tig Skrevet 5. mars 2022 #4041 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) 46 minutter siden, Heip said: ... Hva tenker dere ikke kristne om alle profetier fra kristne og bibelen? .. Jeg tenker dere kristne først må bli enige om Noas Ark er en symbolsk fortelling eller noe som skjedde. Men uansett er det viktig tema å ta opp, hvilken posisjon den Ortodokse Kirken stiller seg her i og med de ikke har en øverste leder. Endret 5. mars 2022 av tig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 5. mars 2022 #4042 Del Skrevet 5. mars 2022 tig skrev (2 minutter siden): Jeg tenker dere kristne først må bli enige on Noas Ark er en symbolsk fortelling eller noe som skjedde. Men uansett er det viktig tema å ta opp, hvilken posisjon den Ortodokse Kirken stiller seg her i og med de ikke har en øverste leder. Alle kristne kommer aldri til og bli enige om alt i bibelen. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med den siste delen. Det er vel bare katolikkene som må ha en leder på jorda. Jeg kjenner ikke så mye til de ortodokse kristne, men jeg vet at det er mange bibeltro kristne i Ukraina som er i bønn nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. mars 2022 #4043 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) Nå skal «han» (nekter å bruke navn) lage svarteliste. Der kommer Norge til å stå.. Endret 5. mars 2022 av mumrikk1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 5. mars 2022 #4044 Del Skrevet 5. mars 2022 Heip skrev (1 time siden): Ifølge en kristen profeti så vil Russland innta et par land til. Men ikke NATO land. Men Kina derimot kan finne på å gjøre det. Han fortalte også om at kontanter og penger slik vi kjenner dem forsvinner. Det blir en ny digital valuta og mer kontroll. Ikke bitcoin. Dette står det også om i bibelen. Det finnes så mange kristne profetier som har forutsett alt som har skjedd de siste årene. Sjekk ut Valdres profetien f.eks. den ble gitt i 1968 av ei eldre dame, det er helt sikkert og den forutså så mye innen teknologi, tv kanaler, sex på tv, innvandring etc. Hva tenker dere ikke kristne om alle profetier fra kristne og bibelen? Jesu liv ble profetert flere hundre ganger i det gamle testamentet. Dette er tiden for å søke Jesus! Mange kommer til å gjøre det. Jeg har også hørt profetier om at mange i Europa vil bli kristne, under en krig.. Vend om og be til Gud, kun han kan stoppe åndskreftene som driver Putin og co. Men Gud er ånd og griper inn når vi ber! Nicola Tesla snakket om mobiltelefonen for hundre år siden. Ikke akkurat en profeti. jeg har et mål i livet å det er å overleve dette tiåret her. Det har jeg hatt i mange år allerede, jeg sa i 2012 at det ble borgerkrig i 2020, i 2017 at verden skulle stoppe opp i 2020 og finanskrisen kom i 2022. Derfor har jeg meldt meg ut de siste årene også da jeg er litt som en eremitt. Hvordan jeg har truffet er for meg selv en gåte men jeg frykter slutten av tiåret mer en jeg frykter nåværende situasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. mars 2022 #4045 Del Skrevet 5. mars 2022 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Hva skjer med privatpersoner om det blir cyberangrep fra russland sin side? Går det utover bedrifter, eller hvordan funker dette? Om de går til cyberangrep her, da rykker vell Nato inn? Har Russland internett i det hele tatt?😂 Internjet, kanskje.. De virker ikke veldig opplyste og velinformerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Brumme Skrevet 5. mars 2022 #4046 Del Skrevet 5. mars 2022 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Hva skjer med privatpersoner om det blir cyberangrep fra russland sin side? Går det utover bedrifter, eller hvordan funker dette? Om de går til cyberangrep her, da rykker vell Nato inn? Du får nok bankkontoen din tappet for alle pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5. mars 2022 #4047 Del Skrevet 5. mars 2022 I Grosny skrev (9 timer siden): Og nå- konspirasjonsteori: Det er forbudt å nevne ordet "krig" i Russland" det heter "en spesialoperasjon som går etter planen". Hvilken plan? En plan om å destruere Ukraina og Russland? Hvem ønsker å ødelegge disse nasjonene? Finnes det gode konspirasjonsteorier? Var det en forberedelse til denne krigen at vår fremste konspirasjonsteoretiker ble myrdet med coronavirus i fjor? Kan den ledende banditten ha blitt vervet av f.eks. Illuminati eller Mossad når han var utplassert i Tyskland? Dette er bare en vill konspirasjonsteori, men det er vanskelig å se fornuftige årsaker til krigen. de har faket med antall drepte egne soldater. Russland fremstår useriøs og monster i samme drakt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 5. mars 2022 #4048 Del Skrevet 5. mars 2022 mumrikk1 skrev (36 minutter siden): Nå skal «han» (nekter å bruke navn) lage svarteliste. Der kommer Norge til å stå.. Og da er vi en del av dette forferdelige opplegget vi også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5. mars 2022 #4049 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) kan noen forklare dette opptrinnet til mannen som sitter i presidentstolen i Russland? svarteliste? Jeg synes han opptrer som en merkelig fyr, også skal alle i Russland få det særtrekket av en type til å forholde seg til. Mannen er jo gal. Er det en såra og skadeskutt mann mennesker har å gjøre med? Endret 5. mars 2022 av Egenskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 5. mars 2022 #4050 Del Skrevet 5. mars 2022 Heip skrev (1 time siden): Ifølge en kristen profeti så vil Russland innta et par land til. Men ikke NATO land. Men Kina derimot kan finne på å gjøre det. Han fortalte også om at kontanter og penger slik vi kjenner dem forsvinner. Det blir en ny digital valuta og mer kontroll. Ikke bitcoin. Dette står det også om i bibelen. Det finnes så mange kristne profetier som har forutsett alt som har skjedd de siste årene. Sjekk ut Valdres profetien f.eks. den ble gitt i 1968 av ei eldre dame, det er helt sikkert og den forutså så mye innen teknologi, tv kanaler, sex på tv, innvandring etc. Hva tenker dere ikke kristne om alle profetier fra kristne og bibelen? Jesu liv ble profetert flere hundre ganger i det gamle testamentet. Dette er tiden for å søke Jesus! Mange kommer til å gjøre det. Jeg har også hørt profetier om at mange i Europa vil bli kristne, under en krig.. Vend om og be til Gud, kun han kan stoppe åndskreftene som driver Putin og co. Men Gud er ånd og griper inn når vi ber! Og hvor mange profetier stemmer ikke eller det kristne profeter sier? Det står om bitcoin, valuta og digital valuta i bibelen? 😂 Hvor og hva? Kina har alt å tape med å angripe et Nato land, så tenker det er svært usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 5. mars 2022 #4051 Del Skrevet 5. mars 2022 Usikker på hva dette med svarteliste vil bety, men det stod noe om at verden ikke kun bestod av Europa og Amerika og at det er mange andre land i verden. Det betyr kanskje at de heller vil vende seg til andre land. At de vil respondere betyr ikke nødvendigvis at de mener noe militært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. mars 2022 #4052 Del Skrevet 5. mars 2022 Ingen tvil om at mange av det russiske folket har null snøring på hva lederen deres holder på med. Selv når de får se bevis, nekter flere av dem å tro på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 5. mars 2022 #4053 Del Skrevet 5. mars 2022 Anonymburker skrev (31 minutter siden): Har Russland internett i det hele tatt?😂 Internjet, kanskje.. De virker ikke veldig opplyste og velinformerte. Russland er verdens største land som grenser til Norge i vest og Alaska i øst. de har internett men som mange land endel restriksjoner til vanlig. De fleste her til lands er heller ikke veldig opplyste og velinformerte om hva det hele handler om. Jeg så fra Ukraina hvor en dame som hadde flyktet viste ikke hvorfor de ble invadert engang så samme kan sies der. nyheter går ofte på jungeltelegrafen flere steder. Byene er bedre utbygd en på landet, spørsmålet mange burde stille er si vi fjerner Putin og slipper den russiske bjørnen løs. Hva skjer etter da? Jeg hørte det kommunistiske partiet var det største opposisjonspartiet. Ikke fått det bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 5. mars 2022 #4054 Del Skrevet 5. mars 2022 Valentin skrev (1 time siden): Nicola Tesla snakket om mobiltelefonen for hundre år siden. Ikke akkurat en profeti. jeg har et mål i livet å det er å overleve dette tiåret her. Det har jeg hatt i mange år allerede, jeg sa i 2012 at det ble borgerkrig i 2020, i 2017 at verden skulle stoppe opp i 2020 og finanskrisen kom i 2022. Derfor har jeg meldt meg ut de siste årene også da jeg er litt som en eremitt. Hvordan jeg har truffet er for meg selv en gåte men jeg frykter slutten av tiåret mer en jeg frykter nåværende situasjon. Jeg vet ikke noe om Tesla sitt åndelige liv, men han var nok aller helst lynende intelligent. En oppfinner kan jo selvfølgelig tenke seg til ting. Mange som mottar profetier er ikke nødvendigvis spesielt smarte 😊 Huff, det høres ikke så greit ut å ha det sånn. Men jeg kan kjenne meg litt igjen. Jeg har alltid sett for meg at det blir tøft i årene fremover fra rundt 2008 ca, men jeg vil heller leve og nyte tiden jeg har her med mine nærmeste. Og selvfølgelig hjelper troen min, den gir meg fred og håp ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 5. mars 2022 #4055 Del Skrevet 5. mars 2022 Ardwinna skrev (8 minutter siden): Ingen tvil om at mange av det russiske folket har null snøring på hva lederen deres holder på med. Selv når de får se bevis, nekter flere av dem å tro på det. Spørs hvor mange som vil si noe annet enn at de støtter Putin og tror på myndighetene på tape... Det ventes straff hvis man gjør det, så tror vi må ta den videoen med en klype salt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 5. mars 2022 #4056 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (11 timer siden): Og hvor mange profetier stemmer ikke eller det kristne profeter sier? Det står om bitcoin, valuta og digital valuta i bibelen? 😂 Hvor og hva? Kina har alt å tape med å angripe et Nato land, så tenker det er svært usannsynlig. Jeg er enig i at det er mye rart ja. For eksempel alle som har spådd verdens ende på spesielle datoer oppigjennom, Hehe. Det finnes mange rare mennesker. Men alt som står i bibelen skjer jo faktisk. Neida, det står ikke om bitcoin, men om kontroll og at man må ta et merke i pannen eller hånden for å handle etc. Du kan studere selv. Alt går i den retningen nå. Jeg håper også at det ikke stemmer angående Kina.. Endret 6. mars 2022 av Heip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*luna* Skrevet 5. mars 2022 #4057 Del Skrevet 5. mars 2022 AprilRyan skrev (15 minutter siden): Usikker på hva dette med svarteliste vil bety, men det stod noe om at verden ikke kun bestod av Europa og Amerika og at det er mange andre land i verden. Det betyr kanskje at de heller vil vende seg til andre land. At de vil respondere betyr ikke nødvendigvis at de mener noe militært. Kanskje det betyr at Russland vurderer å slutte å selge gass og olje til Europa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 5. mars 2022 #4058 Del Skrevet 5. mars 2022 Heip skrev (7 minutter siden): Jeg er enig i at det er mye rart ja. For eksempel alle som har spådd verdens ende på spesielle dater oppigjennom, Hehe. Det finnes mange rare mennesker. Men alt som står i bibelen skjer jo faktisk. Neida, det står ikke om bitcoin, men om kontroll og at man må ta et merke i pannen eller hånden for å handle etc. Du kan studere selv. Alt går i den retningen nå. Jeg håper også at det ikke stemmer angående Kina.. Det står mye i bibelen som kan tolkes som det ene og andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 5. mars 2022 #4059 Del Skrevet 5. mars 2022 *luna* skrev (7 minutter siden): Kanskje det betyr at Russland vurderer å slutte å selge gass og olje til Europa? Det kan være at de gjør ja. Det burde nok være forventet at de kommer med et motsvar til alle sanksjonene de har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 5. mars 2022 #4060 Del Skrevet 5. mars 2022 Ardwinna skrev (1 time siden): Ingen tvil om at mange av det russiske folket har null snøring på hva lederen deres holder på med. Selv når de får se bevis, nekter flere av dem å tro på det. Jo, det er veldig mange som vet hva som foregår, de bare sier det ikke høyt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå