Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Det er jo åpenbart tull, skjønner ikke at noen kan tro noe annet. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verba

SELVFØLGELIG er det bare tull! Han har jo bare redigert et random bilde fra spleis. Hadde det vært ekte så hadde han delt spleislink, og den linken eksisterer ikke. Ergo- han fucker med folk 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (5 timer siden):

SELVFØLGELIG er det bare tull! Han har jo bare redigert et random bilde fra spleis. Hadde det vært ekte så hadde han delt spleislink, og den linken eksisterer ikke. Ergo- han fucker med folk 😜

Enig… finner ikke linken noen plass. Ingen ting kommer opp når jeg søkere på spleis heller. 

Om noen mener dette er ekte, finn linken og post :) 

Håper det er rett, at dette er en spøk 

Bildet han har lagt ut ser også veldig redigert ut :)

Endret av Vanilje Sukkertopp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser hvor raskt folk vipser folk.. mange går på limpinnen hver gang

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (39 minutter siden):

Dette viser hvor fort folk tar av og blir hysteriske! Ingen her som har vipset i dette tilfellet, da det ikke har vært noen spleis å vipse til! Dette var fake, og kopi av en annen spleis! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (50 minutter siden):

Dette viser hvor fort folk tar av og blir hysteriske! Ingen her som har vipset i dette tilfellet, da det ikke har vært noen spleis å vipse til! Dette var fake, og kopi av en annen spleis! 

Men nå kan man gi.. for nå har han opprettet spleis til de som virkelig trenger det🥰

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er en spøk. Men jeg tør vedde MYE på at han har fått forespørsel om "hvor kan jeg vippse deg" "Hvor er spleisen din,jeg ønsker å bidra" mange flere ganger en ên håndfull. Noen mennesker bare åpner lommeboka si ganske så ukritisk når de blir begeistret for noen. Sån er det bare,og sån vil det alltid være. 

Jeg vil dog ikke bli overrasket over at han tar i mot enkelt donasjoner uten å dele dette offentlig. Fyren er tydelig glad i penger,og nå som han er bestis med Bjerga og co,som jo er litt "piffen" i Stavanger så tenker jeg "presset" for å holde seg ovenpå overgår det å jobbe i Lyse (eller hvor nå han jobber) eller jobben som halvdårlig influencer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Men nå kan man gi.. for nå har han opprettet spleis til de som virkelig trenger det🥰

Fantastisk 😊🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (13 minutter siden):

Klart det er en spøk. Men jeg tør vedde MYE på at han har fått forespørsel om "hvor kan jeg vippse deg" "Hvor er spleisen din,jeg ønsker å bidra" mange flere ganger en ên håndfull. Noen mennesker bare åpner lommeboka si ganske så ukritisk når de blir begeistret for noen. Sån er det bare,og sån vil det alltid være. 

Jeg vil dog ikke bli overrasket over at han tar i mot enkelt donasjoner uten å dele dette offentlig. Fyren er tydelig glad i penger,og nå som han er bestis med Bjerga og co,som jo er litt "piffen" i Stavanger så tenker jeg "presset" for å holde seg ovenpå overgår det å jobbe i Lyse (eller hvor nå han jobber) eller jobben som halvdårlig influencer.

Han er vel like glad i penger han som alle disse såkalte influencere som tror de har en samfunnsnyttig jobb🙈

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (Akkurat nå):

Fantastisk 😊🥰

Ja det var en særdeles dårlig spøk men heier på influencere som samler inn penger til folk som trenger litt ekstra for å få endene til og møtes🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, elskersommer said:

Han er vel like glad i penger han som alle disse såkalte influencere som tror de har en samfunnsnyttig jobb🙈

Ja,enig 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verba
elskersommer skrev (1 time siden):

Dette er en fin spleis!

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 time siden):

Egentlig ganske stygge beskyldninger og ren gjetning fra din side og som mange kanskje tror på….. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tiara07 said:

Egentlig ganske stygge beskyldninger og ren gjetning fra din side og som mange kanskje tror på….. 

Ja,riktig. Ren gjetning fra min side. At dette er tilfelle er absolutt ikke sikkert. Men at han får forespørsler av folk som ønsker å gi han penger er svært sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (3 timer siden):

Nei, den ekte spleisen viser hvor raskt folk vippser og hvor gavmilde de er når det opprettes en Spleis til et godt formål. 34k på 2 timer. Denne Spleisen støtter jeg! ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tjener han / de så godt på sosiale medier at de kan ha 2 hus? For det de har kjøpt nå er kun feriehus? Blir litt forvirra om når de tøyser eller ikke 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (58 minutter siden):

Tjener han / de så godt på sosiale medier at de kan ha 2 hus? For det de har kjøpt nå er kun feriehus? Blir litt forvirra om når de tøyser eller ikke 🙈

Ja, de har kjøpt feriehus der hun kommer fra. De har jo vanlige jobber,han har vel sagt han jobber 80% for tiden om jeg ikke husker feil. Usikker på hvor mye hun jobber. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...