Gå til innhold

Du får servert biff med tilbehør, spiser dere opp alt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser stort sett opp alt.

Hvis ikke, så prioriteres det dyreste på tallerkenen. 

Anonymkode: e45e6...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopper når jeg blir mett. Er en uting at vi har blitt lært opp til å alltid spise opp.

Anonymkode: 8d515...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller sjelden biff på restaurant, da jeg sliter med kjeven. Lager det helst hjemme, hvor jeg er sikker på å få det mørt (med sous vide). Har av og til fått servert biff ved tre-retters middager i jobbsammenheng, og da har jeg ikke klart å spise det opp. Først og fremst fordi det gjør vondt å spise, men også fordi det sjelden er plass til en stor biff etter å ha fått servert en forrett først. Er begrenset hva det er plass til. 

Anonymkode: 08af4...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kun til jeg er mett. Er veldig småspist av meg da, så gir alltid beskjed om at jeg fint kan få en halv porsjon.

Anonymkode: 1fee9...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo komme helt an på hva tilbehøret er. Er det pomme frittes eller annen usunn frityr, spiser jeg kun kjøttet. Er det slintrer i biffen blir de liggende igjen, jwg spiser kun det rene kjøttet. Er det crispy gode grønnsaker spiser jeg dem. 

Usikker på om jeg skjønner spørsmålet egentlig. Jeg har aldri opplevd å få en god biff som er for stor for meg, men har opplevd dårlig biff en sjelden gang, og har opplevd å ikke like tilbehøret.

Anonymkode: ccd39...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...