Gå til innhold

Noen andre som savner jula?


Sommer2464

Anbefalte innlegg

Jeg savner jula skikkelig julen var jo offisielt over 6 januar da tok vi ned all julepynten her i huset men noen andre som savner jula?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20.dag jul har ikke vært. Så er jul enda. 

Anonymkode: 62dfc...463

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis nesten et år til neste gang.

Anonymkode: c5f28...085

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg elsker jul, men er glad når hverdagen er tilbake. Nå tenker jeg ikke på jul men på nyåret, så våren, så sommeren, så den vakre høsten - og ettter DET kan jeg begynnte å glede meg til neste jul.

Anonymkode: 0afe0...717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

20.dag jul har ikke vært. Så er jul enda. 

Anonymkode: 62dfc...463

20 Dag jul er litt lenge hjemme oss meg varer julen til 6 januar/trettendedagen/helligtrekongersdag. Vi avslutter altså ikke julen på den danske helgenen Knut Lavards dødsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

20.dag jul har ikke vært. Så er jul enda. 

Anonymkode: 62dfc...463

Er for øvrig enig selv om jeg savner jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Jeg elsker jul, men er glad når hverdagen er tilbake. Nå tenker jeg ikke på jul men på nyåret, så våren, så sommeren, så den vakre høsten - og ettter DET kan jeg begynnte å glede meg til neste jul.

Anonymkode: 0afe0...717

Er for øvrig enig selv om jeg savner jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 1. nyttårsdag er jeg fullstendig ferdig med jula, og ser frem til nytt år og hverdag. Julemagien er helt borte når januar kommer. 

Anonymkode: 274d5...9f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt jul🥰🤶☃️🎄🎀

Anonymkode: e4e87...c70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her er det fortsatt jul🥰🤶☃️🎄🎀

Anonymkode: e4e87...c70

Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her forsvant all julepynt i dag siden det var 13. dag jul på torsdag. Litt vemodig, men også litt godt. Jeg savner jula litt, men vet med meg selv at det fort kan føles litt tomt og trist etter julen så prøver å ikke dvele ved det og heller tenke på alt det vi har å se fram til. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (1 minutt siden):

Seriøst?

Ja! 

Men det er dessverre siste helgen 🥺

Skal heldigvis ha vinterpynt❄️

Anonymkode: e4e87...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sommer2464 said:

Seriøst?

Det er det hos meg også. Jeg har vokst opp med jul til 20.dag jul, og har holdt på den tradisjonen inn i voksen alder 🎄

Anonymkode: 87c6d...6b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hoppet over jula i år, siden jeg dro til utlandet. Godt med en pause innimellom! Så kan jeg heller glede meg ekstra når det blir jul neste år. 

Anonymkode: 757a2...175

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jula er sikkelig koselig, nettopp fordi den er kort og da blir det noe ekstra. Pynter lille julaften og tar vekk 6.januar. 

Gleder meg til neste jul, men først skal jeg nyte vinteren, påska, våren 8g sommeren 🙂

Anonymkode: 10117...d73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (10 timer siden):

Jeg savner jula skikkelig julen var jo offisielt over 6 januar da tok vi ned all julepynten her i huset men noen andre som savner jula?

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (10 timer siden):

Jeg savner jula skikkelig julen var jo offisielt over 6 januar da tok vi ned all julepynten her i huset men noen andre som savner jula?

jeg har lyst å få jula på nytt da vi alle lå med omganggsyke 24,25 og 26 desember. Vil ha en rerun. Men jeg savner alltid jula sånn rett etterpå. Det blir loksom så tomt i huset når julepynten og treet er vekk. og så er det noe med den magien i desember, for det begynner jo nesten allerede i november og fortsetter hele desember, så man blir liksom så vant til julemusikken, og kosen og koselige julefilmer og kalender osv. og vipps januar komner og vipps var kosen borte liksom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...