Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Gjest LysOgVarme
annelis skrev (2 timer siden):

Stakkars dama hans. De blei sammen så raskt og hu blei gravid. Stakkars. Tror hu angre nå. Tror hele forholdet baseres på at han prøve å please hu og kjøpe hu ting og hu bare står i dette. Han er umoden,  ond og veldig skada virka det som. Han burde gått til psykolog. Det er så mange røde flagg der. Føler synd i denne dama som virka helt ok. 

Og de røde flaggene har vært der fra starten av, men blinde følgere så det ikke. Nå tror jeg han innser at hans dager som influenser snart er over, det liker han ikke. Glemmer aldri når han rullet moren inn i et stue teppe og støvsugde ansiktet hennes. Det skulle være humor. Syk ondsinnet "humor" kaller jeg det. Synes og synd i den dama. Være i lag med en som sitter og sitter og har eteorgier. Den overspisingen hans er ihvertfall et rødt flagg på at han ikke har det så godt med seg selv. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, LysOgVarme said:

Og de røde flaggene har vært der fra starten av, men blinde følgere så det ikke. Nå tror jeg han innser at hans dager som influenser snart er over, det liker han ikke. Glemmer aldri når han rullet moren inn i et stue teppe og støvsugde ansiktet hennes. Det skulle være humor. Syk ondsinnet "humor" kaller jeg det. Synes og synd i den dama. Være i lag med en som sitter og sitter og har eteorgier. Den overspisingen hans er ihvertfall et rødt flagg på at han ikke har det så godt med seg selv. 

Dzesus. Mannen et rar. Ønsker han god bedring

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaken han ga til kjæresten på valentines day bærer også preg av hvor ekstremt selvopptatt han er. Teksten på kaken er fin, men når han legger ved et bilde av seg selv i samme slengen skinner det ikke gjennom av kjærlighet, men narsisisme. Sorry altså, han virker ikke helt god, kan ikke forstå at det han driver med er underholdende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sammy! said:

Kaken han ga til kjæresten på valentines day bærer også preg av hvor ekstremt selvopptatt han er. Teksten på kaken er fin, men når han legger ved et bilde av seg selv i samme slengen skinner det ikke gjennom av kjærlighet, men narsisisme. Sorry altså, han virker ikke helt god, kan ikke forstå at det han driver med er underholdende. 

Jeg sluttet å følge han etter han lagt ut denne stakkars dame og ikke beklaget skikkelig en gang. Han vil vise hvilken prince charming han er, men tror det er grunn til at han hele tiden var uten dame. Stakkars dama hans. Sier det igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (Akkurat nå):

Jeg sluttet å følge han etter han lagt ut denne stakkars dame og ikke beklaget skikkelig en gang. Han vil vise hvilken prince charming han er, men tror det er grunn til at han hele tiden var uten dame. Stakkars dama hans. Sier det igjen. 

Hadde han fått laget den kaken og gitt den til henne når det var bare de to hadde det vært morsomt og søtt. Men han sendte den til jobben hennes og delte på some. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sammy! said:

Hadde han fått laget den kaken og gitt den til henne når det var bare de to hadde det vært morsomt og søtt. Men han sendte den til jobben hennes og delte på some. 

Unormal oppmerksomhetsbehov

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
annelis skrev (21 minutter siden):

Denne prins charming han vil vise, er falskt skuespill. Han er ikke sånn som han ønsker å framstå. Har også vondt av dama hans. Forholdet kommer aldri til å vare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (27 minutter siden):

Og kaka var sponsa fra bakeriet; Men det blei kun nevnt i ene innlegget. 
vanskelig og merke med spons tydligvis! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Trolltussa said:

Syns det ser ut som de passer godt sammen og er veldig glad i hverandre❤️

Håper virkelig det et sant. For babyen sin del

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Love2017juni said:

Stygt gjort mot samarbeidspartner og

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltussa skrev (35 minutter siden):

Det tror jeg også 🥰 men han er litt ute og kjører 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Love2017juni skrev (9 timer siden):

Det ble stilt spørsmål i kommentarfeltet om han skattet av denne kaken, da det var spons. Han latterligjorde kommentarene, sa det ville bli vanskelig å finne ut hvor mye han skulle skatte, for det var snakk om så lite som 300 kr.  Etterpå slettet han spørsmålene rundt spons. Yummymummy kommenterte også rundt dette, han slettet hennes kommentarer også. Færrst mulig skulle altså vite noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
annelis skrev (8 timer siden):

Stygt gjort mot samarbeidspartner og

Her viste han igjen sin dårlige moral til å overholde lover og regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Trolltussa skrev (11 timer siden):

Nå var det ikke det som blir diskutert her 😂 Ja vi kan se hun er glad i han. Vi kan også se hvordan hun kjefter på han, noe som er forståelig. Fortsetter han i dette sporet, vil kjærligheten dø ut. Det må være utrolig slitsomt å være barnevakt for forloveden sin hver bidige dag. Uten tvil, er det hun som irettesetter han gang på gang. Det er som han går inn for å provosere henne, der han sitter i sofaen og lager mest mulig lyd ut av når han tygger chips med framtennene alla en kanin, og med åpen munn for å lage mest mulig lyd. Igår viste han også sønnen på instastory. Det er som han tester henne, og gjentakende gjør små ting han hvet samboeren vil irritere seg over. Et eksempel, samboer gir beskjed  ikke film meg når jeg shopper, han fortsatte å filme henne, hun ser alvorlig mot kamera og rister på hodet, da stanset han å filme henne.  Hva er det han ikke skjønner, som andre voksne tar til seg med en gang? Dette er ikke normal atferd av en voksen mann. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltussa skrev (14 timer siden):

Hver gang jeg ser på snappen hans så synes jeg han gjør alt han kan for å drite ut dama (kona?) si. Filmer henne i uheldige positurer, klager over hvor usunt hun spiser (når han spiser like usunt selv), himler med øynene over seriene hun ser på. Når hun kom hjem glad og fornøyd fra frisøren sto han klar i stua med kamera og det første han gjør er å si noe frekt om nysveisen sånn at hun blir lei seg. At han hadde håpet at håret hadde blitt lengre, ikke kortere. "Neeeeeida, du er den eneste dama jeg kjenner som faktisk kler kort hår". Får dessverre inntrykk av at grunnen til at han har holdt fast på henne er at hun finner seg i alt tullet hans. Hun børster det bare av seg, der hvor andre hadde hivd han ut av huset. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trolltussa
LysOgVarme skrev (3 timer siden):

Nå var det ikke det som blir diskutert her 😂 Ja vi kan se hun er glad i han. Vi kan også se hvordan hun kjefter på han, noe som er forståelig. Fortsetter han i dette sporet, vil kjærligheten dø ut. Det må være utrolig slitsomt å være barnevakt for forloveden sin hver bidige dag. Uten tvil, er det hun som irettesetter han gang på gang. Det er som han går inn for å provosere henne, der han sitter i sofaen og lager mest mulig lyd ut av når han tygger chips med framtennene alla en kanin, og med åpen munn for å lage mest mulig lyd. Igår viste han også sønnen på instastory. Det er som han tester henne, og gjentakende gjør små ting han hvet samboeren vil irritere seg over. Et eksempel, samboer gir beskjed  ikke film meg når jeg shopper, han fortsatte å filme henne, hun ser alvorlig mot kamera og rister på hodet, da stanset han å filme henne.  Hva er det han ikke skjønner, som andre voksne tar til seg med en gang? Dette er ikke normal atferd av en voksen mann. 

Det forandrer ikke min mening. Det er nok spill for galleriet, det er det snap’ene hans handler om og konen er med på spillet.Det virker som de er veldig glad i hverandre. Det lyser av øynene hennes❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Trolltussa skrev (22 minutter siden):

Det forandrer ikke min mening. Det er nok spill for galleriet, det er det snap’ene hans handler om og konen er med på spillet.Det virker som de er veldig glad i hverandre. Det lyser av øynene 

For noe spøyt. Jeg har øyne å se med, og hodet til å vurdere selv. Men for all del, ha din mening, så har jeg min. Jeg har også en helt annen mening enn deg på Caroline Berg Eriksen, ser du er aktiv med negative kommentarer der. Kos deg videre på Hovden 😉

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Leopard skrev (22 minutter siden):

Hver gang jeg ser på snappen hans så synes jeg han gjør alt han kan for å drite ut dama (kona?) si. Filmer henne i uheldige positurer, klager over hvor usunt hun spiser (når han spiser like usunt selv), himler med øynene over seriene hun ser på. Når hun kom hjem glad og fornøyd fra frisøren sto han klar i stua med kamera og det første han gjør er å si noe frekt om nysveisen sånn at hun blir lei seg. At han hadde håpet at håret hadde blitt lengre, ikke kortere. "Neeeeeida, du er den eneste dama jeg kjenner som faktisk kler kort hår". Får dessverre inntrykk av at grunnen til at han har holdt fast på henne er at hun finner seg i alt tullet hans. Hun børster det bare av seg, der hvor andre hadde hivd han ut av huset. 

Jeg ser det samme som deg. Han er det som kalles troublemaker. Reagerte også veldig på når forloveden kom hjem glad og fornøyd fra frisøren. Så tydelig hvor skuffa hun ble, og hun sa og til han hvis du ikke har tenkt å skrøyte kan du holde munn. Fikk vondt av henne jeg. Først da endret han tonen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...