Fiora Skrevet 8. februar 2022 #61 Del Skrevet 8. februar 2022 Hurra!! Bare å nyte tiden fremover! ❤️ Har du begynt å få mage? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #62 Del Skrevet 11. februar 2022 12+5 Da var det på tide med en ordentlig oppdatering igjen 😊 Tusen takk for alle kommentarer, dere er gode. Spesielt takk til @Prøver2021 som fortsatt kommenterer i andres graviddagbøker tross i det du står i selv - du er helt unik, og jeg setter enormt pris på alle spor du legger igjen her inni 💖 Formen er blitt så utrolig god at jeg nesten må klype meg selv i armen. Ingen kvalme eller noe, og bare aversjon til noen typer mat henger igjen. Jeg merker at jeg nok har litt større humørsvingninger enn vanlig, men mannen sier han ikke merker noe til det så da er det helt innafor 😊 Ellers er jeg trøttere enn vanlig, og må tisse hele tiden, men det lever jeg helt fint med så lenge jeg slipper kvalmen Magen har plutselig poppa frem, og gikk fra ingenting til nesten umulig å skjule over natta 😅 Den er fortsatt en del større på kvelden, men absolutt til stede på morgenen også. Det er bare å glemme og få på seg de fleste av de gamle buksene mine, så her forleden måtte jeg rett og slett på shopping! Fant et par fine og romslige kjoler, og et par bukser med strikk/knyting i livet og mye stretch så magen kan vokse Vi har begynt å fortelle det til flere og flere, og det er så gøy for det er så mange som blir så overrasket og synes det er så stas 😄 En ting som overrasker meg er hvor innafor det plutselig er å diskutere magen min over hodet mitt "oi, jeg ser magen selv gjennom den romslige kjolen, da jeg var gravid med første fikk jeg ikke mage før i uke 30" mens noen andre stemmer i "nei, jeg fikk ikke mage før mye senere og jeg hadde tvillinger inni der!" Altså.. jeg skjønner ikke helt hvorfor det plutselig er innafor å diskutere kropp på den måten, men kjenner jeg må jobbe med meg selv for å ikke la det gå inn på meg, jeg vet jo at ingen mener noe vondt med det. I dag var vi på ultralyd på sykehuset, og fikk en kjempeflink overlege som gikk gjennom alle organene. Alt så helt perfekt ut, og hun sjekket hjertet nøye og alt så fint ut. Siden jeg har hjertefeil selv har jeg vært litt bekymret for lille, selv om jeg egentlig vet at feilen min ikke er arvelig. De skulle gå gjennom saken min på sykehuset og vurdere om jeg skal få ekstra oppfølging, så da føler jeg meg trygg på at jeg får riktig oppfølging uansett hva de lander på. Lille har vokst såå masse siden sist! 6,7cm fra hodet til stump i dag, som nesten tilsvarer halvveis ut i uke 13 i følge helseoversikt-appen, så det er jo kjempebra! Det var så stas å ha med mannen (han misset forrige), og lille var så spinnvilt aktiv Turnet rundt inni der som en liten ninja, så legen rakk bare noen få sekunder av hjertelyd hver gang før lille fant det for godt å snurre litt rundt igjen 😂 Vi fikk ingen indikasjon på kjønn, men så lenge alt ser bra ut gjør det ingenting 🥰 Vi får innkalling til OUL nå snart siden alt så fint ut på denne ultralyden, og fødeplass er også i orden, så nå er det bare å nyyte den voksende magen og tida fremover 😍 Mannen er stolt som en hane, så jeg sa det til han at jeg aldri har følt meg så mye som en trophy wife 😂 Det er veldig koselig da, vi er virkelig sammen om dette 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. februar 2022 #63 Del Skrevet 11. februar 2022 Så koselig med en vellykket UL Og er jo litt koselig at magen har poppet. La den vokse og la huden blir hardere slik at alle kommentarer bare prelller av Er helt enig i det du skriver. Det er skikkelig rart hvorfor det er en slag allemannseie å kunne kommentere kroppen til en som er gravid. Samme kommer vel etter fødselen tipper jeg. Men som du skriver så tror jeg også at folk sier dette i beste mening, ingen som mener noe vondt med det. Men tror selv at det er derfor jeg egentlig har hatt litt lyst til å skjule hemmeligheten enda litt til. Fordi det blir så mye fokus på kroppen min. Og som overvektig er ikke det en favorittgreie.. Er vel ikke en favorittgreie for normalvektige heller tipper jeg. Husker da jeg var gravid med første opplevde jeg noen kollegaer som ville ta på magen min ganske tidlig. Jeg sa bare "slutt å kose meg på magefettet mitt" Jeg var vel knapt 12 uker på vei. Da måtte de jo tatt meg på tissen om de ville "kose med babyen" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 11. februar 2022 #64 Del Skrevet 11. februar 2022 Så koselig skrevet! Takk ❤️ Jeg gleder meg på deres vegne og håper jeg er like heldig snart. Så deilig at kvalmen har sluppet taket og at du føler deg bedre. Nå er tiden for å nyte graviditeten!! ❤️ Stas at dere har fortalt det til en del, og ikke minst gøy med gravidmage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 11. februar 2022 #65 Del Skrevet 11. februar 2022 For en hyggelig oppdatering! Herlig at det gikk så fint på UL, morsomt med en så aktiv liten en! 😍 Glad for å høre at både formen, magen, fødeplass og mannen er tipp topp! Bare å nyte og glede seg! 😄❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #66 Del Skrevet 22. februar 2022 Kakaoen skrev (På 11.2.2022 den 14.54): Så koselig med en vellykket UL Og er jo litt koselig at magen har poppet. La den vokse og la huden blir hardere slik at alle kommentarer bare prelller av Er helt enig i det du skriver. Det er skikkelig rart hvorfor det er en slag allemannseie å kunne kommentere kroppen til en som er gravid. Samme kommer vel etter fødselen tipper jeg. Men som du skriver så tror jeg også at folk sier dette i beste mening, ingen som mener noe vondt med det. Men tror selv at det er derfor jeg egentlig har hatt litt lyst til å skjule hemmeligheten enda litt til. Fordi det blir så mye fokus på kroppen min. Og som overvektig er ikke det en favorittgreie.. Er vel ikke en favorittgreie for normalvektige heller tipper jeg. Husker da jeg var gravid med første opplevde jeg noen kollegaer som ville ta på magen min ganske tidlig. Jeg sa bare "slutt å kose meg på magefettet mitt" Jeg var vel knapt 12 uker på vei. Da måtte de jo tatt meg på tissen om de ville "kose med babyen" Hahaha denne kommentaren gjorde dagen min 😂 Heldigvis ingen som har begynt å skulle ta på enda, men jeg har allerede prata med mannen om at hvis det blir en problemstilling at noen tar uten å spørre må han være på min side og si tydelig ifra at det ikke er greit. Får helt angst bare av å tenke på at andre skal ta meg på magen selv, det handler jo om intimgrenser 😅 Prøver2021 skrev (På 11.2.2022 den 16.12): Så koselig skrevet! Takk ❤️ Jeg gleder meg på deres vegne og håper jeg er like heldig snart. Så deilig at kvalmen har sluppet taket og at du føler deg bedre. Nå er tiden for å nyte graviditeten!! ❤️ Stas at dere har fortalt det til en del, og ikke minst gøy med gravidmage. Tusen takk! 💖 Vi nyter virkelig om dagen, og tiden bare flyr for tiden synes jeg! Kjempedeilig! Er stadig innom dagboka di for å følge med, krysser fingrene så inderlig for at det sitter på første etter SAen! 🧡 Fiora skrev (På 11.2.2022 den 17.53): For en hyggelig oppdatering! Herlig at det gikk så fint på UL, morsomt med en så aktiv liten en! 😍 Glad for å høre at både formen, magen, fødeplass og mannen er tipp topp! Bare å nyte og glede seg! 😄❤️ Veldig stas, håper veldig jeg kan kjenne liv om ikke så altfor lenge, det blir så gøy! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #67 Del Skrevet 22. februar 2022 14+2 Måtte låne denne fra @Fiora, jeg synes det var så koselig å lese 🥰 Humør og tanker: De siste ukene har virkelig gått fort, og februar har vært en drøm i forhold til januar 😍 Måtte det fortsette sånn 🤞 Det begynner å gå opp for meg at det faktisk bor et lite barn inni der, og jeg begynner å bli skikkelig nysgjerrig på hvem den lille mageboeren er; er det gutt eller jente? Vil den ha like makk i rumpa som pappaen sin? Eller like matglad som oss begge? Mitt eller hans sovehjerte (her håper jeg for all del på hans sovehjerte)? Det er litt krevende å skulle tilbake på kontoret, for jeg merker at jeg ikke orker like mye som før, så nå om dagen må jeg nesten velge mellom å dra på kontoret eller ha overskudd til en lengre tur eller trening. Alt i alt går det veldig fint om dagen, og lite å klage på sånn generelt 🥰 Vi var faktisk for å se på vogn sammen i helga, og det var så innmari koselig å se mannen styre rundt i butikken med de forskjellige vognene. Han var så engasjert! Vi har ikke landet på noe enda, men føles godt å være i gang med å kikke 😍 Symptomer: Jeg har så og si ingen symptomer igjen fra første trimester. Hvis jeg har styra mye en natt og så setter meg rett på bussen uten frokost kan jeg bli kvalm, men det går da stort sett over igjen med en gang jeg får i meg litt mat. Magen vokser som et uvær da, og jeg kjenner andre ting jeg ikke har kjent før. Da jeg gikk på ski forrige uke (første skituren siden jeg ble gravid) begynte det å gjøre vondt helt nederst i magen/rett over underlivet etter noen kilometer, og det ble bare vondere og vondere, så måtte kaste inn håndkle mye før jeg egentlig ville. Lurer på om det kan være bekkenet som var vondt? 🤔 Det var uansett deilig å komme seg ut, og skal gi langrenn et forsøk til. Gjør det vondt neste gang også er det ikke verre enn at jeg dropper akkurat det mens jeg er gravid (men elsker å gå på ski, så håper jo at det går bra da) ☺️ Ellers er jeg oppe for å tisse rundt 1-4 ganger per natt, 2-3 i snitt, og det begynner å bli ubehagelig å ligge på ryggen, så jeg gleder meg masse til å hente bbhugme-puta jeg har bestilt meg senere i dag 😍 Matlyst: Endelig skikkelig tilbake! Det er bare noen få ting som ikke frister overhodet lengre, så det bare unngår jeg pent, ellers er jeg umettelig mellom rundt klokka 12-16, da kunne jeg spist kontinuerlig tror jeg Det synes på vekta også, som endelig har snudd. Jeg gikk jo ned 6kg i første trimester (jeg er normalvektig, så for meg var det veldig mye), men har nå gått opp halvparten av det igjen 😄 Lyster: Ingenting spesielt egentlig. Har nok blitt et lite knepp mer godtemoms enn før, men klarer å holde det til lørdager enn så lenge. Og grønnsaker, spesielt rå grønnsaker, får jeg ikke nok av egentlig! Har lyst på salat og gulrøtter hele tiden! 😍 Og brus. Elsker brus om dagen, men prøver å begrense det også til helgene, men er nok ikke like flink der så blir en sukkerfri halvliter her og der Når jeg skriver nå merker jeg egentlig at det meste høres veldig digg ut - gi meg middag nå haha! Magen: Magen vokser mye raskere enn hodet klarer å følge med om dagen, og bare siden jeg var 12+1 har jeg gått opp 4-5cm rundt magen, og rundt 13cm totalt! Så den står rett ut og er klin umulig å skjule. Jeg skvetter hver gang jeg ser meg i speilet, og elsker den samtidig som jeg ikke helt klarer å forholde meg til den. Det går rett og slett mye fortere enn jeg klarer å vende meg til om dagen 😅 Søvn: Middels minus vil jeg si. Er oppe minst 2-4 ganger hver eneste natt, og det blir jeg litt sliten av. Søvn har aldri kommet enkelt for meg, og det har ikke blitt noe lettere etter jeg ble gravid. Når det er sagt får jeg nok til at jeg fungerer helt fint i hverdagen, så jeg er fortsatt evig takknemlig for hver dag jeg ikke er kvalm 💖 Ting jeg ser frem til: Så smått begynne å handle inn litt ting til lille OUL 29.mars Jordmortime 3.mai 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 22. februar 2022 #68 Del Skrevet 22. februar 2022 Så koselig oppdatering 🤩 godt å høre du føler deg bedre nå og at det er håp for 2. trimester for meg også🤭 Så gøy med poppende mage også! kult at du har tatt mål underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 23. februar 2022 #69 Del Skrevet 23. februar 2022 Så koselig oppdatering - de er fine både for den som skriver og den som leser synes jeg 😍 Godt å se at symptomer har roet seg, matlyst er tilbake og magen vokser. Alt er som det skal! Også så hyggelig på vognshopping med pappaen da, de blir jo så engasjert! Når det gjelder kontoret, har du en jobb hvor det er mulighet for hjemmekontor? Jeg kjenner det at jobbreisen ville tatt knekken på det lille jeg har av energi, og dessuten skapt en del usikkerhet mtp korona og alt, så jeg har fått skriv fra legen om at jeg skal ha hjemmekontor helt frem til jeg går ut i permisjon! Kunne noe sånt vært en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #70 Del Skrevet 24. februar 2022 alilja skrev (På 22.2.2022 den 20.56): Så koselig oppdatering 🤩 godt å høre du føler deg bedre nå og at det er håp for 2. trimester for meg også🤭 Så gøy med poppende mage også! kult at du har tatt mål underveis. Målene er egentlig litt tilfeldig at jeg gjorde, men så har det blitt en litt artig greie 😅 Siden jeg gikk ned så mye i første trimester har jo ikke den vært spesielt representativ for om magen har vokst, så da synes jeg det har vært gøy å følge med på magemålet i stedet (eller strengt tatt i tillegg). Begynte vel egentlig med at de tok det på en kontroll da jeg var 12+1, og visste målet før jeg ble gravid 😅 Huff ja, har sett at du har vært skikkelig uheldig i første trimester, krysser fingre og tær for at andre trimester blir en skikkelig opptur for deg 🥰 Fiora skrev (17 timer siden): Så koselig oppdatering - de er fine både for den som skriver og den som leser synes jeg 😍 Godt å se at symptomer har roet seg, matlyst er tilbake og magen vokser. Alt er som det skal! Også så hyggelig på vognshopping med pappaen da, de blir jo så engasjert! Når det gjelder kontoret, har du en jobb hvor det er mulighet for hjemmekontor? Jeg kjenner det at jobbreisen ville tatt knekken på det lille jeg har av energi, og dessuten skapt en del usikkerhet mtp korona og alt, så jeg har fått skriv fra legen om at jeg skal ha hjemmekontor helt frem til jeg går ut i permisjon! Kunne noe sånt vært en mulighet? Veldig gøy med vognshopping, har dere begynt å kikke? Synes det er såå vanskelig å bestemme seg! 😅 Det blir mer og mer tilbake til kontoret som er hovedregelen fremover, så lenge jeg får 2 dager i uka på hjemmekontor går det fint enn så lenge, da får jeg liksom henta meg litt inn i løpet av uka, men kjenner at det er ikke så mye mindre fleksibilitet som skal til før jeg også må høre med arbeidsgiver om tilrettelegging i retning det du har fått ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 25. februar 2022 #71 Del Skrevet 25. februar 2022 On 2/24/2022 at 12:42 PM, Yrno said: Veldig gøy med vognshopping, har dere begynt å kikke? Synes det er såå vanskelig å bestemme seg! 😅 Det blir mer og mer tilbake til kontoret som er hovedregelen fremover, så lenge jeg får 2 dager i uka på hjemmekontor går det fint enn så lenge, da får jeg liksom henta meg litt inn i løpet av uka, men kjenner at det er ikke så mye mindre fleksibilitet som skal til før jeg også må høre med arbeidsgiver om tilrettelegging i retning det du har fått ☺️ Det tror jeg på 🤩 Vi har ikke begynt enda, tenkte ta det nærmere sommeren… men vet jo aldri hva slags form man er i utover i svangerskapet, så er jo egentlig veldig lurt å gjøre seg opp noen tanker når man er i form Det hjelper så absolutt å ha 2 dager hjemmekontor! Så lenge det er en ordning som fungerer for deg, er det jo bare fint å få med seg litt av det sosiale på kontoret også! Det merker jeg at jeg savner veldig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #72 Del Skrevet 26. februar 2022 Fiora skrev (14 timer siden): Det tror jeg på 🤩 Vi har ikke begynt enda, tenkte ta det nærmere sommeren… men vet jo aldri hva slags form man er i utover i svangerskapet, så er jo egentlig veldig lurt å gjøre seg opp noen tanker når man er i form Det hjelper så absolutt å ha 2 dager hjemmekontor! Så lenge det er en ordning som fungerer for deg, er det jo bare fint å få med seg litt av det sosiale på kontoret også! Det merker jeg at jeg savner veldig 🙈 Vi er så ubestemmelige og må teste ut alle modeller for å nærme oss en avgjørelse, og det er jo litt på den lista, så om vi skal bli ferdige til sommeren måtte vi rett og slett begynne nå allerede 😂 Skjønner veldig godt at dere vil vente altså, hadde vi vært litt mer «normale» på den fronten hadde vi nok venta vi og 🙊 Ja, det hjelper veldig på! Og elsker virkelig det sosiale på kontoret 😍 Men begynte faktisk gårsdagen med den heftigste runda med oppkast etter frokost siden jeg ble gravid, så litt lite søvn en natt og litt stressende morgen var alt som skulle til 😳 Godt kroppen sier tydelig ifra om å roe ned, men spørs hvor lenge to dager med hjemmekontor i uka holder altså 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 27. februar 2022 #73 Del Skrevet 27. februar 2022 Yrno skrev (På 26.2.2022 den 8.51): Vi er så ubestemmelige og må teste ut alle modeller for å nærme oss en avgjørelse, og det er jo litt på den lista, så om vi skal bli ferdige til sommeren måtte vi rett og slett begynne nå allerede 😂 Skjønner veldig godt at dere vil vente altså, hadde vi vært litt mer «normale» på den fronten hadde vi nok venta vi og 🙊 Ja, det hjelper veldig på! Og elsker virkelig det sosiale på kontoret 😍 Men begynte faktisk gårsdagen med den heftigste runda med oppkast etter frokost siden jeg ble gravid, så litt lite søvn en natt og litt stressende morgen var alt som skulle til 😳 Godt kroppen sier tydelig ifra om å roe ned, men spørs hvor lenge to dager med hjemmekontor i uka holder altså 🤷🏼♀️ Koselig å begynne å se på utstyr, ting blir litt mer virkelig da! Vi kjøpte vogn på fredag! 😄 Håper kvalmen forsvinner igjen, men sikkert lurt å lytte til kroppen sin ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 1. mars 2022 #74 Del Skrevet 1. mars 2022 Såå koselig å lese så fine oppdateringer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 1. mars 2022 #75 Del Skrevet 1. mars 2022 On 2/26/2022 at 8:51 AM, Yrno said: Vi er så ubestemmelige og må teste ut alle modeller for å nærme oss en avgjørelse, og det er jo litt på den lista, så om vi skal bli ferdige til sommeren måtte vi rett og slett begynne nå allerede 😂 Skjønner veldig godt at dere vil vente altså, hadde vi vært litt mer «normale» på den fronten hadde vi nok venta vi og 🙊 Ja, det hjelper veldig på! Og elsker virkelig det sosiale på kontoret 😍 Men begynte faktisk gårsdagen med den heftigste runda med oppkast etter frokost siden jeg ble gravid, så litt lite søvn en natt og litt stressende morgen var alt som skulle til 😳 Godt kroppen sier tydelig ifra om å roe ned, men spørs hvor lenge to dager med hjemmekontor i uka holder altså 🤷🏼♀️ Da er vi nok ganske forskjellig der ja! Vi er sånn som kikker på 1, kanskje 2 varianter også tar vi bare noe til slutt 🙈 Trenger vel ikke si det men, det går ganske fort når vi skal handle ting Huff da, det hørtes ikke ut som noen god start på dagen! Lytte lytte lytte til kroppen, du skal jo være i arbeidslivet +- 40 år til, god tid til å delta i det som foregår der ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 1. mars 2022 #76 Del Skrevet 1. mars 2022 Koselig å lese dagboka di ♥️ merkelig at det er så lang ventetid på jm-time 😯 her har jeg hatt time hver fjerde uke siden uke 6 🤭 bor i en mindre by da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #77 Del Skrevet 2. mars 2022 tjolahei skrev (På 27.2.2022 den 17.40): Koselig å begynne å se på utstyr, ting blir litt mer virkelig da! Vi kjøpte vogn på fredag! 😄 Håper kvalmen forsvinner igjen, men sikkert lurt å lytte til kroppen sin ja Ja, veldig koselig 🥰 Så spennende! Hvilken endte dere opp med å gå for? 😃 Kvalmen er allerede borte igjen, var heldigvis bare et engangstilfelle kan det virke som *bank i bordet* 😅 Helne90 skrev (På 1.3.2022 den 9.08): Såå koselig å lese så fine oppdateringer 🥰 Tusen takk 🥰 Måtte inn å kikke i dagboka di også nå - håper skikkelig at det klaffer for dere denne runden, det hadde vært så innmari fortjent etter alt du har vært gjennom. Sender masse babystøv og gode tanker din vei 🧡 Fiora skrev (14 timer siden): Da er vi nok ganske forskjellig der ja! Vi er sånn som kikker på 1, kanskje 2 varianter også tar vi bare noe til slutt 🙈 Trenger vel ikke si det men, det går ganske fort når vi skal handle ting Huff da, det hørtes ikke ut som noen god start på dagen! Lytte lytte lytte til kroppen, du skal jo være i arbeidslivet +- 40 år til, god tid til å delta i det som foregår der ❤️ Haha det høres utrolig deilig ut å ha det sånn da! 😃 Alle vognene ser jo kjempefine ut så er sikker på at vi hadde blitt fornøyd med hvilken som helst av de vi har som favoritter, men vi klarer bare ikke å bestemme oss Veldig sant faktisk, arbeidslivet er langt! Denne uka har jeg hatt hjemmekontor hver dag, og kjenner jo at det skal bli godt å komme tilbake på kontoret neste uke igjen, men det er jammen meg godt for både kropp og hodet å ta det helt rolig innimellom også 🥰 7777 skrev (14 timer siden): Koselig å lese dagboka di ♥️ merkelig at det er så lang ventetid på jm-time 😯 her har jeg hatt time hver fjerde uke siden uke 6 🤭 bor i en mindre by da. Høres fantastisk ut med så tett oppfølging! Hvor langt er du vei? 🥰 Det er jo drømmen, for selv om et svangerskap er langt og man sikkert rent fysisk sett trenger tettere oppfølging mot slutten så er det jo i begynnelsen at alt er nytt og man sitter der med flest spørsmål Kjenner heldigvis ikke på det samme behovet for mer oppfølging nå om dagen da, så nå får jeg bare ta det som det er og glede meg ekstra mye til de kontrollene jeg får 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 2. mars 2022 #78 Del Skrevet 2. mars 2022 Yrno skrev (2 minutter siden): Høres fantastisk ut med så tett oppfølging! Hvor langt er du vei? 🥰 Det er jo drømmen, for selv om et svangerskap er langt og man sikkert rent fysisk sett trenger tettere oppfølging mot slutten så er det jo i begynnelsen at alt er nytt og man sitter der med flest spørsmål Kjenner heldigvis ikke på det samme behovet for mer oppfølging nå om dagen da, så nå får jeg bare ta det som det er og glede meg ekstra mye til de kontrollene jeg får 😅 Er 17+1 i dag 🥰 ja, man lurer jo veldig i starten. Har ikke spurt om det selv, men det er visst helt vanlig med så tett oppfølging her ☺️ Og bare å sende en sms hvis det er noe du trenger svar på før neste time osv. ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #79 Del Skrevet 2. mars 2022 7777 skrev (1 time siden): Er 17+1 i dag 🥰 ja, man lurer jo veldig i starten. Har ikke spurt om det selv, men det er visst helt vanlig med så tett oppfølging her ☺️ Og bare å sende en sms hvis det er noe du trenger svar på før neste time osv. ♥️ Gratulerer så mye 😍 Da ligger du nesten to uker foran meg, så gøy! 🥳 Har du begynt å kjenne noe liv i magen enda? Høres helt fantastisk ut med så god oppfølging - unner deg det veldig altså! 😊 Heldigvis er det masse private alternativer her, så hvis vi skulle bli veldig usikre kan vi jo alltids bestille jordmortime eller UL-time privat, men nå vokser magen altså så fort at det er liksom ikke noen tvil om at lille vokser fint inni der så da går det i grunnen fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 2. mars 2022 #80 Del Skrevet 2. mars 2022 Yrno skrev (2 timer siden): Gratulerer så mye 😍 Da ligger du nesten to uker foran meg, så gøy! 🥳 Har du begynt å kjenne noe liv i magen enda? Høres helt fantastisk ut med så god oppfølging - unner deg det veldig altså! 😊 Heldigvis er det masse private alternativer her, så hvis vi skulle bli veldig usikre kan vi jo alltids bestille jordmortime eller UL-time privat, men nå vokser magen altså så fort at det er liksom ikke noen tvil om at lille vokser fint inni der så da går det i grunnen fint Ja, så vi var ganske nærme på termin 🙋🏼♀️ syns jeg kjenner noen «bobler» noen ganger, men ikke tydelige spark eller noe enda 🥰 kjenner at det er hardt i nedre del av magen, og at dette stadig flytter seg oppover, så det er tydelig vekst 🤭 bare ikke så tydelig mage sånn sett. Ser ut som jeg har foodbaby fra før av, så jeg vet ikke hva som er hva 😆 fint at dere i alle fall kan gå privat dersom det er ønskelig da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå