Gå til innhold

MasterChef Australia

Wenda

Anbefalte innlegg

De første episodene av sesong 15 (2023) er lagt ut på Flixtor  og det er veldig spesielt å se det, nå som vi vet at Jock ikke er blant oss lenger 💔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er alle episodene frem til episode 27 borte fra siste sesong på Discovery?😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nord1991 skrev (På 12.5.2023 den 7.15):

Hvorfor er alle episodene frem til episode 27 borte fra siste sesong på Discovery?😩

Det har med rettigheter å gjøre. 

Jeg fikk vite i dag at Jock er borte. Hvordan jeg har klart å unngå den informasjonen helt til nå skjønner jeg ikke. Men det var virkelig et sjokk! :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne sesongen har gått så fort! Bare 2 episoder igjen 😔

Jeg var litt skeptisk til fans/favorites opplegget, men jeg har kost meg veldig. 

Lurer på når sesong 15 kommer på TLC, kanskje ikke før til høsten? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meadow skrev (2 timer siden):

Synes denne sesongen har gått så fort! Bare 2 episoder igjen 😔

Jeg var litt skeptisk til fans/favorites opplegget, men jeg har kost meg veldig. 

Lurer på når sesong 15 kommer på TLC, kanskje ikke før til høsten? 

Pleier å komme ny sesong i mars. Ca 1 år etter at den blir sendt i Australia 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (9 timer siden):

Pleier å komme ny sesong i mars. Ca 1 år etter at den blir sendt i Australia 

Det er for leeenge å vente! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (34 minutter siden):

Det er for leeenge å vente! 

Jeg vet 😔 syns det er helt sjukt at man må vente 1 helt år før det sendes på norsk tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert kjempedyktige begge to og det er godt mulig det bare er at jeg har et dårlig inntrykk av dem, men jeg syns det var litt synd at de to kom til finalen 😕

Bortsett fra det så var det en kul sesong med mye moro

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Syns Billie fikk altfor godt betalt i første del av finalen. Bare 4 poeng bak med «saus» istedenfor panna cotta?! Men har skjønt hele tiden at hun stikker av med seieren og har nok vært generelt bedre enn Sarah. Heiet på Sarah i finalen dag følte hun var litt underdog! Spesielt også fordi jeg syns finalen var ganske «tilpasset» kvalitetene til Billie (søtt og salt) og oppgave fra Heston srlv om det var fra en annen restaurant enn hun hadde jobbet på..! 

Spoiler pga vet ikke om finalen har gått lineært enda.

Endret av Mperle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (22 minutter siden):
  Skjul innhold

Syns Billie fikk altfor godt betalt i første del av finalen. Bare 4 poeng bak med «saus» istedenfor panna cotta?! Men har skjønt hele tiden at hun stikker av med seieren og har nok vært generelt bedre enn Sarah. Heiet på Sarah i finalen dag følte hun var litt underdog! Spesielt også fordi jeg syns finalen var ganske «tilpasset» kvalitetene til Billie (søtt og salt) og oppgave fra Heston srlv om det var fra en annen restaurant enn hun hadde jobbet på..! 

Spoiler pga vet ikke om finalen har gått lineært enda.

Den gikk på fredag. 

Jeg synes det var en fryktelig forutsigbar vinner. Jeg heiet på Daniel, siste av fansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Meadow said:

Den gikk på fredag. 

Jeg synes det var en fryktelig forutsigbar vinner. Jeg heiet på Daniel, siste av fansen. 

Daniel vokste virkelig i konkurransen. Jeg ble overrasket over at det gikk så fort i semifinalen, jeg trodde/håpet at de heller skulle si hvem som var best på service-challengen og dermed gå direkte til finalen. Og så en elimination challenge mellom de to dårligste.. 

Syns for øvrig at finalen var over så fort ! To oppgaver som de begge egentlig tok på strak arm. Hadde forventet/håpet mer.

Jepp, forutsigbart med Billie (eller Julie egentlig) - de to har vært sesongens «gullunger»😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes finalen var litt kort. Burde vært minst en oppgave til. Enig i at Billie fikk godt betalt for pannacottaen, men jeg ville heller ha henne som vinner enn Sarah. Synd Daniel gikk ut i semi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg så ferdig finalen i dag. Joda, greit nok med Billie, hun er kjempedyktig. Men jeg hadde håpet på en finale med en favoritt og en fan. 

Egentlig var jeg bekymret for at ingen fans kom så langt som til topp fem, og så kom både Keyma og Daniel og imponerte sterkt! 

Håper neste sesong starter etter nyttår, og ikke langt utpå vinteren. Men det blir rart å se det nå som Jock er borte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...