M.H85 Skrevet 26. april #621 Skrevet 26. april Hånki skrev (På 14.3.2026 den 15.58): Er det bare meg eller har han blitt enda mer ufyselig i det siste? Alltid vært en klyse, men ja blir bare verre.... på FB tyder han enda om Mette Marit. Joda misliker dama selv, men han har blitt besatt...40 typ innlegg om hvor tragisk Mette Marit. Hadde holdt med 1 innlegg kanskje. Jeg tror det der ekteskapet ikke er rosenrødt, de gangene jeg har sett dem er det alvorlige miner og ingen kjærlighet sikte.... Altså det å måtte være gift med han må jo være heftig... 4
siesta Skrevet 9. mai #622 Skrevet 9. mai Han blokkerte meg i dag. Noe jeg ikke bryr meg om egentlig. Ble litt vel mye høgg på MM. Synes han oppfører seg mobbende. Ikke det at jeg er MM fan, men hun er da et menneske. Og snakke folk så ned i dritten ser jeg ikke noe positivt med. Hun er en mor og faktisk svigerdatter til selveste Kongen. Opp mot 17 mai synes jeg denne debatten bør legges ned. Men det skjønner ikke han. 8
Leoline Skrevet 11. mai #623 Skrevet 11. mai siesta skrev (På 9.5.2026 den 23.08): Han blokkerte meg i dag. Noe jeg ikke bryr meg om egentlig. Ble litt vel mye høgg på MM. Synes han oppfører seg mobbende. Ikke det at jeg er MM fan, men hun er da et menneske. Og snakke folk så ned i dritten ser jeg ikke noe positivt med. Hun er en mor og faktisk svigerdatter til selveste Kongen. Opp mot 17 mai synes jeg denne debatten bør legges ned. Men det skjønner ikke han. Så enig. Han er jo så besatt av MM, eller kanskje han er betatt😅 Han er en veldig oppmerksomhetssyk mann som ikke skjønner når nok er nok. 5
siesta Skrevet 11. mai #624 Skrevet 11. mai Leoline skrev (3 timer siden): Så enig. Han er jo så besatt av MM, eller kanskje han er betatt😅 Han er en veldig oppmerksomhetssyk mann som ikke skjønner når nok er nok. Ja han er det. Har full forståelse for at det blir debatt rundt dette, men han drar det helt ut. Og det igjen gjør at kommentarfeltet stappes av enda mer dritt. Og da mente jeg at enkelte bare bør droppe 17 mai feiringen i år , enkelt og greit. Det falt ikke i god jord, eller kansje han ikke viste hva han skulle svare. Som sagt full forståelse for debatten ,men når en person skriver så mye om dette blir det en besettelse . Får assiasjoner til Charter Svein og co . Før synes jeg han hadde mange morsomme betraktninger om livet ,men det er ikke mye av det lenger . Skjønner ikke helt hva han vil med siden sin .. 3 1
Sammy! Skrevet 11. mai #625 Skrevet 11. mai siesta skrev (6 timer siden): Ja han er det. Har full forståelse for at det blir debatt rundt dette, men han drar det helt ut. Og det igjen gjør at kommentarfeltet stappes av enda mer dritt. Og da mente jeg at enkelte bare bør droppe 17 mai feiringen i år , enkelt og greit. Det falt ikke i god jord, eller kansje han ikke viste hva han skulle svare. Som sagt full forståelse for debatten ,men når en person skriver så mye om dette blir det en besettelse . Får assiasjoner til Charter Svein og co . Før synes jeg han hadde mange morsomme betraktninger om livet ,men det er ikke mye av det lenger . Skjønner ikke helt hva han vil med siden sin .. For meg fremstår han som om han ønsker å være ekstremt relevant og han sparker vanligvis inn åpne dører. Det kan godt hende han skriver mye positivt, men det meste jeg får opp er syt og klag. 2
siesta Skrevet 11. mai #626 Skrevet 11. mai Sammy! skrev (11 minutter siden): For meg fremstår han som om han ønsker å være ekstremt relevant og han sparker vanligvis inn åpne dører. Det kan godt hende han skriver mye positivt, men det meste jeg får opp er syt og klag. Han er ikke som han var før. Men godt han har noe å klage over , så han tiden til å gå. Nå kan jeg kun lese gjennom andre, men blir ikke et savn å være blokkert 😉 2
Hånki Skrevet 11. mai #627 Skrevet 11. mai (endret) Jeg er enig med dere ang. MM og å sparke inn åpne dører. Irriterer meg at han åpenbart bruker ChatGPT eller andre LLMer og bare copy & paster det inn som om han har skrevet det. Veldig lav innsats når alt en trenger gjøre er å gi chatgpt noen stikkord, og vipps; et innlegg på siden hans. Og så ser jeg folk kommenterer at han skriver så godt? Andre ganger ser jeg det er en blanding av ham og Chatgpt, at han prøver å renskrive litt for å skjule måten AI skriver på, men det er fremdeles veldig gjennomskuelig. En annen ting som irriterer nesten mer enn dette er å se hva slags folk han tiltrekker seg av aktive følgere. Det er den vanlige type gjeng som sprer oppgulp og lite intelligente betraktninger, ala Charter-Sveins kommentarfelt. Nå dra jeg jeg jo alle over en kam og er kanskje ikke akkurat nå så mye bedre selv, men det får nå stå sin prøve. Er det virkelig slike folk en vil ha som følgere? Greit nok at en kan være politisk uenig, men å lage et innlegg dedikert til å klage over Pride-flagg i butikken får bare frem det verste i folk. Jeg følger med på følgerantallet hans på Facebook, det faller omtrent hver time, men er fremdeles snaue 81000. Utrolig mange inaktive følgere fra tiden da han laget morsomme videoer med moren. Videoer og innlegg som var laget for å underholde. Nå er det bare sutring. Jeg synes 81000 følgere er ufortjent for tiden. Jeg lurer på hva Cecilia tenker om alt det han skriver om. Endret 11. mai av Hånki 1
siesta Skrevet 11. mai #628 Skrevet 11. mai Hånki skrev (7 minutter siden): Jeg er enig med dere ang. MM og å sparke inn åpne dører. Irriterer meg at han åpenbart bruker ChatGPT eller andre LLMer og bare copy & paster det inn som om han har skrevet det. Veldig lav innsats når alt en trenger gjøre er å gi chatgpt noen stikkord, og vipps; et innlegg på siden hans. Og så ser jeg folk kommenterer at han skriver så godt? Andre ganger ser jeg det er en blanding av ham og Chatgpt, at han prøver å renskrive litt for å skjule måten AI skriver på, men det er fremdeles veldig gjennomskuelig. En annen ting som irriterer nesten mer enn dette er å se hva slags folk han tiltrekker seg av aktive følgere. Det er den vanlige type gjeng som sprer oppgulp og lite intelligente betraktninger, ala Charter-Sveins kommentarfelt. Nå dra jeg jeg jo alle over en kam og er kanskje ikke akkurat nå så mye bedre selv, men det får nå stå sin prøve. Er det virkelig slike folk en vil ha som følgere? Greit nok at en kan være politisk uenig, men å lage et innlegg dedikert til å klage over Pride-flagg i butikken får bare frem det verste i folk. Jeg følger med på følgerantallet hans på Facebook, det faller omtrent hver time, men er fremdeles snaue 81000. Utrolig mange inaktive følgere fra tiden da han laget morsomme videoer med moren. Videoer og innlegg som var laget for å underholde. Nå er det bare sutring. Jeg synes 81000 følgere er ufortjent for tiden. Jeg lurer på hva Cecilia tenker om alt det han skriver om. Er så enig. Det er akuratt det jeg også tenker , dette med følgerskaren. Det er trist å se en side blir sånn når jeg egentlig likte den godt før. Men der er en stund siden , egentlig før alt dette MM snakket. Bare mer og mer negativ. Får fram sutring og klaging hos folk istede for å invitere til hyggelige kommentarer. 2
Fullrulle Skrevet 11. mai #629 Skrevet 11. mai Hvor legger han ut dette? På Facebook? Følger han ikke der så får ikke sett noe 1
Hånki Skrevet 11. mai #630 Skrevet 11. mai Fullrulle skrev (22 minutter siden): Hvor legger han ut dette? På Facebook? Følger han ikke der så får ikke sett noe På Facebook, ja. Trenger ikke følge for å se elendigheten. 1
siesta Skrevet 11. mai #631 Skrevet 11. mai Hånki skrev (1 time siden): På Facebook, ja. Trenger ikke følge for å se elendigheten. Nei, om en ikke blir blokkert som meg. Synes det er trist at han ble sånn... 1
Really Skrevet 12. mai #632 Skrevet 12. mai (endret) Han klager over alt og alle. Ligger en haug med anmeldelser over restauranter og liknende hvor han klager og syter over mat og service. Søstera driver på på samme måte. Han klager på de som leier hos han også, forståelig de flytter raskt ut. Mobber har han alltid vært, henger ut folk og gjør narr av dem. Kanskje han burde se på seg selv hvordan han selv oppfører seg. Dette med alle innleggene om MM på FB, jeg har ikke ord. Dette er ren skjær mobbing, og Christian burde skamme seg. Hva vil han oppnå med dette, mer enn oppmerksomheten han får? Det blir til folk tar avstand fra han, så han må bare fortsette. Ble fortalt han la ut på snap om noen var interesserte i å komme på et nytt show, som skal handle om boka. Altså, hvor mye skal han melke historien om mora? Mange har lest boka, så hvorfor et show?? Sannsynligvis for han vil ha penger. Men hør, han har allerede hatt et show om mora, og nå vil han ha enda et show som handler om boka, pluss litt nytt stoff. 😂 Det jeg skriver her er konstruktiv kritikk, men Christian mener nok noe annet, at det IKKE er berettiget kritikk. At den fyren har fått seg kone er for meg en gåte. Hun har nok mye og jobbe med for å få ektemannen til å oppføre seg normalt. Jeg sier normalt, for oppførselen hans, bl.a for tiden på FB angående MM er IKKE normal. Han er slem. Hvordan hadde Christian selv følt seg hvis noen skrev side opp og side ned om han på FB. For vet du Christian, det er mer enn nok stoff å skrive om deg. Du oppfører deg til tider svært ufint. Tipper jeg treffer en nerve hos han nå, så nå blir jeg vel hengt ut på Snap igjen, som flere ganger før. Han liker ikke meg, og det er helt ok, for jeg tåler ikke oppsynet hans. (Jeg blokka han på snap for leeenge siden, så setter pris på om noen kan fortelle meg om jeg blir hengt ut igjen) Endret 12. mai av Really 3 1
siesta Skrevet 13. mai #633 Skrevet 13. mai Really skrev (På 12.5.2026 den 3.32): Han klager over alt og alle. Ligger en haug med anmeldelser over restauranter og liknende hvor han klager og syter over mat og service. Søstera driver på på samme måte. Han klager på de som leier hos han også, forståelig de flytter raskt ut. Mobber har han alltid vært, henger ut folk og gjør narr av dem. Kanskje han burde se på seg selv hvordan han selv oppfører seg. Dette med alle innleggene om MM på FB, jeg har ikke ord. Dette er ren skjær mobbing, og Christian burde skamme seg. Hva vil han oppnå med dette, mer enn oppmerksomheten han får? Det blir til folk tar avstand fra han, så han må bare fortsette. Ble fortalt han la ut på snap om noen var interesserte i å komme på et nytt show, som skal handle om boka. Altså, hvor mye skal han melke historien om mora? Mange har lest boka, så hvorfor et show?? Sannsynligvis for han vil ha penger. Men hør, han har allerede hatt et show om mora, og nå vil han ha enda et show som handler om boka, pluss litt nytt stoff. 😂 Det jeg skriver her er konstruktiv kritikk, men Christian mener nok noe annet, at det IKKE er berettiget kritikk. At den fyren har fått seg kone er for meg en gåte. Hun har nok mye og jobbe med for å få ektemannen til å oppføre seg normalt. Jeg sier normalt, for oppførselen hans, bl.a for tiden på FB angående MM er IKKE normal. Han er slem. Hvordan hadde Christian selv følt seg hvis noen skrev side opp og side ned om han på FB. For vet du Christian, det er mer enn nok stoff å skrive om deg. Du oppfører deg til tider svært ufint. Tipper jeg treffer en nerve hos han nå, så nå blir jeg vel hengt ut på Snap igjen, som flere ganger før. Han liker ikke meg, og det er helt ok, for jeg tåler ikke oppsynet hans. (Jeg blokka han på snap for leeenge siden, så setter pris på om noen kan fortelle meg om jeg blir hengt ut igjen) Hånki skrev (På 11.5.2026 den 21.29): På Facebook, ja. Trenger ikke følge for å se elendigheten. Han har tatt bort alt som har med Epstein saken å gjøre. Det var i det minste veldig bra .
Really Skrevet torsdag kl. 07:16 #634 Skrevet torsdag kl. 07:16 siesta skrev (8 timer siden): Han har tatt bort alt som har med Epstein saken å gjøre. Det var i det minste veldig bra . Han har fått så mye pes nå at han endelig forstod at han dreit seg ut, og derfor fjernet han. Men folk glemmer ikke, han har dritet seg ut litt for mange ganger nå. Patetisk hele fyren. 🤮 1
siesta Skrevet lørdag kl. 05:17 #635 Skrevet lørdag kl. 05:17 Ser han er på vei til Spania på ferie ... Tror det er like lurt. Really skrev (På 12.5.2026 den 3.32): Han klager over alt og alle. Ligger en haug med anmeldelser over restauranter og liknende hvor han klager og syter over mat og service. Søstera driver på på samme måte. Han klager på de som leier hos han også, forståelig de flytter raskt ut. Mobber har han alltid vært, henger ut folk og gjør narr av dem. Kanskje han burde se på seg selv hvordan han selv oppfører seg. Dette med alle innleggene om MM på FB, jeg har ikke ord. Dette er ren skjær mobbing, og Christian burde skamme seg. Hva vil han oppnå med dette, mer enn oppmerksomheten han får? Det blir til folk tar avstand fra han, så han må bare fortsette. Ble fortalt han la ut på snap om noen var interesserte i å komme på et nytt show, som skal handle om boka. Altså, hvor mye skal han melke historien om mora? Mange har lest boka, så hvorfor et show?? Sannsynligvis for han vil ha penger. Men hør, han har allerede hatt et show om mora, og nå vil han ha enda et show som handler om boka, pluss litt nytt stoff. 😂 Det jeg skriver her er konstruktiv kritikk, men Christian mener nok noe annet, at det IKKE er berettiget kritikk. At den fyren har fått seg kone er for meg en gåte. Hun har nok mye og jobbe med for å få ektemannen til å oppføre seg normalt. Jeg sier normalt, for oppførselen hans, bl.a for tiden på FB angående MM er IKKE normal. Han er slem. Hvordan hadde Christian selv følt seg hvis noen skrev side opp og side ned om han på FB. For vet du Christian, det er mer enn nok stoff å skrive om deg. Du oppfører deg til tider svært ufint. Tipper jeg treffer en nerve hos han nå, så nå blir jeg vel hengt ut på Snap igjen, som flere ganger før. Han liker ikke meg, og det er helt ok, for jeg tåler ikke oppsynet hans. (Jeg blokka han på snap for leeenge siden, så setter pris på om noen kan fortelle meg om jeg blir hengt ut igjen) Hånki skrev (På 11.5.2026 den 21.29): På Facebook, ja. Trenger ikke følge for å se elendigheten. Han har tatt bort alt som har med Epstein saken å gjøre. Det var i det minste veldig bra .
siesta Skrevet lørdag kl. 05:18 #636 Skrevet lørdag kl. 05:18 Ser han er på vei til Spania. Ville nok blitt vanskelig med 17 mai feiring i byen ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå