rundt å tenkt det verste i mange dager 🙈 hvordan går det med spiren din da? 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så bra med gode nyheter!! 🥰 Det høres ut som det blir en del aksjer fremover. Gleder meg til å følge deg!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (10 timer siden):

Ja, veldig beroligende å få gode nyheter når man har gått rundt å tenkt det verste i mange dager 🙈 hvordan går det med spiren din da? 💞

det går bra enn så lenge 🥰🤞🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu! Så godt å få en bekreftelse på at ting fungerer😁 Krysser fingrene 🤞 Lykke til med investeringene 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (12 timer siden):

det går bra enn så lenge 🥰🤞🏼

Så godt å høre 😍 og må det holde seg sånn!! 🤞🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (23 timer siden):

Så godt å få gode nyheter☺️ Da er det bare å jobbe iherdig i senga disse dagene fremover😁👏 blir spennende med progesterontilskudd denne syklusen, må være deres tur nå🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med gode nyheter😄 masse lykke til! Og herlig med helg når det er viktige aksjer som skal legges inn😉 krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at progesterontilskuddet gjør susen og at dette er syklusen det skjer🤞🤞 god  helg! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo 🥳 jeg er veldig spent på om progesterontilskuddet hjelper! 🤞🤞Fikk lagt inn aksjer 3 dager på rad og er ganske fornøyd med det. Nå kan jeg ikke kjenne etter symptomer føler jeg, pga progesteronet. Kommer til å ha de verste PMS symptomene og vanligste bivirkninger er jo akkurat de samme som gravid-symptomer 🙈 har advart samboeren om at han muligens kommer til å leve med en heks de neste to ukene 😂

Håper tiden går fort 🙏❤️

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (Akkurat nå):

1 dpo 🥳 jeg er veldig spent på om progesterontilskuddet hjelper! 🤞🤞 Nå kan jeg ikke kjenne etter symptomer føler jeg, pga progesteronet. Kommer til å ha de verste PMS symptomene og vanligste bivirkninger er jo akkurat de samme som gravid-symptomer 🙈 har advart samboeren om at han muligens kommer til å leve med en heks de neste to ukene 😂

Håper tiden går fort 🙏❤️

Tvi tvi! Ja det er bare å ha så mye planer og prosjekter framover som mulig tenker jeg, sånn at du ikke tenker på dette 24/7 i to uker. Det er slitsomt med den ventingen...! Du får avlede deg selv så godt du kan :) Og ja, lurt å prøve å ikke tolke symtpomene så mye nå - men det er jo umulig å klare å unngå det helt 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver2021 skrev (På 9.2.2022 den 17.41):

Krysser fingrene for deg! 🥰🤞🏻

Takk❤️❤️ 5 dpo idag.. Ikke så altfor mange dager til jeg kan starte testingen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...