Gå til innhold

Avvist av date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må nesten le litt her.. har hatt kontakt med en over nett et par mnd.. chattet mye og han har vært intenst på.. så traff vi hverandre på en super hyggelig date. Han avsluttet med å si han gjerne ville treffe meg igjen.. fordi han likte meg.. han fortsatte chattingen og han har tatt mye kontakt.. så gikk det litt tid da ting kom imellom. Igår kveld fulgte jeg opp og sa det hadde vært kjekt å treffe han igjen snart og at jeg håpte han ville komme og gå tur med meg igjen snart.  Avsluttet med å ønske han god natt. Det eneste han svarte på den «invitasjonen» var kort og godt «god natt» .. 😳 Er det mulig? Måtte vel bare være bedre å si at han ikke har lyst lenger vel..? Skjønner jo at han har mistet lysten sånn plutselig.. dette er en GODT voksen mann også.. online dating er virkelig ikke for sarte sjeler. Angrer på at jeg var så imøtekommende med han., men han fremstod beint frem både hyggelig, empatisk og snill. Og SUPER forelsket .. 🙄 Hvorfor oppfører man seg slik i voksen alder ..?? Forslag?? Sender ikke en melding mer herfra.. såret stolthet..

Anonymkode: 50d53...c5e

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

så gikk det litt tid da ting kom imellom

Hva vil det si?  Kan han ha blitt usikker pga manglende kommunikasjon, og hentet frem kandidat B? 

SUPER forelsket etter én date, er uansett på første siden i KG's flaggbok.

Anonymkode: 7f913...c13

• Liker 6
Skrevet

Det har gått noen uker.. pga. sykdom, jul og barneuker.. deltidsfar.. men vi har holdt kontakten hele tiden. Synes det er rart å gå fra å være så koselig og interessert .. fra å alltid bli glad for å høre fra meg.. fra å nesten bli sjalu om jeg skulle noe en kveld.. fra å snakke om hvor godt han likte meg og sende bilder og meldinger tidlig og sent.. til plutselig å avvise sånn.. for svaret var jo rett og slett en avvisning .. antar det eneste rette her er å ikke ta noe kontakt igjen..?

Gjest Ghostface
Skrevet

Det vil aldri forandre seg. Ble ghosted av en godt voksen mann etter kontakt med ham i to år. Det er bedre at de sier i fra i stedet for å bli blokkert og gjør et forsvinningsnummer. Det er bare barsnlig. Tror ikke du bør ta kontakt med ham igjen. Han har nok vist sitt sanne jeg.

Skrevet

Men avviste han deg da? 

• Liker 6
Skrevet

Jeg skriver at jeg håper han kan komme og gå på tur med meg igjen snart.. slik vi planla for noen uker siden og han svarer med. «god natt 🤗» .. føler meg avvist da jeg

• Liker 1
Skrevet

Er det slik at det ikke lenger er akseptert at menn avviser?

Tråd etter tråd opprettes på KG ukentlig om menn som avviser og kvinnens verden raser sammen. 

Anonymkode: c7809...db7

• Liker 4
Skrevet

Klart det er lov å avvise.. men der er greit å snakke i klartekst og forklare hvorfor. Det må også være lov å lure på hvordan noen mennesker kan være så av og på som dette. Selv oppfører jeg meg ryddig 

• Liker 8
Skrevet

Hvordan ble God natt en avvisning?

Anonymkode: 263be...687

• Liker 14
Skrevet

Her overtenker du, TS. Du har ikke blitt avvist. 

Anonymkode: 788da...7d9

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at denne feigheten og den fraværende ærligheten har noe med at en kanskje tidligere har vært åpen og ærlig om at en desverre ikke er interessert , og henvist til at den rette kjemien ikke er der. 
Så har en kanskje fått sinne, furting tilbake og noen ubehagelige meldinger . 
Da blir en litt reservert muligens? 
Desverre så går dette utover noen som ikke har denne holdningen 

Anonymkode: 5ea5b...a2b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg skriver at jeg håper han kan komme og gå på tur med meg igjen snart.. slik vi planla for noen uker siden og han svarer med. «god natt 🤗» .. føler meg avvist da jeg

Avvist eller ikke..? Kan jeg virkelig overtenke så mye..? Jeg kan da for pokker ikke spørre enda en gang.??!!?  Si hva dere mener er dere snill.. jeg føler han burde fulgt denne opp og at jeg kryper om jeg tar kontakt igjen 😳

• Liker 1
Skrevet

Vet du, jeg har til gode å møte en mann som klarer å lese en hel melding. Hvis man skriver en del forskjellige ting og avslutter med god natt, ville de fleste menn jeg kjenner også bare fanget opp god natt. Prøv å invitere ham igjen, og skriv kun det.

Anonymkode: 2342a...cdb

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Avvist eller ikke..? Kan jeg virkelig overtenke så mye..? Jeg kan da for pokker ikke spørre enda en gang.??!!?  Si hva dere mener er dere snill.. jeg føler han burde fulgt denne opp og at jeg kryper om jeg tar kontakt igjen 😳

Jeg syns ofte vi kvinner overanalyserer. Men det gjør du virkelig ikke her. Du inviterer han med på tur, og han responderer med et "god natt". Syns rett og slett det var frekt av han. Jeg hadde ikke sendt han flere meldinger. Skjønner at du ble såret..

• Liker 9
Skrevet

"Det har gått noen UKER"

Har dere holdt kontakten, eller har han holdt kontakten med deg?

Om folk er opptatt i flere UKER, så er man ikke intressert.

• Liker 2
Skrevet

Vi bor langt unna hverandre.. og det har vært barneuker og omikron sykdom .. men ja, begge to har holdt kontakten .. mindre siste uken men svært mye før det. Like på han som meg.. i aller høyeste grad.. var hvertfall 🤔

Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

Jeg syns ofte vi kvinner overanalyserer. Men det gjør du virkelig ikke her. Du inviterer han med på tur, og han responderer med et "god natt". Syns rett og slett det var frekt av han. Jeg hadde ikke sendt han flere meldinger. Skjønner at du ble såret..

Det er nettopp dette.. jeg ble faktisk litt såret.. mest fordi han har vært sånn på meg.. og virket så ærlig og oppriktig.. ikke sånn cheeky som andre jeg har møtt.. jeg kryper ikke mer altså.. SÅ tafatt er vel ingen mann at han ikke skjønte at han burde følge opp her nå

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan ble God natt en avvisning?

Anonymkode: 263be...687

Det er helt naturlig å tolke dette som en avvisning, men muligens bare en litt klønete mld. 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Best at du avslutter dette forholdet så han slipper å forholde seg til en slik nevrotiker.

Anonymkode: e0730...8f1

• Liker 3
Skrevet

Nevrotiker har jeg aldri før blitt klassifisert som 😂 .. mine venninner dater ikke så derfor lufter jeg dette med mine «venner» her inne.. hvorfor mener du jeg er nevrotiker? Jeg tåler å høre det altså ☺️ Så lenge det er et konstruktivt innspill .. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...