Gå til innhold

Koronakrangel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Han vet reglene, han bare bryr seg ikke. Fordi han mener vi alle før eller senere får det uansett.

Anonymkode: 48a97...c81

Jeg er tildels åpen for at han har den holdningen så lenge du føler det er en positiv ting at han kommer og hjelper til, at han hvis vi ser stort på det vil være der for deg og ungene og ser seg selv som en av familien selv om dere ikke bor sammen og dere normalt ville hatt en helg sammen osv.. Men jeg stusser på - hvis han har den tilnermingen, hvorfor er det så viktig for deg å holde han utenfor? Hvis han er vaksinert er han ikke pålagt karantene etter dagens regler, det er forsåvidt ikke du heller.. 

Anonymkode: 68dfc...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er tildels åpen for at han har den holdningen så lenge du føler det er en positiv ting at han kommer og hjelper til, at han hvis vi ser stort på det vil være der for deg og ungene og ser seg selv som en av familien selv om dere ikke bor sammen og dere normalt ville hatt en helg sammen osv.. Men jeg stusser på - hvis han har den tilnermingen, hvorfor er det så viktig for deg å holde han utenfor? Hvis han er vaksinert er han ikke pålagt karantene etter dagens regler, det er forsåvidt ikke du heller.. 

Anonymkode: 68dfc...a07

1) Jeg vil ikke at han skal bli syk, eller barna hans, noe som bare vil føre til enda mer krøll for familien som helhet

2) Barna mine reagerer på det de opplever som regelbrudd.

Anonymkode: 48a97...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sagt nei, ungene har sagt nei. Han godtar ikke nei... 🚩🚩🚩

Si at nei betyr nei. Punktum.

Anonymkode: 21c6a...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send barna dine til faren sin etter hvert da? Og få mere tid med kjæresten? 

Anonymkode: 6c3bd...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke aktuelt, for han har også barn. De er større enn mine og dermed vaksinerte, så han er ikke noe bekymret for det.

Anonymkode: 48a97...c81

Ehh, wtf?? Du vet at vaksinerte også blir syke? 

Anonymkode: 63422...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 13.40):

Han vil pule og driter i om han får corona. Dersom barna dine er hjemme så har dere ikke lov til å ta i mot besøk. Jeg anbefaler for øvrig å dumpe den selvsentrerte sutreungen. 

Anonymkode: d0630...a8c

Tenkte AKKURAT det samme 😆😆 Han vil pule! 

Anonymkode: 2f3b0...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...