Gå til innhold

Hva er din kroppsfasong, høyde, vekt og klesstr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ingen spesiell fasong, middels store hofter, middels stor midje, middels store pupper osv. Er 176, 66kg, bruker str s/m i overdeler og m i bukse. Sko 39

Anonymkode: 123dd...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rektangel kanskje, 170 og 69 kg. Har gått opp 5 kg som skal bort.

Anonymkode: 6a8c6...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei ned, men veier 85 kg og 165 høy. Eplefasong.
Bruker 46/48 eller XXL i overdel og 44 eller XL i bukser. Brukte akkurat samme størrelser for 10 kg siden. Klærne er litt romsligere nå, men jeg kunne ikke kjøpt en størrelse mindre. 

Skostørrelse 38. 

Anonymkode: b3a2a...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rektangel, 167cm høy, 66kg, small i underdel og medium i overdel som regel. Liker at overdelene ikke sitter som ett pølseskinn. Vil si jeg er S/M og 38 sånn generelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kun 7-8% av kvinner som har timeglassfigur, men på KG har visst flertallet det? 
 

Jeg er lang og slank, men ikke timeglass for midjen er for lite markert, er nok det som kalles rektangel, muligens eple. Ofte ikke så lett å skille de ulike formene om man er slank. Men tror jeg har lett for å legge på meg på mage/ hofter og ikke jevnt på hele kroppen- og da er jeg nok eple.

175 høy og 56kg.

Anonymkode: b3d79...ab9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

171 høy, 99 kilo (godt i gang med vektreduksjon). Heldigvis vært ganske heldig med figuren, den er timeglassformet. Str 85D i BH, alt fra M til XL i overkropp og L/XL i bukser/skjørt osv. M i treningstights

Anonymkode: ec9fb...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i alder 30-34. 172 cm. 78 kg.

Midjemål 82 cm. 
Rumpe 110-113 cm.

Hip dips. 
Litt brede skuldre.

Kraftige lår, som kan tilskrives styrketrening og genetikk. 

Anonymkode: 03661...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrittEkeberg skrev (15 minutter siden):

Beinrangel, 170, 51kg. Xxs/xs. Jeg trivdes best da jeg veide rundt 70kg. 

Hva skjedde? 

Anonymkode: 97f97...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 187 cm (kvinne) og veier ca 88 kg. Usikker på hva slags kroppsfasong jeg har, men har ganske brede hofter, middels pupper og armene og beina er ganske lange og slanke. Vekten legger seg på hofte- og mageområdet. Muligens pære- eller epleform eller bare rektangel med fett over? Jeg har litt markert midje og er ikke rett så tror egentlig ikke at jeg er rektangel. 

Jeg bruker ca XL eller mellom 42-46 (kommer helt an på merket og plagg). Må ofte ha større større størrelse i underdeler. Liker at plagg sitter litt løst på kroppen. 

Ønsker å gå litt ned i vekt eller å bli litt strammere. Jeg er ikke veldig overvektig, men hadde ikke gjort noe å gå ned litt. 

Anonymkode: 678c2...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel kun 7-8% av kvinner som har timeglassfigur, men på KG har visst flertallet det? 
 

Jeg er lang og slank, men ikke timeglass for midjen er for lite markert, er nok det som kalles rektangel, muligens eple. Ofte ikke så lett å skille de ulike formene om man er slank. Men tror jeg har lett for å legge på meg på mage/ hofter og ikke jevnt på hele kroppen- og da er jeg nok eple.

175 høy og 56kg.

Anonymkode: b3d79...ab9

Tja? Timeglass er ikke så uvanlig. Men finnes jo i både store og små størrelser. Min midje er supermarkert uansett hvor stor eller liten jeg er. Har vært i begge ender av skalaen, fra ganske undervektig til nå ganske solid og beholder grunnfasongen og beinbygning  uansett. Hvis du er usikker på om du er rektangel eller eple trenger du muligens nytt speil 😆

Anonymkode: 95107...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel rett og slett veldig rett opp og ned, som et strykebrett bakfra, men veldig atletisk. Like brei over skuldrene som over ræva/hoftene. Midjen er 30+ cm mindre. Absolutt inget timeglass, You’re living the dream folkens! 

182 cm, 63-64 kg om dagen, str 36-38, selv om størrelse 37 og 39 er høyt på ønskelisten, men det ser dårlig ut 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja? Timeglass er ikke så uvanlig. Men finnes jo i både store og små størrelser. Min midje er supermarkert uansett hvor stor eller liten jeg er. Har vært i begge ender av skalaen, fra ganske undervektig til nå ganske solid og beholder grunnfasongen og beinbygning  uansett. Hvis du er usikker på om du er rektangel eller eple trenger du muligens nytt speil 😆

Anonymkode: 95107...e22

Rektangel eller eplefigur på en dame på 175 cm og 57 kilo trenger ikke være så lett å se? Hadde jeg lagt på meg 20 kg hadde jeg lett visst om jeg var det ene eller det andre. Men har aldri veid over 60 kg.
 

Anonymkode: b3d79...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rektangel. 
Ecto-Endomorph. 
168,5cm, 64kg, bruker M/L for liker romslige plagg.
Skostr 39/40. 

Anonymkode: eea35...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel kun 7-8% av kvinner som har timeglassfigur, men på KG har visst flertallet det? 

Anonymkode: b3d79...ab9

Ja, man ser dem knapt ute, men her inne er det svært mange som har det. 

Anonymkode: eea35...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, BrittEkeberg said:

Kreftdiagnose x 2. 😁

❤️

Anonymkode: eea35...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted mellom timeglass og pære, veldig heldig med proporsjonene. 160 cm, 65 kg, M/38 i de fleste klær. Prøver å gå ned minst fem kilo til sommeren da, har vært nesten dobbelt så tung som jeg er nå så det er rart å føle seg liten.

Anonymkode: e772b...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, man ser dem knapt ute, men her inne er det svært mange som har det. 

Anonymkode: eea35...53f

Normalen til kvinnekropp er vel nettopp timeglass?

Du har hofter, og mye smalere midje. 

 

Anonymkode: b4b28...34a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...