Peanut Skrevet 28. februar 2022 #2901 Del Skrevet 28. februar 2022 7 minutter siden, miss spjåk said: Har man psykopatiske trekk, som Putin helt tydelig har, betyr barn og familie ingenting. De er som alt annet, bare brikker/marionetter i en psykopats verden. Jeg er også redd nå, tror Putin er villig til å gå langt for å ikke tape ansikt. Jeg holder meg til det som står på punkt 1 her jeg: https://www.nrk.no/urix/hva-er-risikoen-for-at-russland-bruker-atomvapen_-1.15873339 Interessant for øvrig å lese en av sitatene til Putin: Whoever does not miss the Soviet Union has no heart. Whoever wants it back has no brain. Så da snakker vi hjerneløs nå da eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. februar 2022 #2902 Del Skrevet 28. februar 2022 KiksKaks skrev (Akkurat nå): Det kunne ikke ha vært aktuelt for Vesten å inngå en slags deal med Putin da? Tilby han gode muligheter for (en viss) rikdom og en viss makt (i en litt skjult stilling) eller noe annet som han kan godta. Er ikke rart at en mann kan bli gal om han føler han blir fratatt alt og kan havne i fengsel.. Handlingen har allerede avgjort at han ER gal. Det er ingenting man kan tilby en person som ikke er rasjonell. Marcon, som er den som har snakket med han lengst i denne tiden, påpeker at dette er en helt annen mann enn den Putin han har snakket med tidligere. Det er faktisk interesant de som hevder at det kan ligge et narkotika forbruk bak. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampstamped Skrevet 28. februar 2022 #2903 Del Skrevet 28. februar 2022 Dagbladet har lagt ut en lang artikkel om Putins bakgrunn. Trist historie.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. februar 2022 #2904 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) KiksKaks skrev (7 minutter siden): Det kunne ikke ha vært aktuelt for Vesten å inngå en slags deal med Putin da? Tilby han gode muligheter for (en viss) rikdom og en viss makt (i en litt skjult stilling) eller noe annet som han kan godta. Er ikke rart at en mann kan bli gal om han føler han blir fratatt alt og kan havne i fengsel.. Jeg tror en god del innrømmelser for å hjelpe Putin til å beordre en "seierrik tilbaketrekning "er lurt nå, og så får man heller rydde opp i Russland-Ukrainaavtaler når man uførepensjonerer presidenten, forhåpentligvis i løpet av få uker. Jeg har mine tvil om Putin vil overleve til pensjonsalderen når han skaffer seg så mange og mektige fiender inne i Russland. Peanut skrev (5 minutter siden): Jeg holder meg til det som står på punkt 1 her jeg: https://www.nrk.no/urix/hva-er-risikoen-for-at-russland-bruker-atomvapen_-1.15873339 Interessant for øvrig å lese en av sitatene til Putin: Whoever does not miss the Soviet Union has no heart. Whoever wants it back has no brain. Så da snakker vi hjerneløs nå da eller? Det kan ha skjedd noe sykelig med Putin. En debattant mente at han kan blitt rar etter å ha spist steroider, men det kan også være en hjernesykdom eller begynnende demens. Det ser ut som han har forfalt intellektuelt de siste årene. Kanskje han bør uførepensjoneres? Endret 28. februar 2022 av I Grosny 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 28. februar 2022 #2905 Del Skrevet 28. februar 2022 For de som skjelver i buksene: https://www.theguardian.com/world/2022/feb/28/russia-nuclear-weapons-putin-threat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 28. februar 2022 #2906 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Druid skrev (6 minutter siden): Handlingen har allerede avgjort at han ER gal. Det er ingenting man kan tilby en person som ikke er rasjonell. Marcon, som er den som har snakket med han lengst i denne tiden, påpeker at dette er en helt annen mann enn den Putin han har snakket med tidligere. Det er faktisk interesant de som hevder at det kan ligge et narkotika forbruk bak. Tror nok heller det handler om at han har tatt av seg masken og psykopaten har kommet fram. Dr. Jekyll og Mr. Hyde Endret 28. februar 2022 av Tutte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salikatten Skrevet 28. februar 2022 #2907 Del Skrevet 28. februar 2022 Hvis dem ikke gir puten viljen sin om han truer med atomvåpen eller å angripe et natoland syns jeg dem er sinnsykt egoistiske som ikke kan ofre seg for resten av verden! Får håpe det ikke går så langt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. februar 2022 #2908 Del Skrevet 28. februar 2022 Jegern Puahate skrev (3 minutter siden): For de som skjelver i buksene: https://www.theguardian.com/world/2022/feb/28/russia-nuclear-weapons-putin-threat Jepp, det er en klar og tydelig trussel , og en oppgradering av problemet. Putin vet Amerikanerenes problem; dette er mye å overføre den samme følelsen av usikkerhet som Russland må leve med med Amerikanske NATO systemer ved grensen. "Ubåtene mine ligger klar, og er omdisponert etter øvelsen. Skal dere ta dem, må det gjøres her ved kai; idet de går ut, vet dere ikke hvor de er, før det er for sent. ..." Det er ikke mye subtilt. Takk gud for at vi ikke har Trump i Det hvite hus .... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 28. februar 2022 #2909 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) "DE GAMLE HADDE RETT " ! Det måtte en krig til igjenn for få samlet folket igjenn. Nå viser det seg at EU, og Europa, USA m/ fl . land står samlet mot Putin, og hans hær, og krigføringen i Ukraina. Hva som blir Putins neste trekk i krigføringen er det ingen som vet ettersom mannen er psykotisk, og utilregneleg. Den første missilen som kommer utav kurs, og havner i eit Natoland vil bety eit angrep på hele Nato, og 3 verdenskrig er eit faktum. Den krigen vil troleg bli nokså kortvarig, og over i løpet av kort tid, og Putins hode, og hans disipler må krype til korset. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dnBm.do/dette-snur-opp-ned-paa-alt Endret 28. februar 2022 av Skybe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
usynelig3 Skrevet 28. februar 2022 #2910 Del Skrevet 28. februar 2022 Salikatten skrev (3 minutter siden): Hvis dem ikke gir puten viljen sin om han truer med atomvåpen eller å angripe et natoland syns jeg dem er sinnsykt egoistiske som ikke kan ofre seg for resten av verden! Får håpe det ikke går så langt da. Er så sykt lei av å lese kommentarer som dette. De er et demoktratisk land som har blitt agrepet av diktatur. Skal de bare underkaste seg og gi opp friheten de har? La oss si at Norge hadde blitt angrepet av Russland, hadde du da ønsket at vi ga Putin viljen sin bare for at resten av verden skulle bli spart? Om man snur ryggen til og lukker øynene hver gang vil det aldri ta slutt. Igjen Russland har tatt land områder fra andre mange år tilbake. 8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. februar 2022 #2911 Del Skrevet 28. februar 2022 Tutte skrev (6 minutter siden): Tror nok heller det handler om at han har tatt av seg masken og psykopaten har kommet fram. Dr. Jekyll og Mr. Hyde Han har alltid vært psykopat. Du blir ikke en vellykket etterretningsoffiser på noen annen måte. Du styrer ikke Russland i 20 år på denne måten heller. Men psykopater er ikke irrasjonelle, de er det nett motsatte: de er over-rasjonelle. Det er det som skremmer: det vi ser her , er ikke en kynisk og pragmatisk planleggende psykopat: vi ser emosjonell og irrasjonell mann som gjør impulsive handlinger som han normalt skulle visst vil utslette han. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salikatten Skrevet 28. februar 2022 #2912 Del Skrevet 28. februar 2022 usynelig3 skrev (1 minutt siden): Er så sykt lei av å lese kommentarer som dette. De er et demoktratisk land som har blitt agrepet av diktatur. Skal de bare underkaste seg og gi opp friheten de har? La oss si at Norge hadde blitt angrepet av Russland, hadde du da ønsket at vi ga Putin viljen sin bare for at resten av verden skulle bli spart? Om man snur ryggen til og lukker øynene hver gang vil det aldri ta slutt. Igjen Russland har tatt land områder fra andre mange år tilbake. Ja det hadde vært det rette. Da hadde vi sivile i Norge og blitt spart for videre krig i landet vårt også. det nytter ikke å flykte til andre land heller om det skulle blitt verdenskrig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
usynelig3 Skrevet 28. februar 2022 #2913 Del Skrevet 28. februar 2022 Salikatten skrev (Akkurat nå): Ja det hadde vært det rette. Da hadde vi sivile i Norge og blitt spart for videre krig i landet vårt også. det nytter ikke å flykte til andre land heller om det skulle blitt verdenskrig uansett. Jaha, føler du ingen eierskap ovenfor eget land? Da kan jo bare hele verden bli styrt under russland mens vi er i gang da, siden da blir alle liv spart. Høres herlig ut må jeg bare si! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salikatten Skrevet 28. februar 2022 #2914 Del Skrevet 28. februar 2022 usynelig3 skrev (2 minutter siden): Jaha, føler du ingen eierskap ovenfor eget land? Da kan jo bare hele verden bli styrt under russland mens vi er i gang da, siden da blir alle liv spart. Høres herlig ut må jeg bare si! Det hadde ikke skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 28. februar 2022 #2915 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Druid skrev (12 minutter siden): Han har alltid vært psykopat. Du blir ikke en vellykket etterretningsoffiser på noen annen måte. Du styrer ikke Russland i 20 år på denne måten heller. Men psykopater er ikke irrasjonelle, de er det nett motsatte: de er over-rasjonelle. Det er det som skremmer: det vi ser her , er ikke en kynisk og pragmatisk planleggende psykopat: vi ser emosjonell og irrasjonell mann som gjør impulsive handlinger som han normalt skulle visst vil utslette han. Ja han har alltid vært en psykopat. Og det vi ser nå er en psykopat som er presset, sint og ikke når fram. Det er ofte da det sanne jeg kommer helt fram og de mister all fornuft og rasjonell tankegang, og det er ofte da de blir avslørt. Helt normalt. Endret 28. februar 2022 av Tutte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 28. februar 2022 #2916 Del Skrevet 28. februar 2022 Salikatten skrev (13 minutter siden): Hvis dem ikke gir puten viljen sin om han truer med atomvåpen eller å angripe et natoland syns jeg dem er sinnsykt egoistiske som ikke kan ofre seg for resten av verden! Får håpe det ikke går så langt da. Hvem blir da neste? Nato land har med egen vilje hjulpet Ukraina. Ukraina har ikke tvunget andre land å hjelpe, så da er det vel heller egoistisk av lederene våres å sende våpen og sette inn sanksjoner? Eller er det det? Vi ønsker ikke et større og sterkere Russland med putin eller andre galinger til å styre skuta. Det som skjer i Ukraina er et godt eksempel på hvorfor. Hvor stort og mektig Russland ønsker du før det er nok, eller for sent? Du forenkler situasjonen veldig, og ser ikke årsaken til at så mange hjelper Ukraina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 28. februar 2022 #2917 Del Skrevet 28. februar 2022 usynelig3 skrev (1 minutt siden): Er så sykt lei av å lese kommentarer som dette. De er et demoktratisk land som har blitt agrepet av diktatur. Skal de bare underkaste seg og gi opp friheten de har? La oss si at Norge hadde blitt angrepet av Russland, hadde du da ønsket at vi ga Putin viljen sin bare for at resten av verden skulle bli spart? Om man snur ryggen til og lukker øynene hver gang vil det aldri ta slutt. Igjen Russland har tatt land områder fra andre mange år tilbake. En av deligatene i FN trekte idag klare paraleller mellom utbrudet av 2 verdenskrig, det som skjer idag. Verden må få bort maktsyke,og sinnsyke ledere så ein kan få igjennopprettet freden, og det som nå skjer er ein avskrekking til mange lands ledere om at verden er ikkje slike den engang var. De ferreste hadde nok forestilt seg at den største Terrorcellen i verden har blitt bygd opp innenfor Kreml`s murer i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
usynelig3 Skrevet 28. februar 2022 #2918 Del Skrevet 28. februar 2022 Salikatten skrev (2 minutter siden): Det hadde ikke skjedd Nei, selvfølgelig hadde det ikke skjedd. De fleste ønsker faktisk å kjempe for landet sitt og ikke bare gi opp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 28. februar 2022 #2919 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) KiksKaks skrev (32 minutter siden): Det kunne ikke ha vært aktuelt for Vesten å inngå en slags deal med Putin da? Tilby han gode muligheter for (en viss) rikdom og en viss makt (i en litt skjult stilling) eller noe annet som han kan godta. Er ikke rart at en mann kan bli gal om han føler han blir fratatt alt og kan havne i fengsel.. Altså belønne han for å starte krig? Skal det utløse rettigheter og goder? Endret 28. februar 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 28. februar 2022 #2920 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg tror også krigen vil bli mer langvarig ved å sende våpen, true de og erte opp Putin. Russerne tenker ikke som oss i vesten. Ved å trenge Putin opp i et hjørne sender han vel bare en atombombe. Tror vi indirekte er årsaken til hele Europa kommer til å bli trukket inn i den krigen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå