AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #41 Skrevet 9. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, men når man er i et forhold burde man kunne stole på hverandre. Når hun sier hun bruker p-piller og han sier han ikke vil ha flere barn så burde det faktisk være nok. Da lurer hun han når hun ikke tar p-pillene likevel. Det er ikke så veldig mange som bruker kondom i faste forhold. Det er noe annet når prevensjonen svikter enn når man har avtalt å bruke det og den ene lar være å gjøre det uten å fortelle det. Anonymkode: b8c21...f2d Ja, stakkars mann! Ikke bare ble han " lurt " en gang, men to ganger! Tenker at etter forste sa tenker man litt. Kan hende det er lurt a bruke beskuttelse? Neida! Denne mannen kunne ikke tenke sa langt, og bke " lurt " en gang til! Really!?! Anonymkode: 0e493...308 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #42 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, stakkars mann! Ikke bare ble han " lurt " en gang, men to ganger! Tenker at etter forste sa tenker man litt. Kan hende det er lurt a bruke beskuttelse? Neida! Denne mannen kunne ikke tenke sa langt, og bke " lurt " en gang til! Really!?! Anonymkode: 0e493...308 Vet ikke hvorfor du blir så sinna og anklagende. Viktig å legge skylda på han når dere faktisk leser hvor gal hun er. Hvorfor skal det ikke være reelt? Hvorfor må man gjøre alt for å vinkle en dårlig oppførsel til å bli noen andres feil? Anonymkode: b8c21...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #43 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det er jo nettopp dette hun gjør. Prøver å gjøre seg til offeret og fortelle alle at han gjør ditt og datt når det er henne som gjør det. At det bare er synd på henne. Lyver fra enda til annen for å få folk på laget sitt. Hun har drevet med og driver med psykisk vold. Anonymkode: b8c21...f2d Bare en del i historien som høres kjent ut. Han mente også at jeg lurte han til å bli gravid, mens det var han som var pådriveren til barn 🙄 Her er jeg anonym, så trenger ikke lyve. Du skriver jo at hun virker gal? Poenget mitt er at han KAN ha fått henne på det nivået. Been there, og ikke så stolt av at noen klarte ødelegge meg så mye over årene at jeg mistet meg selv. Husk at den gale faktisk kan ha vært et offer! Sier ikke at det må være tilfellet her altså, kvinner er også narsissister. Men syns du kan ta alt med en klype salt, for du vet 100% ikke hele sannheten. Merkelig at hun klarte å "lure" 2 barn på han! Man kan btw bli gravid på p piller, om du ikke var klar over det. Hun er nok psykisk syk, og det kan godt være at han fikk henne dit. Du var ingen flue på veggen! Anonymkode: a30b2...5da 10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #44 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare en del i historien som høres kjent ut. Han mente også at jeg lurte han til å bli gravid, mens det var han som var pådriveren til barn 🙄 Her er jeg anonym, så trenger ikke lyve. Du skriver jo at hun virker gal? Poenget mitt er at han KAN ha fått henne på det nivået. Been there, og ikke så stolt av at noen klarte ødelegge meg så mye over årene at jeg mistet meg selv. Husk at den gale faktisk kan ha vært et offer! Sier ikke at det må være tilfellet her altså, kvinner er også narsissister. Men syns du kan ta alt med en klype salt, for du vet 100% ikke hele sannheten. Merkelig at hun klarte å "lure" 2 barn på han! Man kan btw bli gravid på p piller, om du ikke var klar over det. Hun er nok psykisk syk, og det kan godt være at han fikk henne dit. Du var ingen flue på veggen! Anonymkode: a30b2...5da Ja jeg forstår det. Jeg er 100% sikker på at det er henne i dette tilfellet. Har en far som er psykopat og har vært borti en selv så jeg vet hvordan de er og hvor manipulerede og gale de kan være. Det stemmer jo også når diverse instanser begynner å ta avstand og gjennomskue henne. Han har blokkert henne på alt utenom tlf, men hun bombanderer han. Hvorfor skulle hun gjøre dette hvis hun var offeret og ville bort? Han vil ha minst mulig å gjøre med henne og det har han skrevet flere ganger på melding. At hun må slutte å plage han. Han har til og med måttet snakke med politiet om besøksforbud. Det er jo hun som oppsøker han, melder, ringer, terroriserer, skal ha han til ditt og datt. Det har blitt så ille at han er veldig deprimert og lei seg. Har måttet begynne å gå til psykolog. Psykopater oppsøker ikke psykologer. Jeg skrev at det er forskjell på at prevensjonen svikter og at man lyver om at man går på det. Anonymkode: b8c21...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #45 Skrevet 9. januar 2022 Minimum 1 diagnose her: Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, + full av hevn og hat mot mannen hun hadde i klørne sine. Har dessverre opplevd en slik en. Hun kunne legge igjen 40- 50 ubesvarte anrop på telefonen, byttet advokat i hytt og pine fordi de ikke hoppet når hun sa «hopp». +++++ Jeg har bare to ord til deg: Løp, NÅ! Anonymkode: ccf40...468 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #46 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Minimum 1 diagnose her: Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, + full av hevn og hat mot mannen hun hadde i klørne sine. Har dessverre opplevd en slik en. Hun kunne legge igjen 40- 50 ubesvarte anrop på telefonen, byttet advokat i hytt og pine fordi de ikke hoppet når hun sa «hopp». +++++ Jeg har bare to ord til deg: Løp, NÅ! Anonymkode: ccf40...468 Akkurat! Hun går over lik for å få hevna seg. Det er det, først så ville hun ha mekleren til å gjøre som hun ville, men det skjedde ikke, da gikk hun videre på barnehagen som også avviste og nå barnevernet som også har gjennomskuet henne. Anonymkode: b8c21...f2d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #47 Skrevet 9. januar 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke hvorfor du blir så sinna og anklagende. Viktig å legge skylda på han når dere faktisk leser hvor gal hun er. Hvorfor skal det ikke være reelt? Hvorfor må man gjøre alt for å vinkle en dårlig oppførsel til å bli noen andres feil? Anonymkode: b8c21...f2d Jeg reagerer pa uttrykket " han ble lurt to ganger& anngaende barn. Nei, han ble ikke lurt! Alle som er voksne og oppegaende vet at sex kam resultere i barn. Anonymkode: 0e493...308 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #48 Skrevet 9. januar 2022 Jeg kan love deg at slike personer aldri gir seg. Det blir om mulig bare værre. Ikke kast bort livet og energien din på dette monsteret av en person. Det sluker all din energi, og til slutt ender du opp med å hate henne. Jeg ville meldt bekymring til BV, hun kan umulig være en god omsorgsperson for barna. Stakkars familie. Og for en suppe. Jeg har vært der, og jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke dro når jeg kunne. Så jeg råder deg til å dra mens du ennå kan, før du blir ennå mer glad i typen din, og før du evt blir gravid m han. Jeg ble gravid, og vil ikke bryte opp, men hun holder fortsatt på etter 14 år. Anonymkode: ccf40...468 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #49 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg reagerer pa uttrykket " han ble lurt to ganger& anngaende barn. Nei, han ble ikke lurt! Alle som er voksne og oppegaende vet at sex kam resultere i barn. Anonymkode: 0e493...308 Jeg er ikke her for å diskutere dette, men hvis du mener man ikke lurer noen ved å si at man beskytter seg når man vet man ikke gjør det så vet jeg ikke hva du anser som å lure noen. Alle voksne vet at det finnes prevensjon. De som ikke vil ha barn bruker det for å utelukke graviditet. Hvis en mann sier til en dame at han har sterilisert seg, men det viser seg at han ikke har gjort det likevel og hun blir gravid har han lurt henne. Det er akkurat det samme Anonymkode: b8c21...f2d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #50 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kan love deg at slike personer aldri gir seg. Det blir om mulig bare værre. Ikke kast bort livet og energien din på dette monsteret av en person. Det sluker all din energi, og til slutt ender du opp med å hate henne. Jeg ville meldt bekymring til BV, hun kan umulig være en god omsorgsperson for barna. Stakkars familie. Og for en suppe. Jeg har vært der, og jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke dro når jeg kunne. Så jeg råder deg til å dra mens du ennå kan, før du blir ennå mer glad i typen din, og før du evt blir gravid m han. Jeg ble gravid, og vil ikke bryte opp, men hun holder fortsatt på etter 14 år. Anonymkode: ccf40...468 Hvordan var eksen til mannen din? Eller hva gjorde hun? Anonymkode: b8c21...f2d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #51 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke her for å diskutere dette, men hvis du mener man ikke lurer noen ved å si at man beskytter seg når man vet man ikke gjør det så vet jeg ikke hva du anser som å lure noen. Alle voksne vet at det finnes prevensjon. De som ikke vil ha barn bruker det for å utelukke graviditet. Hvis en mann sier til en dame at han har sterilisert seg, men det viser seg at han ikke har gjort det likevel og hun blir gravid har han lurt henne. Det er akkurat det samme Anonymkode: b8c21...f2d Flaks at han ikke ble «lurt» 5-6 ganger altså! ( Han var tydeligvis glad nok i henne til å bo sammen og ha sex selv etter å ha blitt «lurt» en gang da!) Anonymkode: 61330...c54 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #52 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har skrevet veldig lite om han annet enn hans bakgrunn i oppveksten så at du kommer til den konklusjonen tar jeg ikke så veldig seriøst. Det er eksens syke oppførsel jeg skriver om. Anonymkode: b8c21...f2d Det du sier kan ikke stemme. Ingen kvinner holder på slik. Menn derimot.. Anonymkode: 07d5e...12f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #53 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flaks at han ikke ble «lurt» 5-6 ganger altså! ( Han var tydeligvis glad nok i henne til å bo sammen og ha sex selv etter å ha blitt «lurt» en gang da!) Anonymkode: 61330...c54 Ja, er det ikke snodig. Du bør si det samme til de kvinnene som får utallige barn med voldelige menn også Anonymkode: 07d5e...12f 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #54 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, er det ikke snodig. Du bør si det samme til de kvinnene som får utallige barn med voldelige menn også Anonymkode: 07d5e...12f Ja, det er enda mer uakseptabelt. TS bør ikke fokusere så mye på at han ikke ville ha disse barna, det er veldig barnslig å gnåle om sånt - og svekker egentlig bare saken. Det er hvordan eksen opptrer i dag mot barna som er viktig. Det er dette som må dokumenteres. Anonymkode: 61330...c54 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #55 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er enda mer uakseptabelt. TS bør ikke fokusere så mye på at han ikke ville ha disse barna, det er veldig barnslig å gnåle om sånt - og svekker egentlig bare saken. Det er hvordan eksen opptrer i dag mot barna som er viktig. Det er dette som må dokumenteres. Anonymkode: 61330...c54 Jeg fokuserer ikke på det heller. Jeg nevnte det for å få frem at det ikke ble så lett for han å dra og hvor langt hun dro det for å få han til å bli. Jeg svarer bare dere som påstår det er tull da det faktisk ikke er det. Anonymkode: b8c21...f2d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #56 Skrevet 9. januar 2022 Du har vel egentlig fått svar, det er ikke normal oppførsel. Riktignok har alle saker flere sider, men det høres jo ut som du har god erfaring til å dømme selv her. Ikke glem deg selv i alt dette, og relasjonen til kjæresten din. Jeg ser for meg dette kan bli en svært dominerende side av forholdet deres når man har et slik uromoment med på lasset. At hverdagen blir fylt opp med telefoner og smser man forholder seg til, tar til seg og diskuterer, så får man lite tid til annet. Og på en måte vinner jo eksen, han blir aldri ferdig med henne og hun er alltid med ham. Anonymkode: 5580a...3a2 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #57 Skrevet 9. januar 2022 Jeg syns folk har et godt poeng når de skriver at hadde det vært en mann som hadde oppført seg som denne damen hadde man vært hardere på… I forhold med psykisk mishandling har man ennå tilgode å gi menn samme offer rolle. Jeg syns og at det at hun har lurt ham til å beholde ham i livet sitt ved å bli gravid er ganske sterkt. Anonymkode: 5580a...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #58 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ble med en gang skeptisk til hele situasjonen. Jeg hadde ikke tatt alle hans ord for god fisk, virker som han skal skylde på moren til barna, at alt er hennes feil. Det er et stort rødt flagg. Anonymkode: 3b88f...11e Jeg har selv en eks som gjør mye for å holde helvette, der hjelper ikke uansett hvor mye jeg har prøvd å roe ned situasjonen, noen er bare ute etter å krangle. Anonymkode: 3d19c...5aa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #59 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg forstår det. Jeg er 100% sikker på at det er henne i dette tilfellet. Har en far som er psykopat og har vært borti en selv så jeg vet hvordan de er og hvor manipulerede og gale de kan være. Det stemmer jo også når diverse instanser begynner å ta avstand og gjennomskue henne. Han har blokkert henne på alt utenom tlf, men hun bombanderer han. Hvorfor skulle hun gjøre dette hvis hun var offeret og ville bort? Han vil ha minst mulig å gjøre med henne og det har han skrevet flere ganger på melding. At hun må slutte å plage han. Han har til og med måttet snakke med politiet om besøksforbud. Det er jo hun som oppsøker han, melder, ringer, terroriserer, skal ha han til ditt og datt. Det har blitt så ille at han er veldig deprimert og lei seg. Har måttet begynne å gå til psykolog. Psykopater oppsøker ikke psykologer. Jeg skrev at det er forskjell på at prevensjonen svikter og at man lyver om at man går på det. Anonymkode: b8c21...f2d Men altså om dette stemmer, så må jo mannen steppe opp og ta ansvar for sine barn 100%. Kan jo ikke la en slik psyk person ha omsorg for de stakkars barna. Anonymkode: 434d9...c41 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #60 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min eks fikk meg til å virke gal, fordi han klarte å få meg så ned iløpet av mange år.. Men han forteller vel alle at jeg er problemet! Det var psykisk vold fra ende til annen og jeg har 100% omsorg for vårt barn av en GRUNN. Du har ikke hørt hennes side, og her kan det ligge ekstremt mye bak selvom du tror du har vitnet alt! Noen ganger var han så sykt manipulerende og jeg var den som så gal ut på meldinger fordi han ødela meg helt. Heldigvis har jeg kommet meg og endelig lever jeg og barnet mitt stabilt og trygt! (Mye forferdelig som skjedde som jeg ikke ønsker å skrive her) Husk at du kan være den gale eksen til slutt du også.. Anonymkode: a30b2...5da Far til mine barn var også slik- til alle i sin omgangskrets fortalte han hvor grusom jeg var. Hvordan jeg nektet han samvær med barna men krevde han for masse bidrag... Ingenting stemte altså, samvær ville han ikke - da minste fylte 18, hadde han en sånn ca 500K i bidragsgjeld. Anonymkode: 434d9...c41 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå