AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #21 Skrevet 10. januar 2022 Hjelpe meg for en krisemaksimering. Hold deg singel, du. Anonymkode: 306df...9e6 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #22 Skrevet 10. januar 2022 Jeg ville bare avventet og sittet musestille i båten. Ballen er på hans banehalvdel nå Anonymkode: c5d38...725 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #23 Skrevet 10. januar 2022 Ser ut til at jeg skal klare det en stund til da ☺️ Jeg anser meg selv som en ganske oppegående dame i 30 årene, med lange forhold bak meg. Men jeg kan sikkert krisemaksimere innimellom jeg også .. men følte meg usikker på hvorvidt dette var avvisning eller ikke.. derfor jeg spurte 😉 Anonymkode: 50d53...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #24 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ut til at jeg skal klare det en stund til da ☺️ Jeg anser meg selv som en ganske oppegående dame i 30 årene, med lange forhold bak meg. Men jeg kan sikkert krisemaksimere innimellom jeg også .. men følte meg usikker på hvorvidt dette var avvisning eller ikke.. derfor jeg spurte 😉 Anonymkode: 50d53...c5e Ment som svar til krisemaksimeringen 😅 Anonymkode: 50d53...c5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #25 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ut til at jeg skal klare det en stund til da ☺️ Jeg anser meg selv som en ganske oppegående dame i 30 årene, med lange forhold bak meg. Men jeg kan sikkert krisemaksimere innimellom jeg også .. men følte meg usikker på hvorvidt dette var avvisning eller ikke.. derfor jeg spurte 😉 Anonymkode: 50d53...c5e Hold oss oppdatert 🙂 Anonymkode: a1327...d59
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #26 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville bare avventet og sittet musestille i båten. Ballen er på hans banehalvdel nå Anonymkode: c5d38...725 Ser han sendte melding for en stund siden men gidder ikke åpne .. skal sikkert chatte om noe heeeelt annet igjen.. 🙈 for å lodde stemningen hos meg så klart .. barnslig; Ja!! Lei av chatting uten oppfølging; også Ja!! Liker best å forholde meg til folk IRL Anonymkode: 50d53...c5e 1
Rosagodis Skrevet 10. januar 2022 #27 Skrevet 10. januar 2022 Hen føler du har ghostet han sidene der er gått flere uker... Derfor var han kort i svarern.... Han ble skuffet... Ikke værre enn det... Kontakt han og si det osm det er.... Han har overtent mye sikkert og tenkt du ikke er interissert mer.. Han tenkte kanskje at han var FOR pågående for noen kvinnfolk ser jo på det også som rødt flagg... M faen ikke lett og være menneske 😅😅😅 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #28 Skrevet 10. januar 2022 Nesten så jeg lurer på om du dater min inntil nylig date. Syk før jul, deltidspappa og ikke minst å ikke svare på hele meldinger stemmer på en prikk. Hvis det er han så må du definitivt venne deg til perioder med myyyye kontakt, for plutselig å bli stille. Han er 40 år. Pluss at han sjonglerer damer samtidig som han fremstår genuin. Anonymkode: b989e...891 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #29 Skrevet 10. januar 2022 Jeg er ALLTID hyggelig med han..☺️ og tatt like mye kontakt som han.. kanskje litt mer enn han siste uken faktisk. Hvordan kan jeg ha ghostet da..?🤔 nei, faen ikke lett altså 🤣🤣 Anonymkode: 50d53...c5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #30 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nesten så jeg lurer på om du dater min inntil nylig date. Syk før jul, deltidspappa og ikke minst å ikke svare på hele meldinger stemmer på en prikk. Hvis det er han så må du definitivt venne deg til perioder med myyyye kontakt, for plutselig å bli stille. Han er 40 år. Pluss at han sjonglerer damer samtidig som han fremstår genuin. Anonymkode: b989e...891 Hvor bor han..?🤔 Anonymkode: 50d53...c5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #31 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har gått noen uker.. pga. sykdom, jul og barneuker.. deltidsfar.. men vi har holdt kontakten hele tiden. Synes det er rart å gå fra å være så koselig og interessert .. fra å alltid bli glad for å høre fra meg.. fra å nesten bli sjalu om jeg skulle noe en kveld.. fra å snakke om hvor godt han likte meg og sende bilder og meldinger tidlig og sent.. til plutselig å avvise sånn.. for svaret var jo rett og slett en avvisning .. antar det eneste rette her er å ikke ta noe kontakt igjen..? Anonymkode: 50d53...c5e Dere møttes i virkeligheten. Uten filter. Han mista sikkert interessen og vært høflig etter det. Ikke kontakt han, finn en annen venn. Anonymkode: 207d1...553 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #32 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor bor han..?🤔 Anonymkode: 50d53...c5e Bor 2 steder med noen timers avstand, men skal flytte permanent i løpet av jan/feb pga barnet. Anonymkode: b989e...891
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #33 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere møttes i virkeligheten. Uten filter. Han mista sikkert interessen og vært høflig etter det. Ikke kontakt han, finn en annen venn. Anonymkode: 207d1...553 Da er det rart han selv sa han ville treffe meg igjen.. og har holdt meg gående på meldinger i ukesvis etterpå.. både sent og tidlig. Har aldri skremt bort noen heller.. pleier faktisk å få en del oppmerksomhet fra menn.. men tar med meg alle teorier i analysen 😂 Anonymkode: 50d53...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #34 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bor 2 steder med noen timers avstand, men skal flytte permanent i løpet av jan/feb pga barnet. Anonymkode: b989e...891 Da er det ikke samme mann .. sikkert flere av sorten 🙈 Anonymkode: 50d53...c5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #35 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det ikke samme mann .. sikkert flere av sorten 🙈 Anonymkode: 50d53...c5e Med mindre han har "glemt" å fortelle at han bor 2 steder🙈. Snakk om Vestfold og Telemark fylke barnet og han bor 50% av tiden iallefall. Anonymkode: b989e...891
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #36 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med mindre han har "glemt" å fortelle at han bor 2 steder🙈. Snakk om Vestfold og Telemark fylke barnet og han bor 50% av tiden iallefall. Anonymkode: b989e...891 Her er det Viken.. men fremdeles Østlandet da😅 Sikker på at han er 40? Og 1 barn? Min har flere Anonymkode: 50d53...c5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #37 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ser ut til at jeg skal klare det en stund til da ☺️ Jeg anser meg selv som en ganske oppegående dame i 30 årene, med lange forhold bak meg. Men jeg kan sikkert krisemaksimere innimellom jeg også .. men følte meg usikker på hvorvidt dette var avvisning eller ikke.. derfor jeg spurte 😉 Anonymkode: 50d53...c5e Bare ta det med ro. Din reaksjon er helt rasjonell. De som mener du bør slappe av eller er en nevrotiker er folk som formelig renner over av innbilt selvtillit og som liker å gi inntrykk av at de manøvrer hele livet med lillefingeren uten å fortrekke en mine. Han responderte fjernt på meldingen din. Det kan være en måte å fase ut på, eller han kan være en sløving. Som en over her påpeker, så er det enkelte som ikke klarer lese hele meldinger og svarer kun på siste setning. Men du vet best om det er sannsynlig eller ei. Anonymkode: 5be81...17b 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #38 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er det Viken.. men fremdeles Østlandet da😅 Sikker på at han er 40? Og 1 barn? Min har flere Anonymkode: 50d53...c5e Jepp helt sikker på 40 og 1 barn 😅. Men ja det finnes nok flere, og ikke sikkert din er en sånn fyr, var bare at det var mye likt i det du beskrev. Anonymkode: b989e...891
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #39 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare ta det med ro. Din reaksjon er helt rasjonell. De som mener du bør slappe av eller er en nevrotiker er folk som formelig renner over av innbilt selvtillit og som liker å gi inntrykk av at de manøvrer hele livet med lillefingeren uten å fortrekke en mine. Han responderte fjernt på meldingen din. Det kan være en måte å fase ut på, eller han kan være en sløving. Som en over her påpeker, så er det enkelte som ikke klarer lese hele meldinger og svarer kun på siste setning. Men du vet best om det er sannsynlig eller ei. Anonymkode: 5be81...17b Ja, hadde jeg vare visst dette best selv.. ☺️ Men kjenner han ikke godt nok dessverre .. til å vite om han må ha det inn med teskje eller om han unngår temaet. Bare kjenner at jeg ikke vil krype ned og be på knærne liksom 😂hadde vært interessant å hørt fra flere menn om hvordan de hadde tolket denne 🤔 Anonymkode: 50d53...c5e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #40 Skrevet 10. januar 2022 Hva skrev han til deg i siste melding ts? (Som du ikke åpner?) Svarte han noe på det da? Anonymkode: e468e...de9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå