Gå til innhold

Avvist av date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åpner i morgen tidlig.. er såra og vonbroten 🤣🤣dessuten kan jeg ikke svare så sent likevel .. helt sikkert spm. om jobb og diverse .. han er flink til å skifte fokus.. skal holde dere oppdatert 😅

Anonymkode: 50d53...c5e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Åpner i morgen tidlig.. er såra og vonbroten 🤣🤣dessuten kan jeg ikke svare så sent likevel .. helt sikkert spm. om jobb og diverse .. han er flink til å skifte fokus.. skal holde dere oppdatert 😅

Hold oss oppdatert! 😃 for å være ærlig hadde jeg bare skrevet rett ut: du svarte ikke på spørsmålet mitt eller noe i den duren (på en hyggelig, helst ikke-anklagende/sur måte), og henvise til meldingen hvor du spurte (så han ikke sier: hvilket spørsmål?) 

Anonymkode: e468e...de9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da er det rart han selv sa han ville treffe meg igjen.. og har holdt meg gående på meldinger i ukesvis etterpå.. både sent og tidlig. Har aldri skremt bort noen heller.. pleier faktisk å få en del oppmerksomhet fra menn.. men tar med meg alle teorier i analysen 😂

En ting jeg har lært her i livet er at vi alle kvinnfolk får mye oppmerksomhet fra menn... Uansett åssen vi ser ut for høl er høl.... 😅

Skrevet
Rosaullteppe skrev (3 timer siden):

En ting jeg har lært her i livet er at vi alle kvinnfolk får mye oppmerksomhet fra menn... Uansett åssen vi ser ut for høl er høl.... 😅

Redd det er sant. 

Men i motsetning til enkelte menn så står det da også godt til med dere. 

Anonymkode: c7809...db7

Skrevet
Rosaullteppe skrev (3 timer siden):

vel, det er ikke sånn for meg... 

Anonymkode: c0ae4...1bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

SUPER forelsket etter én date, er uansett på første siden i KG's flaggbok.

Anonymkode: 7f913...c13

Hæ? 

Jeg og mannen ble begge superforelsket ved vårt første møte. Nå har vi vært gift i 20 år…

Anonymkode: c0268...2b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva skrev han til deg i siste melding ts? (Som du ikke åpner?) Svarte han noe på det da?

Anonymkode: e468e...de9

Joda, som forventet; sendte melding til meg for å høre om ting ved dagen min. Ikke et ord om «invitasjonen». Jeg svarte han ikke før i morges.. han svarte tilbake med en gang.. så DET gidder han 😂 Forstår meg virkelig ikke på denne fyren.. hvorfor gidder han å sitte og tenke på meg og melde meg men ikke følge opp invitasjonen .. var jo han selv som var keen på ny date 🤔 tror jeg bare glemmer hele fyren.. synd, for jeg likte han veldig godt.. men ikke vits i å krype for folk heller. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, for han skyld bør du glemme hele fyren. Skuffa, overtenkende, furtende kvinnfolk bør han skånes fra. Voksne mennesker kan vel spørre hvis noe er uklart før de drar av gårde med de verst tenkelige fantasiene om hvorfor og lager en ny tråd på kg?

Anonymkode: c58d3...d75

• Liker 1
Skrevet

Han var superforelsket i deg på første date, sender mange meldinger og bilder.. Dette er klassisk love-bombing, både menn og kvinner driver denne taktikken for å få deg hekta på dem. Deretter holder de deg på gress, imens de finner andre kandidater som er mer attraktive enn deg. 

Når en mann eller kvinne mener at de er dødsforelska i deg, etter bare ett møte. Da burde egentlig varsellampene lyse! :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Joda, som forventet; sendte melding til meg for å høre om ting ved dagen min. Ikke et ord om «invitasjonen». Jeg svarte han ikke før i morges.. han svarte tilbake med en gang.. så DET gidder han 😂 Forstår meg virkelig ikke på denne fyren.. hvorfor gidder han å sitte og tenke på meg og melde meg men ikke følge opp invitasjonen .. var jo han selv som var keen på ny date 🤔 tror jeg bare glemmer hele fyren.. synd, for jeg likte han veldig godt.. men ikke vits i å krype for folk heller. 

Tror ikke han tenker noe særlig på deg TS, han holder deg tydelig på gress - han unngår invitasjonen, men tar kontakt som om ingenting har skjedd.. Han holder deg på gress, og leter etter andre kvinner som er mer attraktivt. Mest sannsynlig dater han andre kvinner også, selv om du i god tro "tror" noe annet . 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hæ? 

Jeg og mannen ble begge superforelsket ved vårt første møte. Nå har vi vært gift i 20 år…

Anonymkode: c0268...2b0

I den tid hadde dere ikke en smatphone dere gjemte dere bak :)

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (1 minutt siden):

Tror ikke han tenker noe særlig på deg TS, han holder deg tydelig på gress - han unngår invitasjonen, men tar kontakt som om ingenting har skjedd.. Han holder deg på gress, og leter etter andre kvinner som er mer attraktivt. Mest sannsynlig dater han andre kvinner også, selv om du i god tro "tror" noe annet . 

Det tenker jeg også.. men skjønner ikke hvorfor han gidder. Noen her Ine tenker som oss og andre mener jeg overtenker og er hysterisk 😅 Jeg har mest lyst til å sende en melding om at jeg blir mindre tilgjengelig på nett fremover og logger meg på virkeligheten.. er det teit? Gidder ikke å chatte frem og tilbake i evigheter.. da skjønner han vel at jeg er lei..? 

Skrevet

Inne skulle det være ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tenker jeg også.. men skjønner ikke hvorfor han gidder. Noen her Ine tenker som oss og andre mener jeg overtenker og er hysterisk 😅 Jeg har mest lyst til å sende en melding om at jeg blir mindre tilgjengelig på nett fremover og logger meg på virkeligheten.. er det teit? Gidder ikke å chatte frem og tilbake i evigheter.. da skjønner han vel at jeg er lei..? 

Ja det syntes jeg er teit, hvorfor skal du informere han om dette? Hadde det vært meg hadde jeg bare logget av, men hvis du virkelig vil ha et svar fra han, så gjenta invitasjonen fra i går. Så ser du om han bare ignorerer den igjen. 

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke bare å prøve å klarere så du/dere kan gå videre?

Skriv noe som " Hei, Det er hyggelig å holde kontakt, men jeg vil gjerne møtes igjen. Fint om du gir beskjed om du er interessert i det eller ikke." Eller noe i den duren. Jeg hadde hvertfall ikke orket å kaste bort tid og tanker på en som gir så utydelige signaler.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jo allerede sagt at jeg håper han kommer og går tur med meg snart .., han fulgte ikke opp. Og jeg har sendt han masse hyggelige meldinger i korrespondansen vår.. han skjønner jo at jeg liker han.. jeg orker faktisk ikke å stave det frem for han flere ganger. Det blir bare klengete og går på stoltheten min 😔

• Liker 1
Skrevet

Men inviterte du virkelig? Eller var det bare en sånn "det var hyggelig med tur, det må vi gjenta en gang"? 

Anonymkode: 9599f...927

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har jo allerede sagt at jeg håper han kommer og går tur med meg snart .., han fulgte ikke opp. Og jeg har sendt han masse hyggelige meldinger i korrespondansen vår.. han skjønner jo at jeg liker han.. jeg orker faktisk ikke å stave det frem for han flere ganger. Det blir bare klengete og går på stoltheten min 😔

«Hei! Jeg har som nyttårsforsett å være mindre på nett og mer ute i virkeligheten - er du med på en gåtur lørdag formiddag?»

Anonymkode: a1327...d59

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han avsluttet med å si han gjerne ville treffe meg igjen

Mange sier dette for å slippe å "dumpe" noen ansikt til ansikt. Lettere å ta slikt over melding for mange.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men inviterte du virkelig? Eller var det bare en sånn "det var hyggelig med tur, det må vi gjenta en gang"? 

Anonymkode: 9599f...927

Ja, det er hvertfall slik jeg oppfattet det TS sier i HI: " Igår kveld fulgte jeg opp og sa det hadde vært kjekt å treffe han igjen snart og at jeg håpte han ville komme og gå tur med meg igjen snart.  Avsluttet med å ønske han god natt. Det eneste han svarte på den «invitasjonen» var kort og godt «god natt»"

Når vi er flere som ikke tolker dette som en seriøs invitasjon, men bare prat, så er det sannsynlig at også mannen du liker har oppfattet det feil. I stedet for å overanalysere situasjonen er det bedre å bare få det klarert. Mennesker bruker ekstremt mye tid på å feilkommunisere. Det er ekstra lett å tolke folk feil når man kommuniserer over tekstmeldinger med mennesker man ikke kjenner godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...