Gå til innhold

Hva feiler eksen hans?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis historia du er blitt fortalt stemmer så har kjæresten din gjort en psykisk syk dame gravid to ganger. Denne dama har han ansett seg som ferdig med, mens hun derimot har hatt følelser for han og han har visst det.

Hadde han vært en bra fyr så hadde han skjermet deg fullstendig for konsekvensene av rotet han hadde skapt. Men hadde han vært en bra fyr så hadde han heller ikke gjort en forvirret dame han var uinteressert i gravid to ganger.

Anonymkode: 6a4c8...da9

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg liker den: " han ble lurt til a bli far to ganger".!

Vet mannen hva som skal skje for a fa ett barn?

Ville han ikke ha barn med henne... Kondom?

Anonymkode: 0e493...308

Ja, men når man er i et forhold burde man kunne stole på hverandre. Når hun sier hun bruker p-piller og han sier han ikke vil ha flere barn så burde det faktisk være nok. Da lurer hun han når hun ikke tar p-pillene likevel. Det er ikke så veldig mange som bruker kondom i faste forhold. Det er noe annet når prevensjonen svikter enn når man har avtalt å bruke det og den ene lar være å gjøre det uten å fortelle det. 

Anonymkode: b8c21...f2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvis historia du er blitt fortalt stemmer så har kjæresten din gjort en psykisk syk dame gravid to ganger. Denne dama har han ansett seg som ferdig med, mens hun derimot har hatt følelser for han og han har visst det.

Hadde han vært en bra fyr så hadde han skjermet deg fullstendig for konsekvensene av rotet han hadde skapt. Men hadde han vært en bra fyr så hadde han heller ikke gjort en forvirret dame han var uinteressert i gravid to ganger.

Han har sagt til henne at han vil flytte ut flere ganger i flere år. Så forvirret er hun ikke, men nekter å respektere hans ønske. Han har blitt fordi hun har spilt på samvittigheten når det kommer til ungene og fordi han trodde det var best for dem. Han spurte om hun kunne ta abort de to gangene, men hun ville absolutt ha disse barna han ikke ønsket. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener fremdeles at du bare har hørt en side. Jeg synes at han høres manipulerende ut ved at han legger all skylden på henne,til og med hennes feil at de har barn. At hi  har lurt han. 

Denne historien har jeg hørt før og den mannen viste seg å være en manipulerende drittsekk.

Anonymkode: 3b88f...11e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har sagt til henne at han vil flytte ut flere ganger i flere år. Så forvirret er hun ikke, men nekter å respektere hans ønske. Han har blitt fordi hun har spilt på samvittigheten når det kommer til ungene og fordi han trodde det var best for dem. Han spurte om hun kunne ta abort de to gangene, men hun ville absolutt ha disse barna han ikke ønsket. 

Du sier jo selv at du tror det er noe galt med denne dama, han kjenner mye bedre enn deg så da må han ha visst det også. Folk med et minimum av empati ligger ikke med forvirrede mennesker de ikke gjengjelder følelsene til. De går heller ikke rundt og forteller andre at de skulle ønske barna deres var abortert.

I og med at du ikke reagerer på disse tingene så kan det være at dere passer sammen.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener fremdeles at du bare har hørt en side. Jeg synes at han høres manipulerende ut ved at han legger all skylden på henne,til og med hennes feil at de har barn. At hi  har lurt han. 

Denne historien har jeg hørt før og den mannen viste seg å være en manipulerende drittsekk.

Anonymkode: 3b88f...11e

Ja jeg skjønner bekymringen deres og det stemmer nok ofte, men akkurat her er jeg sikker. Har opplevd hvordan hun er selv og har sett meldinger fra henne langt tilbake også. Og jeg vet hvordan han er som person. Han har veldig vanskelig for å si nei og stå opp for seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sier jo selv at du tror det er noe galt med denne dama, han kjenner mye bedre enn deg så da må han ha visst det også. Folk med et minimum av empati ligger ikke med forvirrede mennesker de ikke gjengjelder følelsene til. De går heller ikke rundt og forteller andre at de skulle ønske barna deres var abortert.

I og med at du ikke reagerer på disse tingene så kan det være at dere passer sammen.

Spar meg. Noen leser det de vil lese 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ta det han forteller deg for det det er: hans side av en konflikt. 

Og om du kan, kom deg ut. Dette virker slitsomt. 

Anonymkode: 78661...4bd

Enig.

• Liker 1
Skrevet

Den mannen her ville jeg stukket fra så fort som overhodet mulig! Det blinker så mange varsellamper at hele stua di burde være opplyst nå.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etter bruddet med eksen gikk han raskt videre og ble sammen med meg. Han forteller at han prøvde å forlate henne i veldig mange år, men hun har spilt på samvittigheten hans og alltid hatt en unnskyldning til at de må holde sammen. Hun lurte han til og med ved å bli gravid 2 ganger for at han ikke skulle få muligheten til å bryte ut. Hun har vært veldig verbal stygg mot han og styrt alt. Når han endelig klarte å bryte ut truet hun han med å ta selvmord og frata han barna. Han sier at han ikke har hatt følelser for henne på mange år og var ferdig bearbeidet følelsesmessig lenge før det endelige bruddet. 

Etter vi ble sammen så har hun gjort alt for å ødelegge. Hun har gått videre selv og funnet noen 4 mnd etter bruddet, men virker ikke som hun er særlig lykkelig. Hun skal bestemme alt som har med barna å gjøre. Hun mener hun skal vite hva de gjør og hvem de er sammen med til enhver tid når de er hos han. Og bestemme om han i det hele tatt får lov til å se de. Som at i hans helger skal hun plutselig ha de selv og hun setter seg bare opp på vakter når han ikke har samvær og forlanger at han skal komme å passe. Til og med krave at han tar seg fri fra sin jobb. Hun ringer eller melder han hele tida om tull. Virker som det bare er for å få en respons og fortsatt føle seg relevant. 

Hun har meldt han til barnevernet for mishandling fordi hun er så bitter. Han ble klarert av barnevernet. Når hun ikke fikk det som hun ville med å frata han ungene snudde hun bare på hælen og spant avgårde med bilen mens barnevernet så på. Hun har kalt han inn til 20 meklingsmøter kun for å sitte å klage og søke sympati fra mekleren. Hver gang hun ikke har fått det som hun vil har hun kalt inn til møte og møtt opp med krokodilletårer og inntatt offerrollen. Veldig barneskolestadie. 

Hver gang de har truffet hverandre i forbindelse når de bytter unger i samværshelgen skriker og hyler hun til han foran ungene. Hun prøver å sette ungene opp mot han. Sier stygge ting om han til barna og skal ha de til å velge hennes side. Viser de meldingene mellom han og henne. Hun har også gått til barnehage og skole og klagd på han for å få sympati? Hun mener hun skal ha alle verdiene etter bruddet fordi han må ta konsekvensene av å ha flyttet ut. I tillegg mener hun han skal pusse opp huset hennes. 

Hun møter heller ikke opp når det er hennes tur til å hente etter samvær og han må både kjøre og hente dem 1,5 time hver vei og sitte å vente til hun omsider kommer hjem. Han blir da skjelt ut i tillegg. 

Hva tror dere er problemet? Det er langt fra normal oppførsel. Tenk å la ungene se noe sånn og føle seg tvungen til å velge mellom foreldrene sine. Tror hun er psykopat? Kjæresten min har prøvd å gjøre det han kan for at ungene skal få det best mulig og unngå konflikter, men ingen av oss kan ha det på denne måten. 

Ikke bli sammen med folk med barn fra før. Ferdig snakka. 

Anonymkode: e6a32...3bc

Skrevet

Hvorfor skal all skyld tilfalle mannen hele tiden? Hadde rollene vært byttet om, så hadde svarene som ts hadde fått vært veldig annerledes. 

Nei, mannen din er ikke perfekt og har nok gjort sine feil, men eksen virker riv ruskende gal. 

Hadde gått rettens vei for hovedomsorg for barna om jeg var mannen din. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Kath H. skrev (3 minutter siden):

Den mannen her ville jeg stukket fra så fort som overhodet mulig! Det blinker så mange varsellamper at hele stua di burde være opplyst nå.

For ett latterlig svar 

Anonymkode: 51e31...def

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SaySomething skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal all skyld tilfalle mannen hele tiden? Hadde rollene vært byttet om, så hadde svarene som ts hadde fått vært veldig annerledes. 

Nei, mannen din er ikke perfekt og har nok gjort sine feil, men eksen virker riv ruskende gal. 

Veldig enig 👏

Anonymkode: 51e31...def

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uansett hvordan bakrunnshistorien egentlig er, om den er hans versjon eller ikke, så handler det om her og nå for barna. Ts ser jo meldingene, hører samtalene og er tilstedet ved levering. Så det som skjer her og nå for ts og mannen er jo ikke til å komme unna.

En mor som ikke evner å legge egne meninger om far tilside. En mor som ikke klarer å la fortiden ligge. En mor som ikke klarer å skjerme barna for egne følelser. Det er jo det som skjer nå. 

Anonymkode: 031f6...d94

Ja, bakggrunnshistorien spiller egentlig ikke så mye rolle da det er hva som skjer her og nå som er problemet. Syns det er skrekkelig synd på de barna og trist at han og vi ikke kan bli latt være i fred. Må være vondt å være så bitter. Hele tiden tenke på hvordan man kan gjøre det jævligst mulig og bruke sine egne barn som en spillebrikke til å ødelegge.. 

• Liker 1
Gjest rampenissen72
Skrevet

Uansett så får du bare servert den sannhete typen din vil du skal vite. It takes two to tango  

Det finnes alltid 3 sider av en sak, min, din og sanheten. 

Jeg ville gått nå, det kommer ikke til å bli bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Helgene hans? Hvor ofte har dere barna? 

Anonymkode: e6a32...3bc

AnonymBruker
Skrevet
SaySomething skrev (2 minutter siden):

Det er helt sant. Alle hadde skreket anmeldelse, besøksforbud, psykopat osv. Det er faktisk veldig vanskelig å hanskes med folk som dette. Og heller ikke lett når det er barn som skal prøve å skjermes så godt som mulig. 

• Liker 3
Gjest Dikteren
Skrevet
SaySomething skrev (3 minutter siden):

Du får sagt det, tusen takk! 👏🏻

AnonymBruker
Skrevet

Min eks fikk meg til å virke gal, fordi han klarte å få meg så ned iløpet av mange år.. Men han forteller vel alle at jeg er problemet! Det var psykisk vold fra ende til annen og jeg har 100% omsorg for vårt barn av en GRUNN. 
Du har ikke hørt hennes side, og her kan det ligge ekstremt mye bak selvom du tror du har vitnet alt! Noen ganger var han så sykt manipulerende og jeg var den som så gal ut på meldinger fordi han ødela meg helt. Heldigvis har jeg kommet meg og endelig lever jeg og barnet mitt stabilt og trygt! (Mye forferdelig som skjedde som jeg ikke ønsker å skrive her) Husk at du kan være den gale eksen til slutt du også.. 

Anonymkode: a30b2...5da

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min eks fikk meg til å virke gal, fordi han klarte å få meg så ned iløpet av mange år.. Men han forteller vel alle at jeg er problemet! Det var psykisk vold fra ende til annen og jeg har 100% omsorg for vårt barn av en GRUNN. 
Du har ikke hørt hennes side, og her kan det ligge ekstremt mye bak selvom du tror du har vitnet alt! Noen ganger var han så sykt manipulerende og jeg var den som så gal ut på meldinger fordi han ødela meg helt. Heldigvis har jeg kommet meg og endelig lever jeg og barnet mitt stabilt og trygt! (Mye forferdelig som skjedde som jeg ikke ønsker å skrive her) Husk at du kan være den gale eksen til slutt du også.. 

Anonymkode: a30b2...5da

Ja det er jo nettopp dette hun gjør. Prøver å gjøre seg til offeret og fortelle alle at han gjør ditt og datt når det er henne som gjør det. At det bare er synd på henne. Lyver fra enda til annen for å få folk på laget sitt. Hun har drevet med og driver med psykisk vold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...