Gå til innhold

Avvist av date

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tenker jeg også.. men skjønner ikke hvorfor han gidder. Noen her Ine tenker som oss og andre mener jeg overtenker og er hysterisk 😅 Jeg har mest lyst til å sende en melding om at jeg blir mindre tilgjengelig på nett fremover og logger meg på virkeligheten.. er det teit? Gidder ikke å chatte frem og tilbake i evigheter.. da skjønner han vel at jeg er lei..? 

Anonymkode: 50d53...c5e

Neineineinei, ikke send noe slikt. Ikke send noe mer. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men inviterte du virkelig? Eller var det bare en sånn "det var hyggelig med tur, det må vi gjenta en gang"? 

Anonymkode: 9599f...927

Ja, jeg tenker også det. Vil du noe så spør du om det, rett ut. Ingen hinting eller "han burde jo skjønt at det var det jeg ville" osv. Jeg har kommet så sykt mye lenger, etter at jeg kuttet ut flåsingen og bare spør rett ut og sier hva jeg vil. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke orket denne overanalyseringen. Jeg hadde skrevet: «Hei, du svarte aldri på om du har lyst å gå på tur på lørdag? :) Er lenge siden sist og vil gjerne se deg igjen»

Klart og tydelig og enkelt å forholde seg til.

Om han ikke svarer eller har en eller annen dårlig unnskyldning ville jeg droppet han og gått videre. 

Anonymkode: 003c9...077

• Liker 2
Skrevet
padawan skrev (1 time siden):

Mange sier dette for å slippe å "dumpe" noen ansikt til ansikt. Lettere å ta slikt over melding for mange.

Ser den, men hvorfor da holde så mye kontakt i ettertid.. som HAN la opp til..? Ble jeg stille noen dager var han PÅ. Sent og tidlig.  Skrev at vi måtte holde kontakten.. sendte masse bilder av seg selv .. det er jo bare ikke lett å forstå dere menn 🤔

Anonymkode: 50d53...c5e

Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser den, men hvorfor da holde så mye kontakt i ettertid.. som HAN la opp til..?

Godt spørsmål. Mange som gjør mye rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...