Gå til innhold

Mr Christian


alix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aragon skrev (På 30.8.2023 den 20.17):

Jeg måtte avfølge han for en stund siden. Jeg syntes det ble så mye shopping og pengebruk at det begynte å irritere meg. Når han bestilte noen sinnsykt dyre dyner og fikk det til å høres ut som en bagatell og morsom greie var det nok for meg. Syntes han var litt morsom i sammen med mora, men det sirkuset han holder nå orker jeg ikke være tilskuer til. Snuse innom her av nysgjerrighet 😂og høres ikke ut som jeg har no grunn til å begynne å følge igjen heller 😅

Trodde de dyre dynene var tull jeg da.. at de egentlig var fra jysk, men mulig jeg husker feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gro var den store stjernen. Christian var en god medspiller. Han er ikke spesiellt god på egenhånd,og kona burde absolutt la være. Christian hadde småsuksess med showet sitt,som nok gav han veldig mye selvtillit,men han hadde også Rune Bjerga som er svært talentfull komiker i ryggen. Mulig det nye showet deres er bra,det vet jeg ikke. Også her har Rune Bjerga bidratt. Kona er gøy når hun hakker på alle de dumme tingene Christian foretar seg,eller sier. 

Er ikke at dette er den verste influenceren i Norge - Langt i fra. Det er bare det at innholdet ikke er der. Noe som forøvrig gjelder et hav av influencere.Men så lenge pengene renner inn,så er det jo tydeligvis mange fans der ute. Så hadde vel heller ikke stoppet om det var tilfelle. Lurer bare på hvordan det vil utvikle seg.

De er jo egentlig bare et A4 par med hus,bil og hytte med A4 tanker om ting,som reiser på A4 ferier. Mange irriterer seg over kjøpevaner etc. De reflekterer egentlig bare halve Stavanger og Norge forøvrig. Mange har samme (om ikke verre) kjøpsfest,og lever overdådig. Noe som egentlig ikke folk burde la seg irritere over. Avfølg er også svært enkelt å gjøre. Det er langt mer effektivt en å hakke ned på de i kommentarfeltene,eller enda verre de som DMer de.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Enn det da. Heldige kåna som bare får seg et par solbriller til 5300 sånn helt casually en fredag, fordi hun fortjener det 😬

De var gøye å følge, men blir litt for mye dyre klær og vaner i monitor, så man kjenner jo på en liten anelse irritasjon 😅 

 

Folk som skal flashe at de er så forbanna velstående og suksessrike 🫠

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkabilla skrev (23 timer siden):

Enn det da. Heldige kåna som bare får seg et par solbriller til 5300 sånn helt casually en fredag, fordi hun fortjener det 😬

De var gøye å følge, men blir litt for mye dyre klær og vaner i monitor, så man kjenner jo på en liten anelse irritasjon 😅 

 

Folk som skal flashe at de er så forbanna velstående og suksessrike 🫠

De viser sin hverdag og har de råd så har de råd. Er ikke det samme som å flashe. Ville heller sagt at hadde vi som ikke snapper om livet, plutselig bare lagt ut at vi hadde kjøpt solbriller til 5300, da hadde vi flashet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkabilla skrev (På 24.2.2024 den 19.56):

Enn det da. Heldige kåna som bare får seg et par solbriller til 5300 sånn helt casually en fredag, fordi hun fortjener det 😬

De var gøye å følge, men blir litt for mye dyre klær og vaner i monitor, så man kjenner jo på en liten anelse irritasjon 😅 

 

Folk som skal flashe at de er så forbanna velstående og suksessrike 🫠

Pr-kåte begge 2. Ekstroverte så det holder. 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest afrodite83

Noen som vet hva de jobber som? Virker som kona er mye hjemme på dagtid? Jeg jobber turnus så derfor er jeg hjemme i dag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

afrodite83 skrev (9 timer siden):

Noen som vet hva de jobber som? Virker som kona er mye hjemme på dagtid? Jeg jobber turnus så derfor er jeg hjemme i dag 😅

Han jobber i Altibox, han jobber turnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (På 21.3.2024 den 20.38):

Han jobber i Altibox, han jobber turnus

Han jobber i Lyse stort altibox/strøm firma. Ikke noe særlig å skryte av 😉 Pengene tjenes nok mest på showene/snap..

Hun aner jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Han jobber i Lyse stort altibox/strøm firma. Ikke noe særlig å skryte av 😉 Pengene tjenes nok mest på showene/snap..

Hun aner jeg ikke. 

Ikke noe å skryte av. Sier du det om alle jobber som ikke krever høy utdannelse ? Er litt arrogant holdning. Han jobber da på siden så det er jo pluss det.

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (1 time siden):

Ikke noe å skryte av. Sier du det om alle jobber som ikke krever høy utdannelse ? Er litt arrogant holdning. Han jobber da på siden så det er jo pluss det.

Fyren er arrogant. Har du møtt han? Nei dømmer ikke folk etter utdannelse😂. Nå er dette en tråd om han ,og han er selv pr kåt som det holder,det har vel de fleste fått med seg. Akkurat hvor han jobber er nok og litt av erfaring hvem jeg vet om som jobber der, og da blir det litt sånn jeg tenker,hva du mener om det er ikke så viktig. Vi har alle ulike meninger.🤷 Dette er et forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra å jobbe seg opp til å bli avdelingsleder med mye ansvar. Tjener nok godt. De kjøpte jo hus og hadde rause vaner før show og snap kom på banen.

Når man tenker på den tøffe oppveksten han har hatt..rett og slett omsorgssvikt til tider...så er det utrolig at han har klart seg så godt! Ikke fått noe gratis hjemmefra, han.

Om de kan være too much og ha en syk pengebruk til tider...joda...langt fra min stil...men, de har i hvertfall jobbet hardt! Hatt hver sin jobb, de showene og snap...det kommer ikke gratis! Hard work pays off! 👏  Så det skal han i hvertfall ha.Må føles godt etter å ha vokst opp i enkle kår.

Endret av Moongirl
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er bare et produkt av miljøet hans rundt. Fyren er jo ellers SVÆRT A4. Om de aller fleste tenker seg om,så ligner han jo på "hvem som helst" Men stavanger for en hvit over gjennomsnittet høy,relativt pen mann er nesten Christian et slags offentlig eksempel på. Det er "Rå" hårsveis,det er spisse sko og dressjakke. Det er alltid noe "godt" i glasset eller i godteskålen. Det er nye dyrere biler og flere eiendommer. Det er litt brautende,men alltid "køddete" væremåte. Alltid snakk om trening,men kan kjøpe seg en stor Big Mac meny på vei hjem fra trening. Det er jo så A4 som man kan få det. Alle kan kjenne seg igjen. (Spesielt oss hvite menn fra Vestlandet. hehe.)

Man tiltrekker seg jo også da kvinner med samme litt spisse væremåte,men likefullt fulstendig A4 vestlandsdame. Kommer fra familje med godt med midler fra før. Store krav både til seg selv og partner. Både når det gjelder inntekt og utseendet. Pengebruken er høy,og sitter løst. Jobber nok hardt,etter egen målestokk,men er vel som gjennomsnittet. Fremstiller seg selv som alltid svært fornuftig,men sett uten i fra,så vil nok en stor del ikke være enig i det. 

Tror dette gjelder over 75% av samtlige i Crhstian sin vennekrets og aldersgruppe. Stavanger er oljehovedstad. Selv om ikke Christian jobber innen olje,så er han likevel med i dette laget. Jeg kjenner veldig mange som disse 2 her. Forskjellen er jo at de ikke er offentlige "influencere" Dermed får heller ikke alle innblikk i det (kjedelige) privatlivet deres.

Der jeg blir overrasket er jo hvor folk finner innholdet? Hva er det som er så gøy med disse 2? Er det for man føler seg lik,eller at man ønsker å ha en slags venn? Eller ser noen en underholdningsverdi ikke jeg klarer å se her?

Med Gro hadde Christian noe innhold. Det var Gro som var "stjernen" Hun var absolutt ikke A4,og fant på veldig mye gøy (sammen med Christian) Nå er det jo bare som å se hva average Stavanger familje driver med i hverdagen. De som er svært kritiske til disse influencerene,burde jo og bare avfølge. Da tjener de ikke penger på deg. Er du heldig,så tenker mange som deg,å de forsvinner ut i ingenting. De tjener like mye penger på dere som ikke liker innholdet,som de som liker det. 

Følgte han her en stund etter Gro døde,men det var bare ikke noe der,så har avfølgt. Ikke angret noe på det. Har sett enkelte ting han har lagt ut i ettertid hos andre,å det er bare kjedelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (13 timer siden):

Synes det er bra å jobbe seg opp til å bli avdelingsleder med mye ansvar. Tjener nok godt. De kjøpte jo hus og hadde rause vaner før show og snap kom på banen.

Når man tenker på den tøffe oppveksten han har hatt..rett og slett omsorgssvikt til tider...så er det utrolig at han har klart seg så godt! Ikke fått noe gratis hjemmefra, han.

Om de kan være too much og ha en syk pengebruk til tider...joda...langt fra min stil...men, de har i hvertfall jobbet hardt! Hatt hver sin jobb, de showene og snap...det kommer ikke gratis! Hard work pays off! 👏  Så det skal han i hvertfall ha.Må føles godt etter å ha vokst opp i enkle kår.

Hvordan oppvekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swoosh skrev (49 minutter siden):

Hvordan oppvekst?

https://www.aftenbladet.no/magasin/i/5GoLyb/gratulerer-kondolerer

(1 krone)

Sterkt intervju om oppveksten, det er drøye ting han har opplevd 😪 Han har jo fortalt alt på showene sine, men de har eg ikke sett.

Far drakk og siden begynte moren å drikke. Det ble kaos og de skilte seg da han var 3 år. Men, mor fortsatte å drikke i perioder. Hun var psykisk syk og uberegnelig. Fikk ny stefar som også drakk og hadde sine psykiske ting. Psykopat visst nok. De klarte ikke å jobbe og økonomien var elendig.

Mange sykdommer. Sa ofte at hun ville dø og om sønnen kunne hjelpe hun!😪 Han utagerte tilslutt og som 15-åring flyttet han på barnevernsinstitusjon. Der fikk han rammer og god hjelp. Mor hadde kjærlighet, men klarte ikke å følge opp ungene sine. Far dør når han er 16 år.

Senere er det han som har hjulpet moren som bare ble sykere. Og hun ville ha all oppmerksomhet og tålte ikke at andre fikk det. Humørsyk og krevende.

Ble overrasket over at hun var så egosentrisk. Så da han fridde og det skulle komme i media så skulle han forberede moren på det. For det kunne ta knekken på hun,at andre ..selv sitt barn skulle få det. Vel, da han kom dit, så hadde hun sovnet inn. ...trist..men, var på overtid sa han. Spesielt at dette skjer samme dag/dagen etter...

Så ja...tøff oppvekst..ikke sånn man skal ha det. Kanskje han har et ekstra behov for oppmerksomhet etter dette?Alle trenger noen rundt seg.

 

Endret av Moongirl
  • Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...