Tessiekd Skrevet 31. mai 2022 #221 Del Skrevet 31. mai 2022 Elise93 skrev (På 30.5.2022 den 8.43): Fikk den triste beskjeden om at ingen av eggene mine har utviklet seg til idag 😭💔 ingen innsett her idag. Denne prosessen er så vond 😢 Neeeii 😢 uff så trist!! Føler skikkelig med deg! La deg selv få lov til å være trist, sinna og frustrert nå. Det har du all rett til. Selv om dette var første forsøk og det er stor sannsynlighet for at det ikke klaffer, så gjør det like vondt 😢 God klem til deg ❤️❤️❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 2. juni 2022 #222 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg henger ikke så godt med, men dette var triste nyheter 😔 Har du fått noen teori om hvorfor de ikke utviklet seg, eller plan videre? 💕 Stor klem ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 3. juni 2022 #223 Del Skrevet 3. juni 2022 Uff. tenker på deg! ❤️Det er urettferdig og frustrerende, og det er det lov å føle på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. juni 2022 Forfatter #224 Del Skrevet 7. juni 2022 Tusen takk for gode ord ❤️ det hjelper veldig å ha dere gode støttespillere her, spesielt siden ikke så mange av våres nærmeste vet at vi holder på med dette. @Kakaoen og @Mallisa de fikk ikke ut mange egg i utgangspunktet og hvert egg hadde 30-50% for å utvikle seg normalt. Så det var nok en dose med uflaks samtidig som jeg har litt nedsatte eggreserver. Neste forsøk blir mest sannsynlig i starten av august. Jeg har fått en ny plan denne gangen - mye større dose hormonstimulering og totalfrys av eggene (slik jeg forsto skal de gi meg veldig mye så jeg nesten blir overstimulert og derfor kan jeg ikke sette inn egg samme syklus). Da får jeg ut mange flere egg og fler har sjanse for å utvikle seg. Krysser fingrene🤞skal selvfølgelig prøve naturlig fram til da, om jeg i det hele tatt får eggløsning. Mensen kom for 2 dager siden så får bare følge med på kroppens signaler framover ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 7. juni 2022 #225 Del Skrevet 7. juni 2022 Så trist å lese at det ikke gikk @Elise93❤️❤️ Du er tøff som står i dette! Hvem i deres nærmeste krets har dere fortalt det til om jeg kan spørre? Høres bra ut at de setter inn tiltak for å forhindre at det samme skjer igjen, det virker jo veldig lovende! Krysser fingrene for at det er det som skal til og at du starter høsten med en liten en i magen 🥰 Også kan det jo skje ting før det også, er jo en del som blir gravide midt under IVF-prosessen sånn som jeg forstår det! Medisinene du har tatt kan jo plutselig ha stabilisert syklusen sånn at alt plutselig ligger til rette for å bli gravid 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 7. juni 2022 #226 Del Skrevet 7. juni 2022 Høres ut som en spennende plan!! Krysser fingrene for at du får eggløsning og at gullegget sitter i løpet av sommeren. Hvis ikke, satser jeg på at mer medisiner og frysing vil være det som sørger for at dere lykkes 🥰 Hvordan går det med deg oppi alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 13. juni 2022 #227 Del Skrevet 13. juni 2022 Hvordan går det med deg? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #228 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) @gladlaksen @Prøver2021 @Tessiekd beklager, har ikke sett at dere har skrevet her 🥰 Her går det bra, har sommerferie nå og den nytes til de grader!! ☀️ har faktisk vært ganske deilig å kunne drikke vin og bare nyte den fine sommeren. Vi skal til sørlandet og nord norge i sommer og jeg synes det er SÅ herlig med norgesferie! 🇧🇻❤️ alt det vakre vi har i det fine landet vårt ❤️ veldig klar for nytt forsøk i august og har begynt på Q10 for å forbedre eggkvaliteten. Har lest noen studier som tyder på det kan virke🥰 jeg har ikke helt kontroll på syklusen min nå, tror den er litt ute på bærtur. Prøvde å teste for EL men fikk aldri utslag og når vi hadde reist på ferie fikk jeg noe som tydet på el-smerter, men er ikke godt å si. Prøver uansett å ikke tenke så mye på det.. skal bare prøve å nyte sommeren uten å tenke for mye på det "virkelige" livet. Angående hvem vi har fortalt om ivf til @gladlaksen er det nærmeste venner og familie 🙂 Endret 4. juli 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. juli 2022 #229 Del Skrevet 5. juli 2022 Så deilig med ferie i Norge! 🥰 Håper dere får en skikkelig fin og avslappende tur. Viktig å samle energi og krefter til det som står foran dere. Fint å høre at dere har delt det med nærmeste familie og venner. Det kan være godt å dele tanker og følelser med noen innimellom og slippe å lyve når det er noe som opptar en i så stor grad ❤️ God sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. juli 2022 Forfatter #230 Del Skrevet 5. juli 2022 Tusen takk @Prøver2021 god sommer til deg også! ☀️🌸❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 5. juli 2022 #231 Del Skrevet 5. juli 2022 Ååå så godt å høre at du nyter sommerdagene og koser dæ med vin! 😍🌞 Åh som jeg har savnet vin og cider under forsøket når jeg har vært så frustreeert! sa hele tiden ting som at "det blir jo ikke innsett så om 5 dager skal æ ta et stort glass vin" også samme etter innsette! Men nå få jo vinen forhåpentligvis vente 9 måneder til 😂 Så gøy med Norgesferie!! Vi var selv på det både i fjor og i 2020. Helt sør i Lindesnes til helt nord på Nordkapp! Anbefales! Og hjertelig velkommen skal dere være til sørlandet 🌞 Nyt sommeren kjære deg og ta deg en velfortjent ferie! Skal virkelig heie på deg til høsten igjen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 6. juli 2022 #232 Del Skrevet 6. juli 2022 Elise93 skrev (På 4.7.2022 den 19.07): @gladlaksen @Prøver2021 @Tessiekd beklager, har ikke sett at dere har skrevet her 🥰 Her går det bra, har sommerferie nå og den nytes til de grader!! ☀️ har faktisk vært ganske deilig å kunne drikke vin og bare nyte den fine sommeren. Vi skal til sørlandet og nord norge i sommer og jeg synes det er SÅ herlig med norgesferie! 🇧🇻❤️ alt det vakre vi har i det fine landet vårt ❤️ veldig klar for nytt forsøk i august og har begynt på Q10 for å forbedre eggkvaliteten. Har lest noen studier som tyder på det kan virke🥰 jeg har ikke helt kontroll på syklusen min nå, tror den er litt ute på bærtur. Prøvde å teste for EL men fikk aldri utslag og når vi hadde reist på ferie fikk jeg noe som tydet på el-smerter, men er ikke godt å si. Prøver uansett å ikke tenke så mye på det.. skal bare prøve å nyte sommeren uten å tenke for mye på det "virkelige" livet. Angående hvem vi har fortalt om ivf til @gladlaksen er det nærmeste venner og familie 🙂 Så bra at du nyter sommerferien til det fulle ❤️ Det høres veldig fint ut med Norgesferie! Lurt å ta en pause nå og lade opp batteriene før nytt forsøk i høst. Jeg har også lest en god del positivt om Q10, det kan kanskje være verdt å teste ihvertfall, føles i det minste godt psykisk å gjøre noe ekstra - som jo uansett ikke kan skade. Ønsker deg en skikkelig fin sommerferie! 🌞🌻🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #233 Del Skrevet 19. juli 2022 Tessiekd skrev (På 5.7.2022 den 22.57): Ååå så godt å høre at du nyter sommerdagene og koser dæ med vin! 😍🌞 Åh som jeg har savnet vin og cider under forsøket når jeg har vært så frustreeert! sa hele tiden ting som at "det blir jo ikke innsett så om 5 dager skal æ ta et stort glass vin" også samme etter innsette! Men nå få jo vinen forhåpentligvis vente 9 måneder til 😂 Så gøy med Norgesferie!! Vi var selv på det både i fjor og i 2020. Helt sør i Lindesnes til helt nord på Nordkapp! Anbefales! Og hjertelig velkommen skal dere være til sørlandet 🌞 Nyt sommeren kjære deg og ta deg en velfortjent ferie! Skal virkelig heie på deg til høsten igjen ❤️❤️ Ja, vinen din må vente en stund til og godt er det! ❤🤰 kjempeherlig med norgesferie 🇧🇻 var ikke så langt sør eller nord som deg da men! Nesten 🙊 kunne nesten gjetta at du var fra sørlandet pga IVF i Porsgrunn, sørlandet er fint altså❤ vi var såå heldige med været også, både i sør og nord! ☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #234 Del Skrevet 22. juli 2022 (endret) Vi prøver selvfølgelig mellom forrige og neste ivf-forsøk. Selvom håpet ikke er stort, er det der ❤ for tenk hvis dette er gullegget? 🤞 Hvis vi ikke prøver vil jeg gå rundt å lure på om det kunne gått denne gangen. Og hvis ikke det går, nei da starter jeg på neste ivf-forsøk om ca 2 uker ☺️ Endret 22. juli 2022 av Elise93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. juli 2022 #235 Del Skrevet 22. juli 2022 så spennende😍 krysser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 22. juli 2022 #236 Del Skrevet 22. juli 2022 Elise93 skrev (5 timer siden): Vi prøver selvfølgelig mellom forrige og neste ivf-forsøk. Selvom håpet ikke er stort, er det der ❤ for tenk hvis dette er gullegget? 🤞 Hvis vi ikke prøver vil jeg gå rundt å lure på om det kunne gått denne gangen. Og hvis ikke det går, nei da starter jeg på neste ivf-forsøk om ca 2 uker ☺️ Krysser så fingrene for dere!! Dette fortjener dere nå ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 22. juli 2022 #237 Del Skrevet 22. juli 2022 krysser fingrene for gullegget 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. juli 2022 #238 Del Skrevet 22. juli 2022 Elise93 skrev (11 timer siden): Vi prøver selvfølgelig mellom forrige og neste ivf-forsøk. Selvom håpet ikke er stort, er det der ❤ for tenk hvis dette er gullegget? 🤞 Hvis vi ikke prøver vil jeg gå rundt å lure på om det kunne gått denne gangen. Og hvis ikke det går, nei da starter jeg på neste ivf-forsøk om ca 2 uker ☺️ Krysser fingrene for dere 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. juli 2022 #239 Del Skrevet 22. juli 2022 Krysser alt jeg kan for dere 🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. juli 2022 #240 Del Skrevet 22. juli 2022 Krysser fingrene ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå