Hjertespar Skrevet 1. februar 2022 #41 Del Skrevet 1. februar 2022 Elise93 skrev (13 minutter siden): Nei, går på letrozol for å få eggløsning også tar jeg Ovitrelle 🤗 ja, veldig spent på morgendagen 🤞 Skjønner 😊 så du tar Ovitrelle og skal teste for eggløsning og da prøve «vanlig»? Krysser fingrene for deg🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #42 Del Skrevet 2. februar 2022 Hjertespar skrev (På 1.2.2022 den 10.58): Skjønner 😊 så du tar Ovitrelle og skal teste for eggløsning og da prøve «vanlig»? Krysser fingrene for deg🤞🏻 Det stemmer, jeg er inne på ultralyd for å sjekke om eggene er modne også setter jeg sprøyta og prøver "vanlig" ☺️🤞 tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #43 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Da har jeg vært hos gyn som sa at blodprøvene var fine 🥳 note to self: ikke google seg ihjel, lese de verste skrekkhistoriene og anta det værste 😂💩 Sprøyta settes imorgen og estimert eggløsning er fredag kveld 🥳 så nå er det bare å hoppe i høyet og legge inn masse aksjer!! 🤑🤑 skal prøve progesterontilskudd denne syklusen siden jeg har hatt de to kjemiske 🤞 Endret 2. februar 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 2. februar 2022 #44 Del Skrevet 2. februar 2022 Elise93 skrev (Akkurat nå): Da har jeg vært hos gyn som sa at blodprøvene var fine 🥳 note to self: ikke google seg ihjel, lese de verste skrekkhistoriene og anta det værste 😂💩 Sprøyta settes imorgen og estimert eggløsning er fredag kveld 🥳 så nå er det bare å hoppe i høyet og legge inn masse aksjer!! 🤑🤑 skal prøve progesterontilskudd denne syklusen siden jeg har hatt de to kjemiske 🤞 Så godt å få gode nyheter fra gyn da 🥳 kos dere og feir skikkelig 😁👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #45 Del Skrevet 2. februar 2022 89jenta skrev (29 minutter siden): Så godt å få gode nyheter fra gyn da 🥳 kos dere og feir skikkelig 😁👍🏼 Ja, veldig beroligende å få gode nyheter når man har gått rundt å tenkt det verste i mange dager 🙈 hvordan går det med spiren din da? 💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 2. februar 2022 #46 Del Skrevet 2. februar 2022 Åå så bra med gode nyheter!! 🥰 Det høres ut som det blir en del aksjer fremover. Gleder meg til å følge deg!! ✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 3. februar 2022 #47 Del Skrevet 3. februar 2022 Elise93 skrev (10 timer siden): Ja, veldig beroligende å få gode nyheter når man har gått rundt å tenkt det verste i mange dager 🙈 hvordan går det med spiren din da? 💞 det går bra enn så lenge 🥰🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 3. februar 2022 #48 Del Skrevet 3. februar 2022 Wuhu! Så godt å få en bekreftelse på at ting fungerer😁 Krysser fingrene 🤞 Lykke til med investeringene 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #49 Del Skrevet 3. februar 2022 89jenta skrev (12 timer siden): det går bra enn så lenge 🥰🤞🏼 Så godt å høre 😍 og må det holde seg sånn!! 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 3. februar 2022 #50 Del Skrevet 3. februar 2022 Elise93 skrev (23 timer siden): Da har jeg vært hos gyn som sa at blodprøvene var fine 🥳 note to self: ikke google seg ihjel, lese de verste skrekkhistoriene og anta det værste 😂💩 Sprøyta settes imorgen og estimert eggløsning er fredag kveld 🥳 så nå er det bare å hoppe i høyet og legge inn masse aksjer!! 🤑🤑 skal prøve progesterontilskudd denne syklusen siden jeg har hatt de to kjemiske 🤞 Så godt å få gode nyheter☺️ Da er det bare å jobbe iherdig i senga disse dagene fremover😁👏 blir spennende med progesterontilskudd denne syklusen, må være deres tur nå🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 3. februar 2022 #51 Del Skrevet 3. februar 2022 Så godt med gode nyheter😄 masse lykke til! Og herlig med helg når det er viktige aksjer som skal legges inn😉 krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 4. februar 2022 #52 Del Skrevet 4. februar 2022 Krysser fingrene for at progesterontilskuddet gjør susen og at dette er syklusen det skjer🤞🤞 god helg! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #53 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) 1 dpo 🥳 jeg er veldig spent på om progesterontilskuddet hjelper! 🤞🤞Fikk lagt inn aksjer 3 dager på rad og er ganske fornøyd med det. Nå kan jeg ikke kjenne etter symptomer føler jeg, pga progesteronet. Kommer til å ha de verste PMS symptomene og vanligste bivirkninger er jo akkurat de samme som gravid-symptomer 🙈 har advart samboeren om at han muligens kommer til å leve med en heks de neste to ukene 😂 Håper tiden går fort 🙏❤️ Endret 6. februar 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 6. februar 2022 #54 Del Skrevet 6. februar 2022 Elise93 skrev (Akkurat nå): 1 dpo 🥳 jeg er veldig spent på om progesterontilskuddet hjelper! 🤞🤞 Nå kan jeg ikke kjenne etter symptomer føler jeg, pga progesteronet. Kommer til å ha de verste PMS symptomene og vanligste bivirkninger er jo akkurat de samme som gravid-symptomer 🙈 har advart samboeren om at han muligens kommer til å leve med en heks de neste to ukene 😂 Håper tiden går fort 🙏❤️ Tvi tvi! Ja det er bare å ha så mye planer og prosjekter framover som mulig tenker jeg, sånn at du ikke tenker på dette 24/7 i to uker. Det er slitsomt med den ventingen...! Du får avlede deg selv så godt du kan Og ja, lurt å prøve å ikke tolke symtpomene så mye nå - men det er jo umulig å klare å unngå det helt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. februar 2022 #55 Del Skrevet 6. februar 2022 Spennende dager i vente!! 🥰 Gjelder å holde seg opptatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. februar 2022 #56 Del Skrevet 6. februar 2022 Så spennende dager! Krysser fingra for at det klaffer denne pp🤞💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 8. februar 2022 #57 Del Skrevet 8. februar 2022 Woho, krysser fingrene for god invisteringer 👌🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 9. februar 2022 #58 Del Skrevet 9. februar 2022 Krysser fingrene for deg! 🥰🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #59 Del Skrevet 10. februar 2022 Prøver2021 skrev (På 9.2.2022 den 17.41): Krysser fingrene for deg! 🥰🤞🏻 Takk❤️❤️ 5 dpo idag.. Ikke så altfor mange dager til jeg kan starte testingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 10. februar 2022 #60 Del Skrevet 10. februar 2022 Så spennende 😁 håper dagene går fort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå