AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Har akkurat kommet ut av et voldelig forhold,og selvtilliten har fått seg en knekk. Er det sånn at fordi man er såpass gammel og har to barn så er det over og ut for håp om å finne en skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener? Anonymkode: da3e5...663
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Jeg er 37 med to barn 50%. Jeg har ikke klart å treffe noen dette året jeg har vært singel, så jeg vet ikke 🤷♀️ Min mor ble skilt dom 35-åring som meg, og hun klarte ikke å gå seg ny kjæreste. Håper du har hellet med deg. Anonymkode: 90a4c...db7 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Det er aldri for sent å finne kjørlighet. Men du bør nok bruke tid på deg selv og komme deg skikkelig på beina igjen før du hiver deg ut i noe. Ellers er det fort gjort å ende opp i et forhold som er like dårlig. Anonymkode: 95f6e...d73 14
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 37 med to barn 50%. Jeg har ikke klart å treffe noen dette året jeg har vært singel, så jeg vet ikke 🤷♀️ Min mor ble skilt dom 35-åring som meg, og hun klarte ikke å gå seg ny kjæreste. Håper du har hellet med deg. Anonymkode: 90a4c...db7 Høres ikke særlig oppløftende ut Er så redd for at jeg må være alene for alltid nå. Anonymkode: da3e5...663
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 *Klarte ikke å få seg ny kjæreste. Anonymkode: 90a4c...db7 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 Klart det er mulig for dere å finne en kjæreste, hvorfor ikke? Kommer så klart litt an på livssituasjonen dere er i, om dere i realiteten har tid å avse til en ny mann. De fleste oppegående menn skjønner at barna dine har førstepri, skulle bare mangle, men blir han totalt oversett i lange perioder så vil de fleste skygge banen. Det å bli kjent og bygge et forhold krever tid, energi og ressurser det også. Anonymkode: 710ae...244 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart det er mulig for dere å finne en kjæreste, hvorfor ikke? Kommer så klart litt an på livssituasjonen dere er i, om dere i realiteten har tid å avse til en ny mann. De fleste oppegående menn skjønner at barna dine har førstepri, skulle bare mangle, men blir han totalt oversett i lange perioder så vil de fleste skygge banen. Det å bli kjent og bygge et forhold krever tid, energi og ressurser det også. Anonymkode: 710ae...244 Har både tid og ønske om å finne kjærligheten...:) Det går mer på hvordan jeg føler meg. Føler meg uattraktiv pga alder og barn. Føler liksom at ingen vil ha en som er såpass gammel med barn fra før. Jeg høres sikkert helt koko ut. Anonymkode: da3e5...663
Egenskap Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har akkurat kommet ut av et voldelig forhold,og selvtilliten har fått seg en knekk. Er det sånn at fordi man er såpass gammel og har to barn så er det over og ut for håp om å finne en skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener? Anonymkode: da3e5...663 Du må iallfall erkjenne alle faktor det du har tillatt å utsette deg for. Men det er ingen mann i verden som vil høre alle dine negative erfaringer. Du bør iallfall snu på alle steiner og vite hvem du var før du møtte mannen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Egenskap skrev (1 minutt siden): Du må iallfall erkjenne alle faktor det du har tillatt å utsette deg for. Men det er ingen mann i verden som vil høre alle dine negative erfaringer. Du bør iallfall snu på alle steiner og vite hvem du var før du møtte mannen. Ja dette er jo soleklart. Har jo en del arbeid foran meg sånn mtp å først komme over det som har skjedd. Men hva mener du med at ingen mann i verden vil høre mine negative erfaringer? Anonymkode: da3e5...663
Fluefisker1 Skrevet 14. januar 2022 #10 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har både tid og ønske om å finne kjærligheten...:) Det går mer på hvordan jeg føler meg. Føler meg uattraktiv pga alder og barn. Føler liksom at ingen vil ha en som er såpass gammel med barn fra før. Jeg høres sikkert helt koko ut. Anonymkode: da3e5...663 Ja, du høres litt koko ut😊 Altså, 36 år er ikke gammelt, det er ikke alderen som hindrer deg i å finne en mann. Men dersom du føler deg uattraktiv, og det er vibbene du sprer, så er det nok det som er problemet. Tenk at du har kommet deg ut av et voldelig forhold og tar ansvaret for to barn, det krever sin kvinne! Du har all grunn til å rette deg opp i ryggen, se folk i øynene og vise verden hvem du er!😊 9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #11 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hva mener du med at ingen mann i verden vil høre mine negative erfaringer? Her er jeg enig, du bør ikke servere historiene overfor en ny mann, det blir fort en dealbreaker. Dessverre viser statistikken dessuten at voldsutsatte kvinner ofte går fra den ene voldelige til den andre. Anonymkode: 029ff...c17 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #12 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er jeg enig, du bør ikke servere historiene overfor en ny mann, det blir fort en dealbreaker. Dessverre viser statistikken dessuten at voldsutsatte kvinner ofte går fra den ene voldelige til den andre. Anonymkode: 029ff...c17 Nei DET skal jeg aldri utsette meg for igjen.. Statistikk skal jeg ikke bli en del av her i denne situasjonen. Men ja,skjønner jo at det er rimelig turn off om man deler alt sånt og med engang. Men i realiteten så må man jo gjerne prate om sånne ting,om ikke annet enn for å gjerne forklare hvorfor man er sånn og sånn i enkelte situasjoner etc. Man er jo formet på en måte som gjerne krever en forklaring. Om du skjønner hva jeg mener? Anonymkode: da3e5...663 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #13 Skrevet 14. januar 2022 Fluefisker1 skrev (3 minutter siden): Ja, du høres litt koko ut😊 Altså, 36 år er ikke gammelt, det er ikke alderen som hindrer deg i å finne en mann. Men dersom du føler deg uattraktiv, og det er vibbene du sprer, så er det nok det som er problemet. Tenk at du har kommet deg ut av et voldelig forhold og tar ansvaret for to barn, det krever sin kvinne! Du har all grunn til å rette deg opp i ryggen, se folk i øynene og vise verden hvem du er!😊 Ja,jeg må lære meg å tenke slik! For du har helt rett. Og jeg ER stolt av meg selv..For det var ikke lett.. Anonymkode: da3e5...663 5
Zooey Skrevet 14. januar 2022 #14 Skrevet 14. januar 2022 Lurt å bruke litt tid på egen hånd for å bygge seg opp ja, men klart det er mulig å møte noen igjen. Det finnes mange empatiske mennesker der ute som kommer til å vise medfølelse for det du har opplevd, TS. Det er alt for mange (meg inkludert) som ikke skjønner hvor sterk man må være for å klare å gå ut av et voldelig forhold. Du fortjener en partner som ser dine gode sider, som støtter deg og får deg til å ville være den beste versjonen av deg selv. 2
Fluefisker1 Skrevet 14. januar 2022 #15 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja,jeg må lære meg å tenke slik! For du har helt rett. Og jeg ER stolt av meg selv..For det var ikke lett.. Anonymkode: da3e5...663 Så bra, du skal være stolt av deg selv og det du har kommet deg gjennom!😊
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #16 Skrevet 14. januar 2022 Fullt mulig å finne kjærligheten på ny 😊 Jeg er 35 år, skilt og har to barn omtrent 80 % av tiden. Møtte likevel en ny mann bare et halvt år etter bruddet, og vi har vært kjærester i et år nå. Vi er ekstremt lykkelige sammen. Han har også barn fra før, så vi er i samme situasjon, og vi har begge barna som førsteprioritet, hverandre som nr to. Anonymkode: 1d6ca...95f 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #17 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): skikkelig mann å dele livet med? en som faktisk er snill og god og behandler en slik en fortjener? Hvor mange snille og gode menn avviste når du var 18? Hvorfor vil du plutselig ha dem? Hvorfor var de ikke bra nok for deg når du var 18? Anonymkode: c23db...529 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #18 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange snille og gode menn avviste når du var 18? Hvorfor vil du plutselig ha dem? Hvorfor var de ikke bra nok for deg når du var 18? Anonymkode: c23db...529 Incel ute og går? 🤦♀️ Anonymkode: 90a4c...db7 8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #19 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mange snille og gode menn avviste når du var 18? Hvorfor vil du plutselig ha dem? Hvorfor var de ikke bra nok for deg når du var 18? Anonymkode: c23db...529 ?! Jeg var i et forhold da jeg var 18…🙄 kjenner du meg og mitt liv? Nei. Anonymkode: da3e5...663 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #20 Skrevet 14. januar 2022 Jeg er på samme alder, 2 barn under 3 år. Fortsatt sammen med mannen, men det går mot brudd. Jeg gikk opp 20kg pga graviditetene.. Føler meg ikke superfresh, men helt ok. Hvis jeg ville tror jeg at jeg kunne fått en ny allerede, men trenger tid alene en stund. En spesifikk ny altså, som er en bekjent. Men også uten en klar ny mann i livet, kan det plutselig dukke opp en. Man er jo aldri for gammel. Det er så vanlig med mine, dine, våre barn at barn ikke er en hindring for mange. Anonymkode: 70d9b...d92 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå