hoppetåssa Skrevet 18. juni 2023 #81 Del Skrevet 18. juni 2023 Det er lett å stille spørsmål ved hvordan noen har råd til mer eller mindre enn andre. Ett hus, to hus, hytte, båt, feriehus i Spania. Det kan jo være sånn noen har muligheter og midler som de ikke snakker nødvendigvis snakker høyt om. Men spørsmålet er om det er viktig å vite? Er det viktig for meg å vite hvorfor naboen har råd til hytte OG tre biler, når jeg vet at vedkommende har en såkalt normal inntekt? Nei, det er ikke viktig å vite. I hvertfall ikke for meg. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. juni 2023 #82 Del Skrevet 19. juni 2023 Sharp75! skrev (12 timer siden): Ja, de har kjøpt feriehus der hun kommer fra. De har jo vanlige jobber,han har vel sagt han jobber 80% for tiden om jeg ikke husker feil. Usikker på hvor mye hun jobber. 2 vanlig jobber, hvor en er i 80 % lønner ikke 2 hus, en Tesla, og ganske ny Peugeot + forbruket dems. Det er en skam hvor mye "influensere " kan tjene på fjas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 19. juni 2023 #83 Del Skrevet 19. juni 2023 Just now, Bibbi_ said: 2 vanlig jobber, hvor en er i 80 % lønner ikke 2 hus, en Tesla, og ganske ny Peugeot + forbruket dems. Det er en skam hvor mye "influensere " kan tjene på fjas. De tjente masse på konserter og show. Opp til fler hundre tusen 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 19. juni 2023 #84 Del Skrevet 19. juni 2023 11 hours ago, hoppetåssa said: Det er lett å stille spørsmål ved hvordan noen har råd til mer eller mindre enn andre. Ett hus, to hus, hytte, båt, feriehus i Spania. Det kan jo være sånn noen har muligheter og midler som de ikke snakker nødvendigvis snakker høyt om. Men spørsmålet er om det er viktig å vite? Er det viktig for meg å vite hvorfor naboen har råd til hytte OG tre biler, når jeg vet at vedkommende har en såkalt normal inntekt? Nei, det er ikke viktig å vite. I hvertfall ikke for meg. Men det kan være viktig for Skatteetaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 19. juni 2023 #85 Del Skrevet 19. juni 2023 Bibbi_ skrev (8 minutter siden): 2 vanlig jobber, hvor en er i 80 % lønner ikke 2 hus, en Tesla, og ganske ny Peugeot + forbruket dems. Det er en skam hvor mye "influensere " kan tjene på fjas. Kjenner ikke disse veldig godt, men de dukket stadig vekk opp på snap. Det er jo ikke uvanlig å ha en bolig og en hytte/feriested med 2 vanlige jobber? Har han/de en resultatbasert lønn, kan det ha vært noen gromme bonuser i bildet. Kanskje tjent godt på tidligere boligsalg? Moren hans er vel død, så kanskje noe arv der? Faren vet jeg ingenting om. Evnt. arv der og? Forskudd på arv kan det også være snakk om, f.eks på hennes side. Ikke uvanlig, det heller. Så er det jo dette influenser-greiene, eller hva man skal kalle det. Vet ikke hvor mange følgere de har, men det er klikk og views som genererer penger på nett, uansett om det er tull og moro eller nyhetsformidling man driver med. Så har jeg sett at han (eller kanskje begge?) har hatt en del show/foredrag eller noe. Dette har visstnok solgt bra med billetter, så penger blir det vel av det. Hvis det bare er fjas og drit, sier det i såfall mer om publikummet enn om dem. De sitter i det minste igjen ned kroner i kassa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 19. juni 2023 #86 Del Skrevet 19. juni 2023 La nå de slite med det gamle huset i Skudeneshavn på Karmøy. De har kjøpt seg masse jobb og masse ekstra utgifter. Å ha et hus 2 steinkast fra der foreldrene sitt hus står er sikkert midt i blinken for de. Men kan umulig tenke meg at dette er noe NOEN her burde være missunnelige over. Det er ikke noe luksusleilighet i Marbella liksom. Ikke bor de i noe luksus hus i Stavanger heller. Riktignok vanlig NORSK (god) standard. Tesla er Norsk "folkevogn" Absolutt ingen luksusbil. Det risler og rasler,det er så og si ALLTID noe som ikke vil virke. Det er Amerikansk "kutte kost der de kan" industri på sitt beste. Peugeot er standard Norsk konebil. Hun har vel solgt sin leilighet og han solgte sin gamle. + de gjerne har et lån + 2x vanlige lønninger + "influenser biten" og showene. Klart disse 2 har penger. De er nok ikke ekstremt rike,men tenker nok aldri på penger. - I hvertfall ikke slik det går om dagen. Støtter du de ikke,så ikke følge de da.Da tjener de ikke penger på deg heller,så win-win. Jeg klarer ikke se hva som er morsomt med denne mannen,men en ting skal han ha. Han ER morsommere en dama hans. For hu er ikke mye morsom eller gøy å se på. Men det er min mening. Men fryder meg over at han DRITER i hva folket sier. Altså at han skal spise sån og sån. Pepsi og snop er fyf-fy og alt sån piss jeg hater. Så sån sett er han langt mer likanes en endel andre influencere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. juni 2023 #87 Del Skrevet 19. juni 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): 2 vanlig jobber, hvor en er i 80 % lønner ikke 2 hus, en Tesla, og ganske ny Peugeot + forbruket dems. Det er en skam hvor mye "influensere " kan tjene på fjas. De kan jo ha arvet noe. Du vet ingenting om dette. De kan også ha spart, vunnet i lotto osv. Kanskje foreldrene hennes er involverte?? Og, de tjener nok litt på show og å være influensere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. juni 2023 #88 Del Skrevet 19. juni 2023 annelis skrev (59 minutter siden): Men det kan være viktig for Skatteetaten Ja, for skatteetaten, men ikke oss 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. juni 2023 #89 Del Skrevet 19. juni 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): 2 vanlig jobber, hvor en er i 80 % lønner ikke 2 hus, en Tesla, og ganske ny Peugeot + forbruket dems. Det er en skam hvor mye "influensere " kan tjene på fjas. Hvor mange i Norges land eier ikke hus, hytte og 2 biler på bare jobb? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. juni 2023 #90 Del Skrevet 19. juni 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): 2 vanlig jobber, hvor en er i 80 % lønner ikke 2 hus, en Tesla, og ganske ny Peugeot + forbruket dems. Det er en skam hvor mye "influensere " kan tjene på fjas. Skjønner ikke at dette er så unormalt. Har en bror og kone med to vanlig jobber,stort hus,hytte på fjellet og to nye biler. Å de har enda til salt i maten. Naboparet har to store hus,hytte på fjellet + 3 biler. Og de har ikke noe jobber i millionklassen. Så skjønner ikke at det er noe og kritisere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 20. juni 2023 #91 Del Skrevet 20. juni 2023 On 6/19/2023 at 11:10 AM, Tiara07 said: Ja, for skatteetaten, men ikke oss Snakk for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. juni 2023 #92 Del Skrevet 20. juni 2023 Hilde444 skrev (På 4.1.2022 den 18.59): Mannen virker utrolig kort dessverre. Var nok ikke i nærheten da kruttet ble oppfunnet😅 Han vet nok ikke bedre, helt hinsides å publisere det han gjorde. Han stod vel litt for nær da kruttet gikk av tror jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 20. juni 2023 #93 Del Skrevet 20. juni 2023 annelis skrev (28 minutter siden): Snakk for deg selv Hvilken interesse har du av det da, bortsett fra å være nysgjerrig? Det var du selv sl. Skrev at Skatteetaten kunne være interessert…. Men - de får vite det de trenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. juni 2023 #94 Del Skrevet 20. juni 2023 Spyflua skrev (På 5.6.2023 den 9.38): Mennesker sulter, men dette gir folk penger til. Det er virkelig en skam. Så hvis vi gir penger til en ting betyr at vi driter langt i andre ting? Er så lei folk som skal sette ting opp mot hverandre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 29. juni 2023 #95 Del Skrevet 29. juni 2023 Noen som har hørt podcast-episoden Heilt Ærligt der Christian forteller om hvordan det er å vokse opp med to foreldre som er alkoholikere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 29. juni 2023 #96 Del Skrevet 29. juni 2023 Stavangebrud2012 skrev (2 minutter siden): Noen som har hørt podcast-episoden Heilt Ærligt der Christian forteller om hvordan det er å vokse opp med to foreldre som er alkoholikere. Ja 😓❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #97 Del Skrevet 29. juni 2023 Christian er en tulling. Han har nok alltid slitt med dårlig selvbilde og bruker humor på det meste. Han bor i nærheten av meg. Han er ekstremt oppmerksomhetsyk,helt utrolig. Før var han fast inventar på alle slags utesteder i Stavanger, ofte så drita full han nesten satt sovende. Møtte han en del. Kona er også meget glad i oppmerksomhet. De er høylytte og de liker å bli sett. Møtte Christian på en butikk nylig og han snakket kjempe høyt når han snakket med sønnen sin for å få oppmerksomhet fra folk rundt.🙈🙈 Må markere seg overalt. Tåler ikke kritikk,det så jeg på insta da jeg følgte han,det gjør jeg ikke lengre😅 Holder å se han i samme by til tider🤢 Tror han er kul ,men innerst inne usikker og oppmerksomhetsyk. Det skinner igjen i hans sosiale medie ,trenger ikke fysisk se han i virkeligheten, og om du gjør så skal jeg garantere du hører han for han elsker om folk gjenkjenner han. All den snop og usunne mat de spiser. Enten er de spiseforstyrret eller så er det bare tragisk å fronte den usunne livstilen. Ostepop og kaker hver dag. Kjempe sunne. 🙈 Før var han vegiterianer og spiste bare GRØNT. Ei bekjent av meg var på date med han mange år siden. Hun sa herre aldri met spesiell person,prøvde tvinge på henne grønt fôr. Nå er han sammen med ei usunn dame som elsker kjøtt så da tok han helomvending selv. Patetisk😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 29. juni 2023 #98 Del Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (4 timer siden): Christian er en tulling. Han har nok alltid slitt med dårlig selvbilde og bruker humor på det meste. Han bor i nærheten av meg. Han er ekstremt oppmerksomhetsyk,helt utrolig. Før var han fast inventar på alle slags utesteder i Stavanger, ofte så drita full han nesten satt sovende. Møtte han en del. Kona er også meget glad i oppmerksomhet. De er høylytte og de liker å bli sett. Møtte Christian på en butikk nylig og han snakket kjempe høyt når han snakket med sønnen sin for å få oppmerksomhet fra folk rundt.🙈🙈 Må markere seg overalt. Tåler ikke kritikk,det så jeg på insta da jeg følgte han,det gjør jeg ikke lengre😅 Holder å se han i samme by til tider🤢 Tror han er kul ,men innerst inne usikker og oppmerksomhetsyk. Det skinner igjen i hans sosiale medie ,trenger ikke fysisk se han i virkeligheten, og om du gjør så skal jeg garantere du hører han for han elsker om folk gjenkjenner han. All den snop og usunne mat de spiser. Enten er de spiseforstyrret eller så er det bare tragisk å fronte den usunne livstilen. Ostepop og kaker hver dag. Kjempe sunne. 🙈 Før var han vegiterianer og spiste bare GRØNT. Ei bekjent av meg var på date med han mange år siden. Hun sa herre aldri met spesiell person,prøvde tvinge på henne grønt fôr. Nå er han sammen med ei usunn dame som elsker kjøtt så da tok han helomvending selv. Patetisk😅 Der er ikke mer patetisk å sitte og skrive slik om noen man ikke kjenner? Forundrer meg over mennesker som spyr galle over andre mennesker slik som dette og tror de kjenner noen via en mobil og for at de har sett de på byen. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #99 Del Skrevet 29. juni 2023 Sharp75! skrev (2 timer siden): Der er ikke mer patetisk å sitte og skrive slik om noen man ikke kjenner? Forundrer meg over mennesker som spyr galle over andre mennesker slik som dette og tror de kjenner noen via en mobil og for at de har sett de på byen. 1. En nær slektning jobbet med han i 5 år. 2. Han bor 10min fra meg. 3. Ei bekjent var på date med han. 4Han er OVERALT på sosiale medier. Han DELE mye. 🤔Men lever fint med din mening. Er helt iorden. God natt😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. juni 2023 #100 Del Skrevet 30. juni 2023 M.H85 skrev (18 timer siden): Christian er en tulling. Han har nok alltid slitt med dårlig selvbilde og bruker humor på det meste. Han bor i nærheten av meg. Han er ekstremt oppmerksomhetsyk,helt utrolig. Før var han fast inventar på alle slags utesteder i Stavanger, ofte så drita full han nesten satt sovende. Møtte han en del. Kona er også meget glad i oppmerksomhet. De er høylytte og de liker å bli sett. Møtte Christian på en butikk nylig og han snakket kjempe høyt når han snakket med sønnen sin for å få oppmerksomhet fra folk rundt.🙈🙈 Må markere seg overalt. Tåler ikke kritikk,det så jeg på insta da jeg følgte han,det gjør jeg ikke lengre😅 Holder å se han i samme by til tider🤢 Tror han er kul ,men innerst inne usikker og oppmerksomhetsyk. Det skinner igjen i hans sosiale medie ,trenger ikke fysisk se han i virkeligheten, og om du gjør så skal jeg garantere du hører han for han elsker om folk gjenkjenner han. All den snop og usunne mat de spiser. Enten er de spiseforstyrret eller så er det bare tragisk å fronte den usunne livstilen. Ostepop og kaker hver dag. Kjempe sunne. 🙈 Før var han vegiterianer og spiste bare GRØNT. Ei bekjent av meg var på date med han mange år siden. Hun sa herre aldri met spesiell person,prøvde tvinge på henne grønt fôr. Nå er han sammen med ei usunn dame som elsker kjøtt så da tok han helomvending selv. Patetisk😅 Er så tullete å si at noen fronter usunn livsstil. Folk spiser det de vil. Det går faktisk ikke ann å bli påvirket av det. Da har du andre problemer vil jeg påstå. Om noen spiser kake eller om de spiser salat hver dag, så klarer jeg selv å velge hva jeg vil spise. Såpass oppegående og voksen er jeg. Men at han er høylytt og virker litt oppmerksomhetssyk kan nok kanskje være. Kjenner han ikke, men ser han jo på SoMe. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå