Gå til innhold

16 ukers helvete


misssssnorway

Anbefalte innlegg

Så herlig å se alle de gode resultatene i dagens episode!

Så imponerende alle sammen har vært!

Skikkelig feelgood-tv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, Lafamiglia said:

Så herlig å se alle de gode resultatene i dagens episode!

Så imponerende alle sammen har vært!

Skikkelig feelgood-tv.

Enig. Egentlig har de mislyktes litt med konseptet opp mot seriens navn, det har jo ikke vært et helvete. Oppløftende og motiverende å se på. Mer av sånt! 

Er ikke helt imponert over kostholdet de startet med, og håper de er mer fleksible der ved en eventuell ny sesong. Følte at de hadde så snevert kosthold bare for å starte med et såkalt helvete. Og det passet ikke akkurat det videre konseptet. 

Nå er det jo herlige deltakere de har funnet også da! Folk til å bli glad av. Falck er ikke en blidfis akkurat da, men syns han var en artig skrue likevel. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dette programmet veldig godt. Det aller beste for meg har vært å se Agnete bli så glad i å trene og få med seg Trine-Lise. De har blitt skikkelig sterke begge to!

Men også fint å se at helsa har blitt så mye bedre for alle deltagerne. Blir inspirert selv til å spise litt sunnere og bevege meg hver dag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt dette konseptet veldig godt, og tross kritikken det har fått av diverse så syns jeg dette programmet kun var inspirerende og veldig feelgood. Likte godt hvordan se fulgte deltagerne og var gøy og se dem bli så glade for og mestre ting! Begynte og se programmet litt sånn random, men så har jeg gledet meg til hver episode. Liker godt Martin Johnsrud Sundby i denne rollen. Syns han gjør en god figur. Håper på ny sesong! Likte godt da Martin sa til kamera at ‘’jeg bryr meg ikke om Jørn løfter x antall kilo, men bare det at han er igang og i bevegelse’’ eller noe sånt. 
opplever ikke at programmet er laget kun for underholdningsverdien, men en genuin interesse for og hjelpe deltagerne til en bedre helse generelt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offred skrev (11 minutter siden):

Jeg har likt dette konseptet veldig godt, og tross kritikken det har fått av diverse så syns jeg dette programmet kun var inspirerende og veldig feelgood. Likte godt hvordan se fulgte deltagerne og var gøy og se dem bli så glade for og mestre ting! Begynte og se programmet litt sånn random, men så har jeg gledet meg til hver episode. Liker godt Martin Johnsrud Sundby i denne rollen. Syns han gjør en god figur. Håper på ny sesong! Likte godt da Martin sa til kamera at ‘’jeg bryr meg ikke om Jørn løfter x antall kilo, men bare det at han er igang og i bevegelse’’ eller noe sånt. 
opplever ikke at programmet er laget kun for underholdningsverdien, men en genuin interesse for og hjelpe deltagerne til en bedre helse generelt.

Også at Håvard ikke fikk lov til å veie seg mer, for han var for besatt og opptatt av vekt! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (29 minutter siden):

Også at Håvard ikke fikk lov til å veie seg mer, for han var for besatt og opptatt av vekt! 

Ja også det. Så jeg syns de har balansert det strenge regimet med fornuft på en god måte. Og det heter jo 16 ukers helvete. Jeg syns de er tydelige på at de ikke skal leve så strengt hele livet, men i disse 16 ukene. Jeg er veldig overvektig selv og jeg har ikke kjent på at dette ‘’trigger’’ noe sinne i meg pga strengheten. Jeg har heller funnet motivasjon å glede i og se deres glede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offred skrev (På 23.2.2022 den 22.30):

Jeg har likt dette konseptet veldig godt, og tross kritikken det har fått av diverse så syns jeg dette programmet kun var inspirerende og veldig feelgood. Likte godt hvordan se fulgte deltagerne og var gøy og se dem bli så glade for og mestre ting! Begynte og se programmet litt sånn random, men så har jeg gledet meg til hver episode. Liker godt Martin Johnsrud Sundby i denne rollen. Syns han gjør en god figur. Håper på ny sesong! Likte godt da Martin sa til kamera at ‘’jeg bryr meg ikke om Jørn løfter x antall kilo, men bare det at han er igang og i bevegelse’’ eller noe sånt. 
opplever ikke at programmet er laget kun for underholdningsverdien, men en genuin interesse for og hjelpe deltagerne til en bedre helse generelt.

Enig🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offred skrev (På 23.2.2022 den 22.30):

Jeg har likt dette konseptet veldig godt, og tross kritikken det har fått av diverse så syns jeg dette programmet kun var inspirerende og veldig feelgood. Likte godt hvordan se fulgte deltagerne og var gøy og se dem bli så glade for og mestre ting! Begynte og se programmet litt sånn random, men så har jeg gledet meg til hver episode. Liker godt Martin Johnsrud Sundby i denne rollen. Syns han gjør en god figur. Håper på ny sesong! Likte godt da Martin sa til kamera at ‘’jeg bryr meg ikke om Jørn løfter x antall kilo, men bare det at han er igang og i bevegelse’’ eller noe sånt. 
opplever ikke at programmet er laget kun for underholdningsverdien, men en genuin interesse for og hjelpe deltagerne til en bedre helse generelt.

Enig! :) 

Jeg syntes opplegget virket litt rigid/merkelig i starten med tanke på at deltagerne hadde så ulikt utgangspunkt, men de har jo justert underveis og tydelig at fokuset ikke har vært å få frem ekstreme resultater for enhver pris. 

Er også inspirerende å se deltagerne jobbe med livsstilen i kombinasjon med vanlig hverdag, ferie, turneliv osv. At Sandeep har barn som krever sitt, at Jørn Hoel sliter med å komme i gang med treningen også videre. Selv om de blir fulgt opp så er det jo deltagerne selv som står alene med ansvaret for å gjennomføre de fleste dagene. 

Jeg har sett min del av amerikanske Biggest Loser da det var populært og hørte mange sammenligne dette programmet med det, men det kunne virkelig ikke vært fjernere fra sannheten. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...