Gå til innhold

Regner dere Guess som et billigmerke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enten ung kul jente 14år, eller utdatert 40åring. Kan være samme plagget/vesken, men 14åringen ser det kult ut på mens 40-åringen med Guess ser ut som om hun ikke er helt oppdatert. 

Anonymkode: baabe...32b

Det dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: ede79...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobbet i taxfree og de som kjøpte Guess var damer over 50.

Anonymkode: 55030...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Klassisk stil er Chanel, Prada, Versace, Gucci. Ikke Jean Paul. Det var poenget. 

Anonymkode: b4981...6a6

Du har jo heller ikke peiling. Versace klassisk? Versace er high fashion og dyrt ja, men ikke klassisk akkurat. Samme med Gucci, sett bort ifra at de har en del klassisk tilbehør.

Til hovedspørsmålet. Guess har middels prisnivå, men ganske glorete og harry. Hvis du ønsker en fin veske til samme prisnivå ville jeg heller valgt et annet merke.

Anonymkode: baedb...6d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣 Jean Paul er fritidsklær. 

Anonymkode: b4981...6a6

Nå har vel Jean Paul litt av alt. Jeg vil iallefall si at skjorter og v-halsgensere går innunder klassisk. Hettegensere derimot skal jeg være enig med deg i at er fritid. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjøpte en veske fra Guess en gang for ti år siden eller noe sånt, synes vesken var fin og gledet meg til å gå med den. Skrev om det her inne. Fikk vite at det var harry, smakløst, tacky, og ei sa hun ikke snakket med de som gikk med veskemerket. Jeg lot vesken bare bli liggende i skapet for mistet all lyst. Jeg vet det er dumt, men jeg ble såret over at jeg ikke var verdt noe fordi jeg valgt det merket. I et øyeblikk skar jeg opp og ødela vesken og hev den. 

Jeg synes ikke man skal si at noen er mindre verdt fordi de går med et merke. Da er det dem det er noe alvorlig galt med. 

Anonymkode: 9af4a...b40

Vet du, de veskene er ganske ettertraktet blant de som følger y2k i dag. 

Du skulle sluttet å snakke med det mennesket som hadde så lite kunnskap om verden at hun valgte venner etter veskemerke. 

Anonymkode: cae9c...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker Guess er midt på treet tenker jeg.

Kjøpte en dunkåpe fra de i høst, og da har jeg lett etter det i 2 år, og de hadde den fineste, med de spesifikasjonene jeg lette etter. Jeg har tatt av pelskragen, og dermed ser det bare ut som en helt vanlig svart dunkåpe, bare med et litt mer feminint snitt.

Men nå bryr jeg meg ekstremt lite om merker da. 

Anonymkode: 02a83...ba7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Kjøpte noen sommerkjoler og en bluse fra guess for ca 15 år siden. Super kvalitet, like fine ennå. De er i romantisk/ klassisk / bohemsk stil. Prismessig er det vel et mitt på treet merke, men liker kvaliteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M, Lindex, Cubus, Monki, Zara- Lav pris

Guess, Sportsklær som Fjellreven - Mellom pris

Acne, By Timo, Henrik Vibskov - Høyere pris

LV, Gucci, Celine, Hermes - Luksus 

Sånn ville jeg kanskje tenkt på det i en prisstige 

 

Anonymkode: cae9c...c4b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra da, for jeg vil ikke bli lagt an på 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 5fd6f...897

Veldig mange menn som har formening om det tipper jeg, å nei supermodellen har en Guess veske, nei henne vil jeg ikke ligge med..🤣

Anonymkode: a87e6...d05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig mange menn som har formening om det tipper jeg, å nei supermodellen har en Guess veske, nei henne vil jeg ikke ligge med..🤣

Anonymkode: a87e6...d05

😂😂😂

Anonymkode: 5fd6f...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker guess- veskene og lommebøkene, og har flere av dem. Samme for meg hva andre syns, noen elsker dem, noen syns de er knallfine, noen syns de er harry, og noen har ingen formening om de. Det er vel som med alt annet🤷‍♀️

- det er vel regnet som et design-merke, jeg tenker på mine vesker som designvesker, selv om de selvsagt ikke kan regnes som design på nivå med Gucci og Prada. 

Anonymkode: ede79...bf3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner det som et rimeligere merke, synes mange av tingene fortsatt er fine, produktene uten for mye logo og farger vel og merke 😊 Kjøpte endel klokker og vesker rundt 2006, men da var jo stilen litt så som så 😂 ikke alt jeg bruker nå for å si det sånn. Kvaliteten er upåklagelig, feks jeans holder seg godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

🤣🤣🤣🤣 Jean Paul er fritidsklær. 

Anonymkode: b4981...6a6

??  Lurer litt på hva du ler av, fritidsklær kan også være klassiske.... 🙄

Anonymkode: 879e2...70d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner ikke til det merket. Hvor selges det?

Anonymkode: 04e35...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er billig så ja. Tacky er det også. 
 

Ser jeg en dame med det på så vet jeg at hun enten ikke har vært ute av huset siden 2007 eller så er hun fra bygda. Hun viser hvertfall null interesse for å ta seg bra ut så det er no go.

Anonymkode: 4cf0e...8f5

Fordommer så det holder. Fysj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var ganske populært i min krets rundt 2005ish. Vi var nyutdannede økonomer i Oslo. Husker det var en guess butikk på Frogner som vi anså som litt finere. Hadde et par vesker som jeg i dag aldri ville hatt pga mye logoer og sånt, Men kjøpte en sort ullkåpe i merket også. Denne var klassisk og er fin også i dag, så de hadde vel litt forskjellig. 

Anonymkode: 66e9a...ed8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket er vel midt på treet-priset i mine øyne. Syns det er glorete og Harry og for mye bling og logoer. Kjøpte faktisk en clutchveske derfra for noen år siden som var uten noe særlig bling og bare en liten diskret logo, men jeg likte den ikke, så returnerte den. Har også en 18 (!) år gammel enkel t-skjorte derfra med en liten guess-logo på brystet, men har ikke brukt den på sikkert 15 år. Burde kvittet meg med den for leeenge siden. Kjøpte den i Italia i 2004.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...