Gå til innhold

36 år,singel med 2 barn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei DET skal jeg aldri utsette meg for igjen.. Statistikk skal jeg ikke bli en del av her i denne situasjonen.

Men ja,skjønner jo at det er rimelig turn off om man deler alt sånt og med engang.

Men i realiteten så må man jo gjerne prate om sånne ting,om ikke annet enn for å gjerne forklare hvorfor man er sånn og sånn i enkelte situasjoner etc. Man er jo formet på en måte som gjerne krever en forklaring. Om du skjønner hva jeg mener?

Anonymkode: da3e5...663

Jada, skjønner deg jo, men jeg ville blitt betenkt hvis jeg fikk vite at daten nylig gikk fra et mange års voldelig forhold. Hadde lurt på hvorfor hun ikke gikk før, men ble værende og til og med lagde to barn med drittsekken.

Anonymkode: 029ff...c17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jada, skjønner deg jo, men jeg ville blitt betenkt hvis jeg fikk vite at daten nylig gikk fra et mange års voldelig forhold. Hadde lurt på hvorfor hun ikke gikk før, men ble værende og til og med lagde to barn med drittsekken.

Anonymkode: 029ff...c17

Ja det er jo noe ingen kan forstå med mindre man har vært der selv.. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har akkurat kommet ut av et voldelig forhold,og selvtilliten har fått seg en knekk.

Er det sånn at fordi man er såpass gammel og har to barn så er det over og ut for håp om å finne en skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener?

Menn liker ikke å betale for eller oppdra andre sine barn. Sorry, men det er sannheten.

Endret av Hero1
  • Liker 1
Skrevet

Rett dere i ryggen og pust med magen damer 💕

Min erfaring er at menn er like hyggelige og imøtekommende nå som jeg er i starten av førtiårene, som forrige gang jeg var singel i tjueårene.

• Liker 5
Skrevet
Hero1 skrev (9 minutter siden):

Menn liker ikke å betale for eller oppdra andre sine barn. Sorry, men det er sannheten.

Det trenger de da heller ikke. Dagens moderne mødre greier da det helt selv, i tillegg kan man i de fleste tilfeller anta at barna har en far. 

• Liker 2
Skrevet

Anonymkode: fa279...04d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Anonymkode: fa279...04d

Forstår ikke helt hva budskapet på denne videoen skal være?

Skrevet
Hero1 skrev (10 timer siden):

Det kan jeg godt forstå. Kvinner liker heller ikke det. Nå er det jo engang sånn at de fleste kvinner har penger og mulighet til å forsørge både seg selv og sine barn. 

Jeg trenger ikke en mann for pengene hans.

• Liker 3
Skrevet
Zooey skrev (11 timer siden):

Lurt å bruke litt tid på egen hånd for å bygge seg opp ja, men klart det er mulig å møte noen igjen. Det finnes mange empatiske mennesker der ute som kommer til å vise medfølelse for det du har opplevd, TS. Det er alt for mange (meg inkludert) som ikke skjønner hvor sterk man må være for å klare å gå ut av et voldelig forhold. 

Du fortjener en partner som ser dine gode sider, som støtter deg og får deg til å ville være den beste versjonen av deg selv. 

Men disse menn er vel opptatt

Anonymkode: bc9b7...cec

Skrevet

Det er det ikke. Hilsen, ei uten barn som sliter med å finne seg en mann, mens alle mine venninner med barn har giftet seg på nytt. 

• Liker 5
Skrevet
Zooey skrev (11 timer siden):

Lurt å bruke litt tid på egen hånd for å bygge seg opp ja, men klart det er mulig å møte noen igjen. Det finnes mange empatiske mennesker der ute som kommer til å vise medfølelse for det du har opplevd, TS. Det er alt for mange (meg inkludert) som ikke skjønner hvor sterk man må være for å klare å gå ut av et voldelig forhold. 

Du fortjener en partner som ser dine gode sider, som støtter deg og får deg til å ville være den beste versjonen av deg selv. 

Det er nettopp det jeg sliter med å se. Finnes det virkelig snille,gode menn igjen der ute som behandler en fint og ikke er slemme eller har en skjult agenda.

Det er så utrolig trist at dette er det jeg tenker.

Skrevet

Kan du ikke fortelle oss hvor TS skriver at hun vil ha en mann for å betale for og oppdra barna hennes?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Finnes det virkelig snille,gode menn igjen der ute som behandler en fint og ikke er slemme eller har en skjult agenda.

Ja! Garantert. Føler jeg flere ganger har møtt bra menn enn dårlige. Jeg har aldri gått inn for å få meg kjæreste og vært særlig på utkikk. Kanskje det stresset mange føler gjør at de roter seg borti endel kjipinger?

Lengste periodene jeg har vært singel er ca 2 år. Da har det kommet en ny inn i livet når jeg minst ante det. 😊

Kunne aldri tenkt meg datingapper eller gått på byen for å finne noen. De bra mennene jeg har møtt har vært gjennom skole, en kom bort til meg da jeg satt på kafe og leste en bok han syntes virka interessant, gjennom venner og at vi har blitt mer og mer kjent gjennom fritidsaktivitet. Går også endel turer, det er flere som går ca samme tid og rute. Noen prater jeg litt med og har blitt kjent med slik. Ble ikke kjæreste med alle disse, men kunne nok hatt muligheten med noen av dem.

Anonymkode: 70d9b...d92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! Garantert. Føler jeg flere ganger har møtt bra menn enn dårlige. Jeg har aldri gått inn for å få meg kjæreste og vært særlig på utkikk. Kanskje det stresset mange føler gjør at de roter seg borti endel kjipinger?

Lengste periodene jeg har vært singel er ca 2 år. Da har det kommet en ny inn i livet når jeg minst ante det. 😊

Kunne aldri tenkt meg datingapper eller gått på byen for å finne noen. De bra mennene jeg har møtt har vært gjennom skole, en kom bort til meg da jeg satt på kafe og leste en bok han syntes virka interessant, gjennom venner og at vi har blitt mer og mer kjent gjennom fritidsaktivitet. Går også endel turer, det er flere som går ca samme tid og rute. Noen prater jeg litt med og har blitt kjent med slik. Ble ikke kjæreste med alle disse, men kunne nok hatt muligheten med noen av dem.

Jøss,kommer det folk bort til deg på cafe sånn? Det høres jo ut som en film :) trodde ikke folk gjorde sånn på ekte.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jøss,kommer det folk bort til deg på cafe sånn? Det høres jo ut som en film :) trodde ikke folk gjorde sånn på ekte.

Mulig at de ikke er norske da. 

Skrevet

Det blir nok lettere å finne en ny når ungene flytter ut.

Anonymkode: f09d9...0db

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har akkurat kommet ut av et voldelig forhold,og selvtilliten har fått seg en knekk.

Er det sånn at fordi man er såpass gammel og har to barn så er det over og ut for håp om å finne en skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener?

Først og fremst; Så bra gjort av deg, både for deg og barna! Gratulerer med å tatt det steget. Det var sikkert ikke enkelt. 

Jeg skjønner veldig godt bekymringen din, men tror du skal ta det helt med ro! Fokuser på deg selv, elsk deg selv og prioriter deg selv og barna dine, så faller det andre helt sikkert på plass av seg selv. Leste for en stund tilbake siden er fint ordtak: Det viktigste forholdet vi har i livet er til oss selv, så dyrk det! Kanskje finner du ut at du trives alene med tiden, dessuten har du jo barna dine så helt alene blir du ikke uansett. Og hvis ikke, så har du fortsatt maaange år igjen til flørting, dating og forhold. Dessuten, hvis du føler deg ferdig med å få barn, åpner jo det opp for helt andre forhold med fokus på egeninteresser og null tidspress. 

• Liker 1
Skrevet
Koselurva skrev (4 minutter siden):

Først og fremst; Så bra gjort av deg, både for deg og barna! Gratulerer med å tatt det steget. Det var sikkert ikke enkelt. 

Jeg skjønner veldig godt bekymringen din, men tror du skal ta det helt med ro! Fokuser på deg selv, elsk deg selv og prioriter deg selv og barna dine, så faller det andre helt sikkert på plass av seg selv. Leste for en stund tilbake siden er fint ordtak: Det viktigste forholdet vi har i livet er til oss selv, så dyrk det! Kanskje finner du ut at du trives alene med tiden, dessuten har du jo barna dine så helt alene blir du ikke uansett. Og hvis ikke, så har du fortsatt maaange år igjen til flørting, dating og forhold. Dessuten, hvis du føler deg ferdig med å få barn, åpner jo det opp for helt andre forhold med fokus på egeninteresser og null tidspress. 

Tusen takk for en veldig fin melding :) dette gjorde godt.

Og du har helt rett. Jeg skal fokusere på meg selv og mine barn fremover og så får det som kommer komme. Det er jo planen min :) Håper bare på å engang finne ekte kjærlighet, det hadde vært veldig fint å oppleve...

Skrevet
Hero1 skrev (12 timer siden):

Tror du noen bryr seg om den åpenbare sannheten her? Kvinner som gir "råd" til hverandre prøver bare å løfte hverandre opp. "You go girl! Klart du kan få den du vil ha selv om du har psykisk baggasje og et par unger og har bikket 35!"

Man må spørre menn (som bare får svare anonymt) om man vil ha sannheten.

Barn trekker veldig ned. Det betyr ikke at det er umulig, men det er neppe lett. Du kan finne noen som vil ligge med deg, men som partner sier det seg selv at det blir en stor ekstra byrde for en mann som må forholde seg og ta vare på barn som ikke er sine, og som selv kommer i andre rekke

Det er så utrolig mye "cope" her, og klapping på skulder og typiske jenteråd. Det er mulig men du kan nok trekke fra en del poeng på denne "markedsverdien" her.

Er det virkelig ikke mulig å tenke seg frem til dette selv?

Anonymkode: 2186d...abb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var det én som gjorde. Han var norsk ja, og jeg leste en litt spesiell bok, som han også hadde interesse av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...