Flettfrid Skrevet 29. mai 2022 #161 Del Skrevet 29. mai 2022 Lillibet skrev (4 timer siden): Søvnproblemer og dårlig matlyst er et symptom på ADHD! Ja det er det, men som voken er man selv ansvalig for å ta tak i det og skaffe seg rett hjelp . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. mai 2022 #162 Del Skrevet 29. mai 2022 Lillibet skrev (5 timer siden): Du er redd for dårlig hygiene men velger å spise der? Du skjønner selv at det oser dritt og misunnelse av deg? Anbefaler deg å få deg en hobby der du kan bruke tiden din til noe fornuftig. For å sitte sånn å spre drit om andre å bry seg med andres liv kan umulig være sunt! Misunnelse?? Seriøst?😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. mai 2022 #163 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Alltid like seriøst når sjalu/sjalusi/misunnelseskortet blir dratt. At man reagerer på ting som hygiene, privatklær på ett kjøkken, smykker osv har da for faan ikke noe med misunnelse å gjøre. Det har med hygiene å gjøre. Jeg har jobbet mange år på kjøkken, å aldri om noen hadde sluppet inn på de kjøkkene jeg har jobbet slik som J går rundt på kjøkkenet på sin kaffe. På restauranten i sentrum her må de gå i kokkeklær/servitørklær for å slippe inn på kjøkkenet. Ingen ansatte har noe på kjøkkenet å gjøre uten riktig uniform. Tror sjefen der hadde steggla om noen kom inn dit i magetopp, sto å vifta med dreadsa sine og satte de opp i knute mellom kjøkkenbenkene. Er jeg sjalu for at jeg tenker slik? Nei, jeg er æreskjær i yrket mitt. Jeg er stolt av yrket mitt og syns det er "vondt" å se at enkelte tar så lett på ting. Endret 29. mai 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 29. mai 2022 #164 Del Skrevet 29. mai 2022 Eg er så lei av at jannike alltid kommer med: dere veit ikke hva dere prater om, lurer å på hvor eg får alt det eg skriver ifra?. til og ikke bry seg så synes eg at eg fikk masse masse oppmerksomhet. Og igjen jannike velger og dra frem kvinneguiden og som gir meg masse seertall å:). Rart, at hu gidder. Hu bør være mer bekymret for bygdedyret enn meg😝. Men nå må trollet gå i dekkning for sola er ikkje min venn🙃 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elv75 Skrevet 29. mai 2022 #165 Del Skrevet 29. mai 2022 Flettfrid skrev (3 minutter siden): Alltid like seriøst når sjalu/sjalusi/misunnelseskortet blir dratt. At man reagerer på ting som hygiene privatklær på ett kjøkken, smykker osv har da for faan ikke noe med misunnelse å gjøre. Det har med hygiene å gjøre. Jeg har jobbet mange år på kjøkken, å aldri om noen hadde sluppet inn på de kjøkkene jeg har jobbet slin som J går rundt på kjøkkenet på din kaffe. På restauranten i sentrum her må de gå i kokkeklær/servitørklær for å slippe inn på kjøkkenet. Ingen ansatte har noe på kjøkkenet å gjøre utem riktig uniform. Tror sjefen der hadde steggla om noen kom inn dit i magetopp, sto å vifta med dreadsa sine og satte de opp i knute mellom kjøkkenbenkene. Er jeg sjalu for at jeg tenker slik? Nei, jeg er æreskjær i yrket mitt. Jeg er stolt av yrket mitt og syns det er "vondt" å se at enkelte tar så lett på ting. Egentlig en "god" tilbakemelding, men dropp for fan å sånn. Blir vansklig å ta det seriøst. Ellers enig. Viktig med hygiene. Og uniform. Hansker. Nå har vi en epidemi rundt oss, som på en måte har vært/er positiv. Enormt fokus på hygiene. Det er forøvrig og viktig å gå rette veien med kritikk. Til kilden. Dersom det ikkje når fram, så er det mattilsynet. Kvinneguiden er liksom ikkje plassen. Bur i bygda her, og er stolt av Høyanger. Vi har lite/ingen tilbud som det Jannike gir oss. Derfor er det så viktig å heie på. Støtte, og bry seg på en god måte. Håper at etterkvert klarer ho bygge opp så god økonomi at det går å utvide eksisterende tilbud. Vi trenger Kaffetelegrafen👍🌸 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. mai 2022 #166 Del Skrevet 29. mai 2022 Høyanger.trollet skrev (52 minutter siden): Eg er så lei av at jannike alltid kommer med: dere veit ikke hva dere prater om, lurer å på hvor eg får alt det eg skriver ifra?. til og ikke bry seg så synes eg at eg fikk masse masse oppmerksomhet. Og igjen jannike velger og dra frem kvinneguiden og som gir meg masse seertall å:). Rart, at hu gidder. Hu bør være mer bekymret for bygdedyret enn meg😝. Men nå må trollet gå i dekkning for sola er ikkje min venn🙃 Ja hun bretter ut livet sitt til fler tusen, men neida vi bare finner på ting. Hvis det på kg preller av henne, hvorfor må hun holde århundrets forsvarstale? Midt på natta. God prioritering det når hun må slepe seg på jobb nesten hver dag😊👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravo74 Skrevet 29. mai 2022 #167 Del Skrevet 29. mai 2022 Støgga skrev (23 minutter siden): Ja hun bretter ut livet sitt til fler tusen, men neida vi bare finner på ting. Hvis det på kg preller av henne, hvorfor må hun holde århundrets forsvarstale? Midt på natta. God prioritering det når hun må slepe seg på jobb nesten hver dag😊👏 Høyanger.trollet skrev (1 time siden): Eg er så lei av at jannike alltid kommer med: dere veit ikke hva dere prater om, lurer å på hvor eg får alt det eg skriver ifra?. til og ikke bry seg så synes eg at eg fikk masse masse oppmerksomhet. Og igjen jannike velger og dra frem kvinneguiden og som gir meg masse seertall å:). Rart, at hu gidder. Hu bør være mer bekymret for bygdedyret enn meg😝. Men nå må trollet gå i dekkning for sola er ikkje min venn🙃 Høyanger.trollet er du missunnerlig på at Jannicke får til noe i heim bygda si? er vel en av de stygge bygdedyret du og får j inntrykk av,, hilsen ei utflyttet fra bygda,, vet godt hvem du er siden vi var venner på skolen og du hold på sånn da og 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravo74 Skrevet 29. mai 2022 #168 Del Skrevet 29. mai 2022 Elv75 skrev (7 timer siden): Ta å ti stille, om dere ikkje har noe fint å si, så la det være. Jannike står på. For seg sjøl, lokalsamfunn, og som ei ærlig jente, som deler til stor nytte for mange. Heia Jannike🌸🌸 Ja heia jannike 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 29. mai 2022 #169 Del Skrevet 29. mai 2022 Ravo74 skrev (1 minutt siden): Høyanger.trollet er du missunnerlig på at Jannicke får til noe i heim bygda si? er vel en av de stygge bygdedyret du og får j inntrykk av,, hilsen ei utflyttet fra bygda,, vet godt hvem du er siden vi var venner på skolen og du hold på sånn da og Om du er 74 modell så har vi nok ikke gått på skolen sammen. Jeg er født i 1985:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravo74 Skrevet 29. mai 2022 #170 Del Skrevet 29. mai 2022 Høyanger.trollet skrev (30 minutter siden): Om du er 74 modell så har vi nok ikke gått på skolen sammen. Jeg er født i 1985:) Er ikke 74 mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 29. mai 2022 #171 Del Skrevet 29. mai 2022 Forstår godt at hun går i forsvar, da det fort blir veldig stort og litt usakelig her inne, men når hun viser det hun viser så må det være lov å stille kritiske spørsmål. Jeg husker blant annet her en dag da hun sa at det ble ekstremt mye fett på kjøkkenet, det var i forbindelse med brillene. De er lette å holde reine, men hva med dreadsa som slenges i hytt og pine innpå kjøkkenet? Det må være lov å spørre uten at det blir lange foredrag med klørne ute. Vi ser det vi ser. Hygiene er uansett viktigere på et kjøkken enn hår, sminke og smykker. Er små og større kafeeer her jeg bor også, der brukes antrekk og hodeplagg. Håret vises nesten ikke. Men jeg unner dama å få til både jobb og familieliv. 😊 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 29. mai 2022 #172 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Ravo74 skrev (8 minutter siden): Er ikke 74 mod Hmm, Men hva heter eg??:). Om du har rett skal eg spørre kvinneguiden om å få endret brukernavn til navnet mitt:) Endret 29. mai 2022 av Høyanger.trollet La til mer info 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elv75 Skrevet 29. mai 2022 #173 Del Skrevet 29. mai 2022 Støgga skrev (2 timer siden): Ja hun bretter ut livet sitt til fler tusen, men neida vi bare finner på ting. Hvis det på kg preller av henne, hvorfor må hun holde århundrets forsvarstale? Midt på natta. God prioritering det når hun må slepe seg på jobb nesten hver dag😊👏 Fordi ho er et menneske. Med følelser, behov og sårbarhet. Det går inn på et menneske å få dritt. Sånn er det. Vær forsiktig med kritikk. Det er ikkje alltid et supermenneske på andre siden av skjermen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 29. mai 2022 #174 Del Skrevet 29. mai 2022 Elv75 skrev (14 minutter siden): Fordi ho er et menneske. Med følelser, behov og sårbarhet. Det går inn på et menneske å få dritt. Sånn er det. Vær forsiktig med kritikk. Det er ikkje alltid et supermenneske på andre siden av skjermen. Men samtidig i sin lange story så sier hun de 4, 5, 6 personene inne på KG. Om hun har tusenvis av følgere så burde ikke kritikk og meninger fra 4, 5, 6 personer gå så inn på henne, at hun bruker halve natta på å forsvare. Stiller meg undrende til det. Alle har vi et antall mennesker som er kritiske til oss. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. mai 2022 #175 Del Skrevet 29. mai 2022 Elv75 skrev (18 minutter siden): Fordi ho er et menneske. Med følelser, behov og sårbarhet. Det går inn på et menneske å få dritt. Sånn er det. Vær forsiktig med kritikk. Det er ikkje alltid et supermenneske på andre siden av skjermen. Ja sannheten kan være tøff mange ganger..anbefaler henne å stoppe vlogging da. Jeg forholder meg til hva jeg ser og hører. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elv75 Skrevet 29. mai 2022 #176 Del Skrevet 29. mai 2022 Nillani skrev (Akkurat nå): Men samtidig i sin lange story så sier hun de 4, 5, 6 personene inne på KG. Om hun har tusenvis av følgere så burde ikke kritikk og meninger fra 4, 5, 6 personer gå så inn på henne, at hun bruker halve natta på å forsvare. Stiller meg undrende til det. Alle har vi et antall mennesker som er kritiske til oss. Du veit akkurat som meg at om du får 99 gode meldinger, og 1 dritt, så er det ofte den dritt som sitter igjen. Kritikk må en tåle, i saklig form. Men jammen mye usaklig og uthenging av personen. Det er ikkje saklig etter mi meining. Her diskuteres bedrift og kem ho sover med i mellom, hår, kviser og byller? Mye rart folk kan gjøre bak et tastatur. Det må folk slutte med. En trenger ikkje gå lenger enn til speilet og spørre seg sjøl, kordan en hadde likt om det var mot en sjøl. Lov å være saklig. Lov å være snill og. Koster ingenting. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elv75 Skrevet 29. mai 2022 #177 Del Skrevet 29. mai 2022 Støgga skrev (2 minutter siden): Ja sannheten kan være tøff mange ganger..anbefaler henne å stoppe vlogging da. Jeg forholder meg til hva jeg ser og hører. Sannheten har ofte flere ansikter og. Så spørs det kem sitt som er rett. Ønsker deg forøvrig en strålende søndag🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. mai 2022 #178 Del Skrevet 29. mai 2022 Nillani skrev (6 minutter siden): Men samtidig i sin lange story så sier hun de 4, 5, 6 personene inne på KG. Om hun har tusenvis av følgere så burde ikke kritikk og meninger fra 4, 5, 6 personer gå så inn på henne, at hun bruker halve natta på å forsvare. Stiller meg undrende til det. Alle har vi et antall mennesker som er kritiske til oss. Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibet Skrevet 29. mai 2022 #179 Del Skrevet 29. mai 2022 Flettfrid skrev (6 timer siden): Ja det er det, men som voken er man selv ansvalig for å ta tak i det og skaffe seg rett hjelp . Fortell meg hva du anbefaler, kan jo være noe som ikke er prøvd her i hus 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. mai 2022 #180 Del Skrevet 29. mai 2022 Wow, hun har satt opp håret i dag, bra jobba😊👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå