Gå til innhold

Hva er din kroppsfasong, høyde, vekt og klesstr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Timeglass. Hofter 94 cm, midje 70 cm, byste 91 cm. Vekt 61 kg, Høyde 1,76. Bruker str small, noen ganger M.  Skostr. 40. 

Anonymkode: f5232...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Normalen til kvinnekropp er vel nettopp timeglass?

Du har hofter, og mye smalere midje. 

 

Anonymkode: b4b28...34a

Nei, det er veldig få som er timeglass. Pære derimot ser jeg hele tiden. Brede hofter, smal midje. Brystmålet smalere enn hoftemålet. 

Anonymkode: 95141...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilken kroppsfasong jeg har eller hvor mye jeg veier. 

Men jeg er 165 og bruke L i klær. 

Anonymkode: 0f552...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsfasong: timeglass-ish. Veldig smal midje og hoftemål og brystmål er omtrent likt 

Høyde: 163 cm

Vekt: 50 kg

Klesstørrelse: XS / 34

Anonymkode: d457f...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefasong vil jeg tro, jobber med livsstilsendring nå, gått ned 13 kilo siden mai og fortsetter. Er på L på Zizzi klær, mulig snart M, XL-2xl på KappAhl. 54 til vanlig i bukser, begynner å bli litt stort nå. 166 høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglass. 172 og 62 kg. Bruker stort sett small på overkropp, av og til medium, så 36-38 (spesielt siden alt er så oversized for tida). 27-28 i bukser.

Anonymkode: 77082...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er veldig få som er timeglass. Pære derimot ser jeg hele tiden. Brede hofter, smal midje. Brystmålet smalere enn hoftemålet. 

Anonymkode: 95141...9b5

Så armene er ikke endel av kroppen?

Om du ser ut som en X forfra, er jo det timeglass. En pære er bred nede og smal oppe. 

Anonymkode: b4b28...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Så armene er ikke endel av kroppen?

Om du ser ut som en X forfra, er jo det timeglass. En pære er bred nede og smal oppe. 

Anonymkode: b4b28...34a

Jo, men armene regnes jo ikke med i kroppsformen. Om du bruker endomorph, mesoforph og ectoforph så tar armene med selvfølgelig. 
 

«Usually, women with the hourglass figure fall somewhere between mesomorphs and endomorphs, as they have the curves of an endomorph but maintain the thin waist of a mesomorph.»

I USA har kun 8% av kvinnene timeglassfigur. Jeg vil tro noe av det samme her til lands. 

Anonymkode: eea35...53f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shawtyella

Har vel timeglassfigur, men veldig smal benbygning. Veier 64kg, og er 174cm høy.

Bruker M (36-38) i bukser, og S eller M (34-36) i topper. Bruker alltid L i hettegensere da, liker dem baggy.

Skostørrelse: 40,5!

 

- Kvinne22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er epleformet str 36/38,S/M. Veier 66 kg og er 172 cm. Bruker str 38/39 i sko. 

Anonymkode: 7e3ae...069

Jeg er og epleformet. 1.74 høy.

Når jeg veier 66 kg bruker jeg romslig small eller liten medium på underdeler, og medium/romslig medium overdeler. 
38 i sko.

For å bruke small jevnt over må jeg ned på 60 kilo. 

Nå veier jeg sikkert mot 80 iallefall, bruker L-XL. 

Anonymkode: a97ec...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pærefasong eller timeglassfasong (passer ikke helt inn i noen av dem - har brede hofter og brede skuldre, men små pupper). Er 174 cm og vanligvis 63-64 kg. Bruker stort sett 36 i klær. Noen ganger 34 i overdeler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjukk. Bruker 47 i bukse og herre t-skjorter fra dressmann på xxxxl. Orker ikke alltid å bruke bh, men har én på 100K og er svinedyr. Høyden min er 172. Vekten min er 124 kg. Men det er meg. 

Anonymkode: acf91...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160 cm, 70 kg (gått ned fra 94 så føler meg bra)

eplefasong

M og 42 i klær tror jeg. Kjøper large av vane men funnet ut at M passer da.

37 i sko

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pære, 164 cm, 53 kg, sko 36, str. XXS/XS/32/34 på overkroppen og XS/34/26 på underkroppen. 

Anonymkode: 99f14...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hvordan kroppsfasong jeg har men har formfulle lår og rumpe.
Er 1.63 cm høy og veier mellom 46-47 kg. Størrelse S i overdeler og XS i leggings. Sko størrelse 37.

Anonymkode: 105e3...20f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man tar utgangspunkt i denne, har jeg absolutt timeglassfasong, ikke pære. 1.70 høy, 63 kilo.

Anonymkode: b1b43...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglass/pærefasong, 164 cm, 69 kg, bruker str. 40 i bukser/skjørt og str. 38/40 i overdel. Er egentlig midt mellom i buksestørrelse, der 40 er litt romslig med 38 fortsatt er akkurat for trangt :) 

Anonymkode: 4a973...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...