cas12 Skrevet 20. mai #261 Del Skrevet 20. mai ventilator skrev (18 timer siden): Ånei! Er det sant at det ikke kommer på Discovery+ ? 😭 så skuffende, har gledet meg så! er vel kanskje fordi at de skal slå seg sammens med hbo max nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 7. juni #262 Del Skrevet 7. juni Jeg har sett finalen for 2023-sesongen i kveld, med en liten collage mot slutten som hyllest til Jock Zonfrillo. Vet noen om The Project-hyllesten i anledning bortgangen hans blir sendt på TLC i etterkant av Masterchef-sesongen? Jeg satt bare og tenkte på det mens jeg så slutten av finalen... Ser det ligger noe ute på YouTube - er det episoden i sin helhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 14. juni #263 Del Skrevet 14. juni Siste episode ble sendt på TLC for en uke siden 💔 Skal ikke spoile noe, men for en flott sesong! Dog savnet jeg lengre og mer innholdsrike episoder. Før varte jo mange episoder over 2 timer, nå var alle på 1 time og 15 min (for utenom finalen da). Jeg tør jo aldri søke på Google om Masterchef Aust. i fare for å få vite noe om neste sesong. Vet noen hvem som eventuelt er ny programleder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 15. juni #264 Del Skrevet 15. juni every woman skrev (På 10.3.2024 den 18.24): Ser at Poh er en av dommerne/programlederne når det starter ny sesong i Australia i år. Jeg hadde ikke sansen for henne i sesong 1 husker jeg, men likte henne godt i Back to Win-sesongen. Andy fortsetter, og så kommer franske Jean-Christophe Novelli inn. Melissa slutter etter den sesongen vi går og venter på. Synd det, da. Men det blir nok bra uansett. snikleser1 skrev (På 14.6.2024 den 15.57): Siste episode ble sendt på TLC for en uke siden 💔 Skal ikke spoile noe, men for en flott sesong! Dog savnet jeg lengre og mer innholdsrike episoder. Før varte jo mange episoder over 2 timer, nå var alle på 1 time og 15 min (for utenom finalen da). Jeg tør jo aldri søke på Google om Masterchef Aust. i fare for å få vite noe om neste sesong. Vet noen hvem som eventuelt er ny programleder? Jeg siterer meg selv her, jeg tok sjansen på et Wikipedia-besøk. Men ja, det var flere korte episoder enn før. Pluss en håndfull på 1:50. Det er færre episoder og deltakere også. Jeg har rundt ti episoder igjen, men vet hvem som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 15. juni #265 Del Skrevet 15. juni Jeg har savnet masterclasses - som fryktet var hele sesongen uten. Det var definitivt noe som senket severdigheten, jeg har lært mye av den delen av serien. Generelt sett synes jeg også at nivået på oppgavene og rettene som ble laget denne gangen var lavere eller mer basic enn i tidligere sesonger. Selv noen av finalerettene fremsto som helt greie og overkommelige, og slik har det mildt sagt ikke vært før. Men fint og hyggelig å se på likevel da - som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. juli Forfatter #266 Del Skrevet 1. juli Noen som har sett årets sesong enda? Har ikke rukket å se så mange episoder enda, men jeg liker det veldig godt så langt med de nye dommerene. aldri likt Poh, men syns hu gjør en god figur så langt (jeg har vel sett 10-15 episoder bare). Og jeg digger han franske dommeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 1. juli #267 Del Skrevet 1. juli Wenda skrev (8 timer siden): Noen som har sett årets sesong enda? Har ikke rukket å se så mange episoder enda, men jeg liker det veldig godt så langt med de nye dommerene. aldri likt Poh, men syns hu gjør en god figur så langt (jeg har vel sett 10-15 episoder bare). Og jeg digger han franske dommeren Hvor finner du årets sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. juli Forfatter #268 Del Skrevet 1. juli Linazer skrev (14 minutter siden): Hvor finner du årets sesong? Samboeren min laster de ned for meg 🤪 selv har jeg ingen peil på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 3. juli #269 Del Skrevet 3. juli Linazer skrev (På 1.7.2024 den 18.21): Hvor finner du årets sesong? Ligger på Flixtor. Det er en kjempebra sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 3. juli #270 Del Skrevet 3. juli Lunabelle skrev (55 minutter siden): Ligger på Flixtor. Det er en kjempebra sesong. Er begynt å se 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 3. juli #271 Del Skrevet 3. juli Linazer skrev (3 timer siden): Er begynt å se 😊 Kos deg! Det kommer nye episoder søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Litt utpå ettermiddagen/tidlig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 3. juli #272 Del Skrevet 3. juli Lunabelle skrev (36 minutter siden): Kos deg! Det kommer nye episoder søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Litt utpå ettermiddagen/tidlig kveld. Jeg har lastet ned alle. Så bing watcher 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikleser1 Skrevet 5. juli #273 Del Skrevet 5. juli Lunabelle skrev (På 3.7.2024 den 11.46): Ligger på Flixtor. Det er en kjempebra sesong. Hvor er det tilgang til Flixtor? Får opp at nettsiden er stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. juli #274 Del Skrevet 8. juli snikleser1 skrev (På 5.7.2024 den 21.21): Hvor er det tilgang til Flixtor? Får opp at nettsiden er stengt? Jeg har aldri fått opp at den er stengt, men noen ganger kan serveren være full og da får man ikke tilgang. Da er det bare å prøve igjen senere eller neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå