Gå til innhold

Mr Christian


alix

Anbefalte innlegg

Å være kritisk til en influencer for en ikkke liker innholdet som personen publiserer og synes at han er oppmerksomhetssyk ol er helt ok. Men å kalle influnceren for tulling og påstå han har dårlig selvbilde er ikke saklig kritikk. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme skrev (På 2.3.2022 den 6.50):

Han har mistet mange følgere den siste tiden, både på snap og insta, som er vel fortjent.  Jeg har hele tiden sagt mannen er en kverulerende drittsekk som finner glede i å  plage andre. Han kan forklare så mye han vil, men til syvende og sist er det handlingene hans  som forteller oss hvem han egentlig er. Nå har han også begynt å henge ut tilfeldige personer ifra diverse kommentarfelt på FB. Posta til og med bilde av en  person, og latterligjorde han. Hva som surrer seg i hodet på han vet jeg ikke, men normal tankegang har han ikke. 

Enig. Og ordet tulling fra meg passet seg ikke🤔🤣 Slike folk er tullinger. Neida helt normalt å henge ut mennesker,le av mennesker med handikap og være 40 år👏🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes han er litt dobbel moralsk. Samler inn penger til folk som ikke har så mye, og selvfølgelig er det kjempe flott. Han tjente vel litt på det selv med tanke på pr og flere følgere bl.a. Men når bassenget til guttungen er møkkete, gidder han ikke å vaske det. Å stikker hull på det i stedet, og ber folk slappe av når han får tilbakemeldinger på det. Svarer frekt og spydig. Bassenget koster bare 149 kr så i stedet for å vaske det eller gi det bort så er det bedre å stikke hull på det... vel. Det blir litt feil for meg. Å i tillegg til all shopping han og kona driver med. Jeg håper de i det stille donerer litt til de som ikke har så mye. Hvis ikke blir den innsamling de gjorde litt teit, og fort å tenke at de gjorde det for egen vinning. Å ikke misforstå meg, de samlet inn mye og klarte å glede mange, og det er som sagt kjempe flott. 

Screenshot_20230828_080911_Snapchat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det gjorde noe om han kastet et ødelagt ekkelt basseng. Er det slik at dere forventer at fattige skal ta imot søppel? 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Si skrev (4 minutter siden):

Syns ikke det gjorde noe om han kastet et ødelagt ekkelt basseng. Er det slik at dere forventer at fattige skal ta imot søppel? 

Ødelagt var det vel ikke. Jeg vasker ting når det blir møkkete i stedet for å kaste det. Men slik blir det gjerne når man har mye penger. Som mr Christian, lar bassenget stå til det bli møkkete og så kaste det. Kan jo bare kjøpe nytt 🤷‍♀️ 

Og måten han svarer på når han får kritikk er jo så barnslig og dumt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (43 minutter siden):

Ødelagt var det vel ikke. Jeg vasker ting når det blir møkkete i stedet for å kaste det. Men slik blir det gjerne når man har mye penger. Som mr Christian, lar bassenget stå til det bli møkkete og så kaste det. Kan jo bare kjøpe nytt 🤷‍♀️ 

Og måten han svarer på når han får kritikk er jo så barnslig og dumt. 

Så klart han kunne vasket det og gitt det bort. Men hvor enkelt er det og få gitt bort ett billig lite basseng? Synes det var verre at Sara Emilie kastet ett basseng til verdi av 3 eller 4 tusen kroner. Det blir for dumt

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (48 minutter siden):

Så klart han kunne vasket det og gitt det bort. Men hvor enkelt er det og få gitt bort ett billig lite basseng? Synes det var verre at Sara Emilie kastet ett basseng til verdi av 3 eller 4 tusen kroner. Det blir for dumt

Det er veldig enkelt å gi bort faktisk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Si skrev (1 time siden):

Syns ikke det gjorde noe om han kastet et ødelagt ekkelt basseng. Er det slik at dere forventer at fattige skal ta imot søppel? 

Man vasker det, søppel er det ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (27 minutter siden):

Det er veldig enkelt å gi bort faktisk 

Nei kanskje ikke. Jeg prøvde og gi bort en hel fin og stor trampoline i fjor. Det var ikke en eneste som ville ha den. Helt på tampen av sommeren så kom det en person.. så derfor setter jeg spørsmålstegn ved at de står i kl for ett brukt og skittent basseng til 149 kr. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Nei kanskje ikke. Jeg prøvde og gi bort en hel fin og stor trampoline i fjor. Det var ikke en eneste som ville ha den. Helt på tampen av sommeren så kom det en person.. så derfor setter jeg spørsmålstegn ved at de står i kl for ett brukt og skittent basseng til 149 kr. 

Trampoline tar mer plass enn et basseng , så det er nok ikke like enkelt å gi bort. Jeg har selv gitt bort basseng , fordi vi oppgraderte til større og det var mange som ville ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kanskje ikke det største problemet selve handlingen, at han kastet et basseng.
 

Jeg tenker at hovedproblemet er

 

1. at han deler med følgerne sine at et skittent, men velfungerende, basseng bare er å kaste

og

2. måten han svarer en følger på når han får konstruktiv kritikk.
 

Jeg tror at han, som de aller fleste, vet at vi lever i et bruk-og-kast-samfunn og at vi MÅ endre kurs. Han kunne vært ydmyk og svart «du har helt rett, det var dumt av meg å kaste et fullt brukende basseng som noen andre kunne fått glede av.» 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (34 minutter siden):

Her er kanskje ikke det største problemet selve handlingen, at han kastet et basseng.
 

Jeg tenker at hovedproblemet er

 

1. at han deler med følgerne sine at et skittent, men velfungerende, basseng bare er å kaste

og

2. måten han svarer en følger på når han får konstruktiv kritikk.
 

Jeg tror at han, som de aller fleste, vet at vi lever i et bruk-og-kast-samfunn og at vi MÅ endre kurs. Han kunne vært ydmyk og svart «du har helt rett, det var dumt av meg å kaste et fullt brukende basseng som noen andre kunne fått glede av.» 

Han virker jo litt enkel da. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (10 timer siden):

Trampoline tar mer plass enn et basseng , så det er nok ikke like enkelt å gi bort. Jeg har selv gitt bort basseng , fordi vi oppgraderte til større og det var mange som ville ha

Jeg har kastet et billig basseng selv. Etter å ha prøvd å vaske det flere ganger, men fikk ikke bort et ekkelt belegg og farge. Det var bare ekkelt!. Ingen jeg kjente ville ha det, ikke naboene med lite penger engang. Trampoline har jeg aldri hatt problemer med å gi bort.

Nussepus skrev (8 timer siden):

Han virker jo litt enkel da. 

Enkel? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (9 timer siden):

Her er kanskje ikke det største problemet selve handlingen, at han kastet et basseng.
 

Jeg tenker at hovedproblemet er

 

1. at han deler med følgerne sine at et skittent, men velfungerende, basseng bare er å kaste

og

2. måten han svarer en følger på når han får konstruktiv kritikk.
 

Jeg tror at han, som de aller fleste, vet at vi lever i et bruk-og-kast-samfunn og at vi MÅ endre kurs. Han kunne vært ydmyk og svart «du har helt rett, det var dumt av meg å kaste et fullt brukende basseng som noen andre kunne fått glede av.» 

Godt skrevet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (På 29.8.2023 den 1.05):

Jeg har kastet et billig basseng selv. Etter å ha prøvd å vaske det flere ganger, men fikk ikke bort et ekkelt belegg og farge. Det var bare ekkelt!. Ingen jeg kjente ville ha det, ikke naboene med lite penger engang. Trampoline har jeg aldri hatt problemer med å gi bort.

Enkel? 

Men du prøvde å vaske det først!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg måtte avfølge han for en stund siden. Jeg syntes det ble så mye shopping og pengebruk at det begynte å irritere meg. Når han bestilte noen sinnsykt dyre dyner og fikk det til å høres ut som en bagatell og morsom greie var det nok for meg. Syntes han var litt morsom i sammen med mora, men det sirkuset han holder nå orker jeg ikke være tilskuer til. Snuse innom her av nysgjerrighet 😂og høres ikke ut som jeg har no grunn til å begynne å følge igjen heller 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...