Gå til innhold

Regner dere Guess som et billigmerke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har faktisk en Friis veske fra 2007 liggende i skapet. Har ikke greid å kvitte meg med den. Elsket den så høyt når jeg fikk den

Anonymkode: e491d...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har faktisk en Friis veske fra 2007 liggende i skapet. Har ikke greid å kvitte meg med den. Elsket den så høyt når jeg fikk den

Anonymkode: e491d...f41

Noen ting kan man ikke kaste 😊

Anonymkode: 5fd6f...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk jeg Guess-sko til bursdagen? Ja, det gjorde jeg 😆. Ts. 

Anonymkode: 5fd6f...897

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes klær og vesker fra Guess er harry, tacky og forferdelig stygt. Trodde det var en billigmerke helt til jeg fikk vite hva det kostet. For meg er det ubegripelig at folk bruker penger på det.

Anonymkode: 2a952...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Synes jeg ser Guess-klær og sko absolutt overalt for tida. Er det in igjen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guess er ikke harry, det er dyrt for den vanlige mann i gata. de har mye fint, så har de mye som er mindre fint - slik som alle andre merker.

Jeg har vesker og klær fra mange forskjellige merker og i alle prisklasser, og det er ikke merket som definerer om det er harry eller ei- kle deg i det du liker. Det jeg anser som harry, er folk som dømmer og sier at noe/n er harry basert på at de kler seg i ting som ikke passer med deres stil/lommebok. 

Anonymkode: 7752d...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 7.19):

Har faktisk en Friis veske fra 2007 liggende i skapet. Har ikke greid å kvitte meg med den. Elsket den så høyt når jeg fikk den

Anonymkode: e491d...f41

Åh herre min hatt, den hadde jeg helt glemt. Jeg hadde en og elsket den over alt annet 🤣

Anonymkode: aa6b4...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden igjen nå etter at noen kommenterte den i går. Hvor sjukt er det ikke at noen «ikke snakker til noen med Guess-veske». Hvor sjukt samfunn har vi, egentlig? Ts. 

Anonymkode: 5fd6f...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leste gjennom tråden igjen nå etter at noen kommenterte den i går. Hvor sjukt er det ikke at noen «ikke snakker til noen med Guess-veske». Hvor sjukt samfunn har vi, egentlig? Ts. 

Anonymkode: 5fd6f...897

Å ikke ville snakke til noen med Guess-veske er ganske drøyt, ja. Det sier mest om dem. Jeg syns de veskene er stygge og harry, men det er min smak. Hadde venninna mi gått med guess-veske hadde jeg selvfølgelig ikke brydd meg om det. Man må jo gå med det man selv liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Å ikke ville snakke til noen med Guess-veske er ganske drøyt, ja. Det sier mest om dem. Jeg syns de veskene er stygge og harry, men det er min smak. Hadde venninna mi gått med guess-veske hadde jeg selvfølgelig ikke brydd meg om det. Man må jo gå med det man selv liker. 

Guess vesker fra 2006 er Harry og glorete på en dame i 30-40-årene nå, og kult som y2k mote for 17åringer. Tror man ofte tenker på det som harry fordi det er gamle vesker som er brukt opp i motebildet. 
 

Men de nyeste guess veskene man kjøper i butikk nå er ikke glorete eller harry, de er fine og ligner på alle andre vesker. Feks denne

https://m.zalando.no/guess-downtown-handveske-cognac-gu151h34z-o12.html


https://m.zalando.no/guess-alexie-girlfriend-satchel-handveske-braun-gu151h3ll-o11.html

 

 

Anonymkode: baabe...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...