Lofotpia Skrevet 1. april #241 Del Skrevet 1. april every woman skrev (9 minutter siden): Hm, det er faktisk ikke lagt ut i appen ennå... Det var da underlig! Jeg har ikke fått noen reklame-e-post om det heller. Jeg spurte på Discovery i dag om de ikke skulle legge den ut og fikk dette til svar "Det har vi dessverre ikke noe informasjon om enda, men følg gjerne med på våre kanaler for oppdateringer da vi vil oppdatere om det så fort vi vet mer" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. april #242 Del Skrevet 1. april (endret) Det begynte på TLC nå… jeg hadde glemt at Jock (?) var med i starten, og skvatt skikkelig. Når - hvor langt uti showet var det han døde? 😢 Endret 1. april av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 1. april #243 Del Skrevet 1. april -Fyrstikk- skrev (21 minutter siden): I følge TV-guiden på VG er det akkurat begynt på TLC, kl 17.50: https://tvguide.vg.no/kanal/tlc Ja, det har jeg skrevet i et innlegg lenger oppe. Det er lineær-TV her jeg bor, så jeg kan se det der. Men det var en her som akkurat har kjøpt Discovery+-abonnement men ikke kunne finne Masterchef. Jeg gikk ut fra at det ble lagt ut samtidig med at det starter på TLC, men det ser ikke sånn ut. Hvis det aldri kommer i appen, så er det mulig å oppgradere Discovery+-abonnementet til "Live" eller "Sport." Da kan en se TLC direkte via appen. Jeg hadde ihvertfall glatt gjort det for den perioden Masterchef A. varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 1. april #244 Del Skrevet 1. april (endret) . Endret 1. april av every woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 1. april #245 Del Skrevet 1. april Lofotpia skrev (31 minutter siden): Jeg spurte på Discovery i dag om de ikke skulle legge den ut og fikk dette til svar "Det har vi dessverre ikke noe informasjon om enda, men følg gjerne med på våre kanaler for oppdateringer da vi vil oppdatere om det så fort vi vet mer" Okei. Det må være første gang det ikke har kommet i appen samtidig som TV. Vi får se, da. 😐 Fjugur skrev (29 minutter siden): Det begynte på TLC nå… jeg hadde glemt at Jock (?) var med i starten, og skvatt skikkelig. Når - hvor langt uti showet var det han døde? 😢 Han døde i april i fjor. Jeg mener de akkurat var ferdige med å spille inn den sesongen vi får se nå. Veldig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotpia Skrevet 1. april #246 Del Skrevet 1. april every woman skrev (1 time siden): Okei. Det må være første gang det ikke har kommet i appen samtidig som TV. Vi får se, da. 😐 Var det jeg også tenkte. Krysser fingrene for at de legger det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. april Forfatter #247 Del Skrevet 1. april Fjugur skrev (3 timer siden): Det begynte på TLC nå… jeg hadde glemt at Jock (?) var med i starten, og skvatt skikkelig. Når - hvor langt uti showet var det han døde? 😢 Han døde etter at showet var ferdig innspilt. Det var derfor det tok ekstra lang tid før det ble sendt i Australia fordi de ville rådføre med familien og redigere visse ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. april #248 Del Skrevet 1. april every woman skrev (4 timer siden): Ja, det har jeg skrevet i et innlegg lenger oppe. Det er lineær-TV her jeg bor, så jeg kan se det der. Men det var en her som akkurat har kjøpt Discovery+-abonnement men ikke kunne finne Masterchef. Jeg gikk ut fra at det ble lagt ut samtidig med at det starter på TLC, men det ser ikke sånn ut. Hvis det aldri kommer i appen, så er det mulig å oppgradere Discovery+-abonnementet til "Live" eller "Sport." Da kan en se TLC direkte via appen. Jeg hadde ihvertfall glatt gjort det for den perioden Masterchef A. varer. Ja, det var meg. Jeg kan ihvertfall melde om at det ikke er lagt ut noe på Discovery+ og heller ikke i ukesarkivet på Allente-appen per nå. Får håpe det kommer, lukter kanskje noen rettighets-problemer. Ikke alltid så lett å få med seg lineær/direkte tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 2. april #249 Del Skrevet 2. april Æsj, jeg får ikke sett på dette lineært pga andre avtaler, nå ble jeg skikkelig skuffet Håper det kommer på stream etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 3. april #250 Del Skrevet 3. april (endret) Meadow skrev (På 1.4.2024 den 23.21): Ja, det var meg. Jeg kan ihvertfall melde om at det ikke er lagt ut noe på Discovery+ og heller ikke i ukesarkivet på Allente-appen per nå. Får håpe det kommer, lukter kanskje noen rettighets-problemer. Ikke alltid så lett å få med seg lineær/direkte tv. BlåSwix skrev (På 2.4.2024 den 7.00): Æsj, jeg får ikke sett på dette lineært pga andre avtaler, nå ble jeg skikkelig skuffet Håper det kommer på stream etterhvert!! Jeg ser heller aldri episodene i real time mens de går på TLC, jeg setter hele Masterchef Australia i opptak, og ser episodene når det passer. Da kan jeg også spole forbi all reklamen mens jeg ser på - den er det så mye av i denne serien at det er uaktuelt å se på uten en form for tidsforskyvelse som gjør det mulig å hoppe over reklamepausene. Endret 3. april av -Fyrstikk- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilmom Skrevet 3. april #251 Del Skrevet 3. april Jeg har kontaktet discovery ,og jeg fikk til svar at masterchef australia starter på discovery i slutten av april,starten av mai😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 3. april #252 Del Skrevet 3. april -Fyrstikk- skrev (39 minutter siden): Jeg ser heller aldri episodene i real time mens de går på TLC, jeg setter hele Masterchef Australia i opptak, og ser episodene når det passer. Da kan jeg også spole forbi all reklamen mens jeg ser på - den er det så mye av i denne serien at det er uaktuelt å se på uten en form for tidsforskyvelse som gjør det mulig å hoppe over reklamepausene. Opptak var lurt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotpia Skrevet 16. april #253 Del Skrevet 16. april Spurte i dag om det kommer på Discory plus og får dette til svar "Heihei! Vi har fått ny informasjon om at MasterChef Australia ikke er planlagt til å bli tilgjengelig for strømmming i ettertid på discovery+. Serien vil gå som normalt på TLC. Nye episoder sendes 17:50 mandag til fredag, men vil kun være tilgjengelig Live, ikke i ettertid. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. april #254 Del Skrevet 16. april Lofotpia skrev (5 timer siden): Spurte i dag om det kommer på Discory plus og får dette til svar "Heihei! Vi har fått ny informasjon om at MasterChef Australia ikke er planlagt til å bli tilgjengelig for strømmming i ettertid på discovery+. Serien vil gå som normalt på TLC. Nye episoder sendes 17:50 mandag til fredag, men vil kun være tilgjengelig Live, ikke i ettertid. " Ah 💔 så skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 17. april #255 Del Skrevet 17. april Så vaklende Discovery er her, da! Først ingen informasjon, så to dager bekrefter de at det skal starte, så kommer det ikke likevel. Er det noen andre som ser det på TLC her? Hva synes dere så langt? Legger resten i spoilertag i tilfelle Discovery ombestemmer seg enda en gang. Spoiler Det er færre deltakere og kortere sesong denne gangen, ser jeg. Artig at det kommer tidligere deltakere med utfordringer til dem. Dessverre, synes jeg, har de tatt tilbake immunitetsutfordringen hvor de kjemper mot en profesjonell kokk. Det var utfordringen jeg likte aller minst med opplegget før, og var så glad da de kuttet ut den. Sjansen for immunitetsnål er forsvinnende liten, spesielt tidlig i sesongen. Jeg tror dessuten at dommerne vet utmerket godt hvem som har laget hva, selv om de prøver å skjule det så godt de kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 23. april #256 Del Skrevet 23. april Fin sesong så langt synes jeg, på tide med kun nye deltakere igjen (i stedet for at de fortsetter å resirkulere gamle favoritter), men jeg savner masterclasses i slutten av uken. Håper ikke hele sesongen skal være uten? Det er jo noe av det hyggeligste og mest inspirerende å få med seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnhild87 Skrevet 25. april #257 Del Skrevet 25. april Har ny sesong blitt lansert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april #258 Del Skrevet 26. april Sesong 15 har gått på TLC noen uker allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventilator Skrevet 19. mai #259 Del Skrevet 19. mai Ånei! Er det sant at det ikke kommer på Discovery+ ? 😭 så skuffende, har gledet meg så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 20. mai #260 Del Skrevet 20. mai Lite tips til dere. På YouTube er det en bruker som heter Nugget som har lagt ut alle ep. Det er bare et pittelite kjedelig problem; finaleepisoden har blitt blokkert. Jeg har ikke sjekket om noen andre har lykkes med å laste den opp dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå