AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #61 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: fa279...04d Har hun fått mange likes? Anonymkode: bc9b7...cec
Eloise12345 Skrevet 16. januar 2022 #62 Skrevet 16. januar 2022 (endret) On 1/14/2022 at 6:20 PM, AnonymBruker said: Har akkurat kommet ut av et voldelig forhold,og selvtilliten har fått seg en knekk. Er det sånn at fordi man er såpass gammel og har to barn så er det over og ut for håp om å finne en skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener? Anonymkode: da3e5...663 Jeg var singel tobarnsmor i din alder. Trodde aldri jeg skulle klare å finne noen. Jeg trodde ingen var seriøse. Hadde altså null tro på menn. Men det var seriøse menn der ute, selv om det var useriøse iblant dem. Jeg traff tilslutt en mann. Er samboer på tredje året nå. Vært sammen med han i snart 4 år. Det er absolutt håp, trådstarter. Endret 16. januar 2022 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #63 Skrevet 16. januar 2022 Eloise12345 skrev (38 minutter siden): Jeg var singel tobarnsmor i din alder. Trodde aldri jeg skulle klare å finne noen. Jeg trodde ingen var seriøse. Hadde altså null tro på menn. Men det var seriøse menn der ute, selv om det var useriøse iblant dem. Jeg traff tilslutt en mann. Er samboer på tredje året nå. Vært sammen med han i snart 4 år. Det er absolutt håp, trådstarter. Hadde han barn fra før? Anonymkode: fa279...04d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #64 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 18.20): Har akkurat kommet ut av et voldelig forhold,og selvtilliten har fått seg en knekk. Er det sånn at fordi man er såpass gammel og har to barn så er det over og ut for håp om å finne en skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener? Anonymkode: da3e5...663 Nei det er fremover du finner de vil JEG tro 😬 Ta tiden til hjelp og ikke Finn deg i mere tull! Anonymkode: cfa92...741
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #65 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det er fremover du finner de vil JEG tro 😬 Ta tiden til hjelp og ikke Finn deg i mere tull! Anonymkode: cfa92...741 Blir ikke mere tull her nei. Jeg har latt meg lure for siste gang.. det er helt sikkert! Anonymkode: da3e5...663 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå