AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #61 Skrevet 8. januar 2022 Saftelsker skrev (11 timer siden): Så er det også en god mulighet for at det er noe som plager deg på ett så stort nivå nettopp pga personlighetsforstyrrelsene som ligger i bunnen. Jeg blir selv veldig plaget av utseende mitt og spesielt håret mitt går igjennom mye, men det hadde nok ikke tatt så stor del av hverdagen hvis ikke jeg var borderline og bipolar. Også en kvise, eksem, legger på meg litt, arr etc kan trigge mye som ikke akkurat faller inn i kategorien bipolar/bpd men som kommer fordi psyken min allerede er ganske dårlig generelt. Kan være. Har antisosial og schizoid (ikke noe annet f. Eks angst utenom det vanlige eller depresjon) så virker ikke sannsynlig for meg at reaksjonene mine på eksem osv blir påvirket av det, men kan være jeg har tendenser eller symptomer på andre diagnoser også siden keg allerede har de to, og at det påvirker Anonymkode: 43a40...a31
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #62 Skrevet 8. januar 2022 Følelsen at ingen liker meg, på jobb er det få som prater til meg om jeg ikke prater til de først, hjemme er jeg mye alene, for det meste selvvalgt, har 2-3 gode venner men tar meg ofte i å lure på hvorfor de liker meg eller orker omgås med meg. På jobb blir jeg så usikker sammen med andre å da prater jeg for mye og sier ting jeg kanskje ikke burde si noen ganger, jeg hører jeg prater og jeg skriker til meg selv om å stoppe men klarer det liksom ikke, så jeg har begynt å bare tillate meg å prate fag om de ikke spør meg om noe annet først. Hater at jeg er slik å misunner veldig de som klarer å oppføre seg normalt og blir likt av andre. Anonymkode: 559c0...f36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå