Fjugur Skrevet 1. mai 2023 #181 Del Skrevet 1. mai 2023 WHAT? Jock er død! 😢 Australsk "MasterChef"-stjerne (46) er død – VG Nå: Nyhetsdøgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. mai 2023 #182 Del Skrevet 1. mai 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mai 2023 #183 Del Skrevet 1. mai 2023 😔😔😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. mai 2023 #184 Del Skrevet 1. mai 2023 Så trist! 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 1. mai 2023 #185 Del Skrevet 1. mai 2023 Jock ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 1. mai 2023 #186 Del Skrevet 1. mai 2023 Sally-Go-Round skrev (2 timer siden): Jock har gått bort 😳 https://www.dagbladet.no/kjendis/dode-bratt/79153560 Så trist 🥀😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 1. mai 2023 #187 Del Skrevet 1. mai 2023 😥 Så trist! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinolini Skrevet 1. mai 2023 #188 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg er i sjokk. Så forferdelig trist. En vakker vakker mann og sjel ❤️😭🥺. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. mai 2023 #189 Del Skrevet 1. mai 2023 Trist 😔 Hva er det som skjer, at flere og flere unge folk dør 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 1. mai 2023 #190 Del Skrevet 1. mai 2023 Sen ve ben skrev (36 minutter siden): Trist 😔 Hva er det som skjer, at flere og flere unge folk dør 😔 Etter å ha lest om saken i australsk media er jeg redd for at han har havnet i samme kategori som f.eks. Robin Williams og Aviici. Det er uansett ufattelig trist. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #191 Del Skrevet 1. mai 2023 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Trist 😔 Hva er det som skjer, at flere og flere unge folk dør 😔 Dette er en mann som har vært misbruker (av heroin om jeg ikke husker feil), og som i tillegg har slitt en del med angst og depresjoner. Forferdelig trist da det virket som at han fikk livet på rett vei igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. mai 2023 #192 Del Skrevet 2. mai 2023 Var vel i Daily Mail jeg så innlegg om at hele showet droppes. Tidligere har det stått utsatt, men hele sesongen er vel allerede spilt inn allerede antagelig? - så… det er jo egentlig forståelig 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. mai 2023 #193 Del Skrevet 2. mai 2023 Wenda skrev (18 timer siden): Dette er en mann som har vært misbruker (av heroin om jeg ikke husker feil), og som i tillegg har slitt en del med angst og depresjoner. Forferdelig trist da det virket som at han fikk livet på rett vei igjen Har vel gått rundt med disse "worry beads" og hatt angst mye, så problemer har han jo hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. mai 2023 #194 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Fikk opp noen australske nettsider på Facebook der det sto noe om tarmkreft. Uansett blir det jo spekulasjoner, og like tragisk samme hva. Håper ikke neste sesong droppes, men jeg syntes det var rart å se på Masterchef i går... 😔💔 Endret 2. mai 2023 av Meadow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 2. mai 2023 #195 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg har også akkurat lest om tykktarmskreft i Daily Mail - ikke som dødsårsak, men som en alvorlig diagnose Zonfrillo skal ha levd med gjennom de siste innspilte sesongene av Masterchef. https://www.dailymail.co.uk/news/article-12034157/British-MasterChef-host-Jock-Zonfrillo-secretly-battling-bowel-cancer-dead.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 2. mai 2023 #196 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Jeg syntes også det var veldig rart og trist å se siste episode i går kveld. Ellers skrives det her at hele den nye sesongen er ferdig innspilt, og at sendestart skal utsettes til neste mandag i Australia. Endret 2. mai 2023 av -Fyrstikk- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. mai 2023 #197 Del Skrevet 2. mai 2023 Hyllest fra kollegaene, i australsk avis https://www.smh.com.au/culture/tv-and-radio/you-really-were-the-complete-package-mate-masterchef-judges-pay-tribute-to-jock-zonfrillo-20230502-p5d53h.html?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0FaQZpaj7xJxiGPieDmkvUmB1qiC8YQrowm32iQi9WzzoQ99QEucUJRa4#Echobox=1683023127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 3. mai 2023 #198 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) The Guardian bekrefter nå at den nye sesongen får sendestart søndag 7. mai - den er ferdiginnspilt i sin helhet. Beslutningen er tatt i samråd med Zonfrillos familie (og i tråd med det de oppfatter at han ville ha ønsket selv, regner jeg med). https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2023/may/03/masterchef-to-air-from-sunday-following-shock-death-of-judge-jock-zonfrillo En spesialepisode av aktualitetsprogrammet The Project vil sendes i forkant, og i sin helhet være viet Jock Zonfrillo. Litt godt å lese om denne avgjørelsen synes jeg - så føler jeg meg mindre "skyldig" over å fortsette å følge med på sesongen som går på TLC - fremdeles dagens høydepunkt for meg. Endret 3. mai 2023 av -Fyrstikk- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3. mai 2023 #199 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) Masterchef Australia bekrefter også selv på Twitter også at de starter 7. mai Det blir nok rart.... ser at det er litt blandet respons i kommentarfeltet på Twitter, og også på Sydney Heralds fb MasterChef Australia (@masterchefau) / Twitter Endret 3. mai 2023 av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 9. mai 2023 #200 Del Skrevet 9. mai 2023 💔 Klipp fra "the project" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå