Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸

Elise93

Anbefalte innlegg

Hvor mange dpo er du nå? Da starter du ‘heldigvis’ neste forsøk om det ikke sitter nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@SuzsuZ 10 dpo, negativ test igår. Har allerede belaget meg på at det ikke har gått så har bestilt medisiner til neste forsøk osv 😊❤️ usikker på om jeg orker å teste mer eller om jeg bare venter til det evnt kommer.. isåfall synd å hente ut medisiner til 14 000 kr men 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVF forsøk nummer 2 er igang! 

Mensen meldte sin ankomst for fullt igår så nå har jeg starta på nytt forsøk. Første sprøyta er tatt idag og UL- kontroll neste uke 🤞 jeg føler meg forventningsfull, spent, bekymret og litt redd. Jeg er kjempespent på hvor mange egg som modnes men også veldig bekymret for om det skal skje det samme som sist.. jeg går nå på en annen type hormonsprøyte og mye høyere dose. Tvi tvi 🤞❤️

Endret av Elise93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (3 minutter siden):

Masse lykke til! Hvilken medisin og dose står du på?

Tusen takk🥰 Gonal-F, 250 IU. Sist forsøk tok jeg Rekovelle, 6 mcg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (10 minutter siden):

Tusen takk🥰 Gonal-F, 250 IU. Sist forsøk tok jeg Rekovelle, 6 mcg. 

Jeg har kjempetro på gonal f når rekovelle ikke ga noe godt resultat 😙🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (15 minutter siden):

Jeg har kjempetro på gonal f når rekovelle ikke ga noe godt resultat 😙🤗

Takk for oppmuntrende ord! ❤️ de planlegger i utg. totalfrys men sykepleier mente at de så de litt ann underveis også. Jeg er spent! Lykke til med uttak snart 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

IVF forsøk nummer 2 er igang! 

Mensen meldte sin ankomst for fullt igår så nå har jeg starta på nytt forsøk. Første sprøyta er tatt idag og UL- kontroll neste uke 🤞 jeg føler meg forventningsfull, spent, bekymret og litt redd. Jeg er kjempespent på hvor mange egg som modnes men også veldig bekymret for om det skal skje det samme som sist.. jeg går nå på en annen type hormonsprøyte og mye høyere dose. Tvi tvi 🤞❤️

Ahh så spennende 🙈 masse lykke til! Håper spiren sitter denne runden! KRYSSER KRYSSER🤞🏼🤞🏼❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessiekd skrev (9 timer siden):

MASSE LYKKE TIL!! ❤️❤️ Denne gangen MÅ det bare gå!! 

Tusen takk ❤️❤️❤️ Håper virkelig det 😭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøytedag 7

UL idag viste 14 egg, hvorav de trodde de hvertfall ville få ut rundt 10 😍 uttak blir på onsdag! I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg kanskje kunne sette inn på samme syklus om blodprøvene var fine 😭❤️ de hadde i utgangspunktet planlagt å fryse alt og sette inn neste syklus siden de er redde for overstimulering. Så nå krysser jeg fingrene for fine blodprøver ooog fine egg 🤞🤞❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...