Gå til innhold

Regner dere Guess som et billigmerke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Merket er vel midt på treet-priset i mine øyne. Syns det er glorete og Harry og for mye bling og logoer. Kjøpte faktisk en clutchveske derfra for noen år siden som var uten noe særlig bling og bare en liten diskret logo, men jeg likte den ikke, så returnerte den. Har også en 18 (!) år gammel enkel t-skjorte derfra med en liten guess-logo på brystet, men har ikke brukt den på sikkert 15 år. Burde kvittet meg med den for leeenge siden. Kjøpte den i Italia i 2004.

Selg den på Finn 😁

Anonymkode: 5fd6f...897

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har barndomsvenninner som skryter av det dersom de kjøper seg eller får noe fra Guess, da gjerne vesker. Jeg ler litt inni meg da, men tenker bare at de får glede seg over det i fred og ro. Dette merket er vel midt på treet prismessig, men billig i forhold til Hermes f.eks. 

Anonymkode: 0639a...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Selg den på Finn 😁

Anonymkode: 5fd6f...897

Njæææh, tviler på at noen vil kjøpe en så gammel t-skjorte med en logo så liten at man nesten ikke ser den :fnise: De som liker guess og tilsvarende merker er jo ofte glad i store logoer også. Men man vet jo aldri :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 17.23):

??  Lurer litt på hva du ler av, fritidsklær kan også være klassiske.... 🙄

Anonymkode: 879e2...70d

Jupp Adidas traksuits er klassiske. Dere som nevner Jean Paul her, er det det norske merket fra Voice dere mener? 

Anonymkode: 33137...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dere som nevner Jean Paul her, er det det norske merket fra Voice dere mener? 

Anonymkode: 33137...804

Jeg tenker på det merket som selges på Match og Vic blant annet, når du sier det er det kanskje norsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (8 timer siden):

Jeg tenker på det merket som selges på Match og Vic blant annet, når du sier det er det kanskje norsk? 

Ja det er norsk

Anonymkode: 33137...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 0.44):

Jeg kjøpte en veske fra Guess en gang for ti år siden eller noe sånt, synes vesken var fin og gledet meg til å gå med den. Skrev om det her inne. Fikk vite at det var harry, smakløst, tacky, og ei sa hun ikke snakket med de som gikk med veskemerket. Jeg lot vesken bare bli liggende i skapet for mistet all lyst. Jeg vet det er dumt, men jeg ble såret over at jeg ikke var verdt noe fordi jeg valgt det merket. I et øyeblikk skar jeg opp og ødela vesken og hev den. 

Jeg synes ikke man skal si at noen er mindre verdt fordi de går med et merke. Da er det dem det er noe alvorlig galt med. 

Anonymkode: 9af4a...b40

Trist for deg. Men synes også man som voksen faktisk har et ansvar for å ikke la seg påvirke så mye av hva andre folk, attpå til helt ukjente, slenger ut om ting man eier. Øv deg på å driten lang marsj i hva andre måtte mene om ting dy synes er fint! Bær det med stolthet, og vær fornøyd!

Anonymkode: 66450...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, middels. Har alltid likt Guess og har mye fra dem. God kvalitet.

Anonymkode: b77e4...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 21.45):

Regnes der som glorete? Harry? Ungdommelig? 
Hva slags folk forbinder dere med det? 

Anonymkode: 5fd6f...897

Jeg syns det er glorete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 16.08):

Som i overskriften. Regner dere Guess som billigmerke? Eller er det i høyeste grad «merkeklær»? 
De koster mer enn på Sparkjøp liksom, uten å nå opp til LV og Dior-priser. 

Anonymkode: 5fd6f...897

Det er et merke, men merke av type Michael Michael Kors og andre affordable merker, tenker eg. Forøvrig et glorete og thrashy merke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Litt bedre, men fortsatt ikke noe jeg kunne brukt. Glorete detaljer: låsen, naglene, greien som dingler…

Anonymkode: baedb...6d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Litt bedre, men fortsatt ikke noe jeg kunne brukt. Glorete detaljer: låsen, naglene, greien som dingler…

Anonymkode: baedb...6d4

De fleste såkalte eksklusive merker har vesker med slike detaljer.

Vil du ha en veske som er mer stilren, finner du det også:

https://www.zalando.no/guess-downtown-chic-shoppingveske-black-gu151h34z-q11.html

Anonymkode: e79b6...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Adidas tracksuits er en egen stil og jo er klassiske, har vært det i over 50 år

Anonymkode: 33137...804

Joggedress vil aldri bli ansett som klassisk, da aner du ikke hva klassisk klesstil er.

Anonymkode: e79b6...a94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser Guess som et «midt på treet» merke, og stilmessig sammenlignbart med MK og LV. Veskene passer fint for de som liker logoflashing. Men ingenting galt med det. Ikke min stil men folk må få være forskjellige. Historien tidlig i tråden her om hun som ødela sin Guess-veske fordi andre snakket negativt om merket var bare trist. Håper du kjøper deg en ny og bærer den med stolthet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, jeg har ikke noe Guess og jeg går med det jeg vil, jeg er voksen. Jeg synes oppførselen din er mobbing, og mobbing er trashy. Jeg tenker på alle de unge usikre som ikke har mulighet til å passe inn i saueflokken og gå med de "riktige" klærne som du og andre bestemmer at de må ha for å passe inn. Jeg dømmer deg ja, jeg dømmer ikke merkene.

Anonymkode: da4b7...4d4

Det er ikke mobbing å si at kan ikke liker et merke, det er en personlig preferanse. Er du usikker på forskjellen, så er Google din venn.

Jeg liker heller ikke Dolce&Gabbana og mye av klærne til Gucci, fordi jeg syns at de også er flashy og trashy. Jeg har enda ikke sagt ett negativt ord om mennesker som kjøper disse klærne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...