Gå til innhold

Yrno - venter på første bittelille 🧡 ​


Yrno

Anbefalte innlegg

Så koselig med oppdatering og ei veldig sprek jente inni magen :rodmer: 

Er fox’n i hel grønn eller? Jeg kjøpte en brukt Buffalo forrige uke med grønt trekk. Synes den er veldig fin. Bag og sportsdelen er i sort, men kalesje og trekket er i olivengrønn. 
 

Så koselig at mannen er så gira. Du er heldig der. Min har knapt kjent på magen, ikke at man kjenner så mye heller da 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ruskemor skrev (9 timer siden):

Så koselig oppdatering 😊 

Håper resten av svangerskapet blir like koselig og fint som det er akkurat nå❤️

Tusen takk 🥰 Håper det klaffer for dere snart også 💖

Fiora skrev (4 timer siden):

For en koselig oppdatering! 😍 Er så gøy å lese om turnshowet som foregår inni magen, herlig å kjenne så mye, selv om hun er klar for dagens sprell litt tidligere enn mor foretrekker 😉

åååå, har dere skaffet dere den grønne bugaboo foxen? Den falt jeg også pladask for - elsker alt som er grønt! 😄 Den vil dere nok ikke angre på 💚

Ta vare på deg selv og frøkna di, jobben kan vente noen måneder!

Ja, er virkelig verdens mest fantastiske følelse - selv om jeg foretrekker det litt senere enn hun styrer med i blant 😂 Ville uansett ikke byttet det for noe 💖

Den helgrønt foxen ja 😃 Kom i dag faktisk, og er så fiiiin 😍 Mannen triller den frem og tilbake på stuegulvet her, så tror det ble enda mer virkelig for han også nå 💖 

Du har så rett - jobben kan vente 🥰

Angeleye skrev (4 timer siden):

Så koselig oppdatering 🥰 Det virker som en veldig fin tid av svangerskapet dette! Så koselig med spark 😍

Ja, bare å glede seg til denne delen altså 😍 Føler det er lønn for strevet etter så mange og lange uker med dårlig form og masse bekymringer, så disse ukene her gjør alt verdt det - verdens koseligste følelse når hun sparker 🥰

Kakaoen skrev (8 minutter siden):

Så koselig med oppdatering og ei veldig sprek jente inni magen :rodmer: 

Er fox’n i hel grønn eller? Jeg kjøpte en brukt Buffalo forrige uke med grønt trekk. Synes den er veldig fin. Bag og sportsdelen er i sort, men kalesje og trekket er i olivengrønn. 
 

Så koselig at mannen er så gira. Du er heldig der. Min har knapt kjent på magen, ikke at man kjenner så mye heller da 😂😂

Ja, helgrønn fox 😍 Både mannen og jeg falt helt pladask for fargen og modellen, så da måtte det bli den 😊 Høres veldig fin ut med grønt trekk og kalesje også 😍 Synes det gjør seg med litt farger på vogna jeg altså! 

Haha ja han er kjempegira! Triller vogna frem og tilbake her, og har «magetid» hver kveld hvor han kjenner på magen, prater til lille og hører om han kan høre hjerteslag (enda jeg har sagt at det siste er umulig 😂) 🥰 

Det blir kanskje annerledes når det er nummer tre heller enn førstemann 😅 Da har man jo liksom vært der før, og er nok ingen tvil om at mannen din gleder deg han også, så har man forskjellige måter å vise det på bare 🤗🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Kakaoen skrev (På 30.4.2022 den 23.14):

Hvordan går det med deg? ❤️

Takk som spør, det går i grunnen veldig fint 💖

24+1

Så var det plutselig gått 4 uker siden forrige oppdatering her inne 😅 Synes ukene plutselig har begynt å gå veldig fort, og "glemmer" på et vis at jeg er gravid. Ikke for det altså, jeg kjenner det godt i både kropp og topp, men det er mer en tilstand heller enn et fokus på et vis?

Siden sist har vi vært på UL (da jeg var 20+2 elns) for å sjekke hjertet til lille, og alt stod heldigvis perfekt til med det lille hjertet hennes, og det er definitivt ei litta prinsesse inni der 💖

Alt står egentlig veldig bra til om dagen, og lille er super aktiv! Hun sparker og styrer noe voldsomt inni der dagen lang, så er nesten glad jeg har morkaka foran hvis ikke hadde det fort blitt veldig vanskelig å få noe søvn :fnise: Mannen har kunnet kjenne bevegelsene hennes siden rundt uke 20, og vi koser oss med sparkene hennes hver kveld 🥰 Jeg tror hun reagerer på stemmen hans også, for hun kan ha vært helt rolig en stund, så prater han helt inntil magen, og vipps setter hun i gang 😂 

I dag hadde jeg time hos jordmor første gang, og jeg var skikkelig spent og nervøs før timen. Heldigvis likte jeg henne kjempegodt! Hun hadde masse erfaring fra både fødsel og barsel på sykehuset, og var så rolig og fin. Jeg følte meg for første gang skikkelig ivaretatt, og det var veldig godt 🥰 Jeg har jo lurt på om det kanskje er jeg som har overreagert mtp dårlig oppfølging av lege, men hun virket ikke akkurat imponert hun heller, og jeg kjente det var litt godt bare det.

Hun sendte i hvert fall henvisning til sykehuset for å få vite hva planen var mtp videre oppfølging av hjertet, så da vet jeg i hvert fall at jeg får oppfølging og en plan fremover 😊 Jeg har fått innkalling til lege og UL på sykehuset i svangerskapsuke 32, og det er nok oppføling mtp hjertet (det trodde jordmor også), så nå føler jeg meg veldig beroliget 🙏

Jeg har vært skikkelig sliten og trøtt i det siste, og tenkte kanskje det var pga jern eller noe sånn, men jeg hadde visst noen av de beste verdiene hun hadde sett, så hun trodde nok det heller var på grunn av dårlig søvn og at det generelt tar mye energi å gå gravid. Hun anbefalte meg sterkt å be om mer tilrettelegging på jobb, og aller helst vurdere en 20% sykemelding, men det kjenner jeg sitter veldig langt inne. På den andre siden føler jeg jo at jeg må velge litt mellom å dra på kontoret eller gjøre noe etter jobb, og det hadde vært nydelig å ha overskudd til begge deler. Jeg fikk hvert fall mye å tenke på etter timen i dag, så skal vurdere det ordentlig hvert fall 😊

Ellers har vi fått mer babyting i hus, så tenkte jeg (endelig haha) kunne dele lista vår sånn den ser ut nå: 

  • Barnevogn (duo) - kjøpt ny, Bugaboo Fox 3 i grønn
    • Bilstoladapter
    • Regntrekk - fulgte med vogna
    • Myggnetting
    • Laken
    • Dyne/vognpose, høst/vår
    • Vognpose, vinter - arvet, blir 3.generasjon som bruker 🥰
  • Bilstol - skal kjøpe Cybex cloud Z
    • Baksetespeil
    • (Bilstolpose)
  • Babynest - fått låne av kollega
  • Bæresele - Ergobaby Omni 360, denne vil vi kjøpe brukt
  • Vippestol - Babybjørn, fått låne av kollega
  • Bedside crib - fått låne av kollega
    • Madrass
    • Dyne
    • Laken
    • Dynetrekk
  • Badebalje med nyfødtinnlegg
  • Stellematte
    • Hylle til bad (tenker å kjøpe sånne med sugekopp til å henge på veggen fra IKEA bare)
    • Vaskekluter (2 farger)
    • Febertermometer
    • Neglesaks til nyfødt
    • Underlag til stellematte
    • Stelleting - henter en del gratispakker og fyller ellers på med det vi tenker er kjekt å ha
  • Gulpekluter
  • Multi-MAM kompresser
    • Nattlampe
    • Ammeinnlegg
    • Salve til brystvorter
    • Brystpumpe
  • (Tisselaken)
  • 8-10 bodyer, 50 - kjøpt på Tise
  • 8-10 bodyer, 56
  • 2-3 strømpebukser, 50
  • 2-3 strømpebukser, 56
  • 4 pysjamaser, 56
  • 4 bukser, 50 - kjøpt på Tise
  • 4 sparkebukser, 56
  • 2 luer
  • Hentesett - strikket av min mor
  • Ulldress til vognbruk
  • Ullteppe - strikket av meg 
  • Babygym - fått låne av kollega
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du kom til en hyggelig jordmor som har tatt litt tak❤️

Sikkert ikke så dumt å be om 20% sykemelding sånn at du slipper å være så fryktelig trøtt og sliten.

Veldig fin liste! Måtte inn å google vognen og fargen, og den var veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en koselig dagbok å lese igjennom. 
Listen din var helt genial for en som ligger halvannen uke etter deg terminmessig ☺️ Var myyye på den jeg ikke enda har tenkt på engang skal jeg innrømme 😂🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at alt er bra med både deg og vesla 😍 Er litt enig med deg i at gravid er mer en tilstand nå. Man venner seg jo til alt.

Så morsomt at hun er så aktiv! Det må være utrolig betryggende! Og stas at pappaen har fått begynt å kjenne også :hjerte: Jeg har nok en langt mer bedagelig type i magen, han sier ifra når det er på tide med måltid da! Våkner til at han er i full gang på morgenen :fnise:

Så fint at du har fått en så grei jordmor! Det har så utrolig mye å si å føle seg sett og ivaretatt - og tipper det blir bare viktigere og viktigere å ha en sånn god fagperson rundt seg når det nærmer seg fødsel! 

Så flinke dere har vært å handle inn! Godt med alt som er klart og i orden 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her😊 

For en fin liste du har laget deg! Tror jeg blir å se litt på din liste fremover om det er noe vi selv mangler når vi begynner med innkjøp, for din var veldig bra! 😄 

koselig med bevegelser da🥰 og enda bedre når mannen også får kjent dem, kjenner kun bevegelser inni magen enda jeg da, straks uke 16, men kan ikke vente med å få kjent de på utsiden! Er helt spesielt det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 3.5.2022 den 18.30):

Så bra du kom til en hyggelig jordmor som har tatt litt tak❤️

Sikkert ikke så dumt å be om 20% sykemelding sånn at du slipper å være så fryktelig trøtt og sliten.

Veldig fin liste! Måtte inn å google vognen og fargen, og den var veldig fin!

Hun vet nok fort hva hun prater om ja 😅 Følte hun tok meg veldig «på kornet» i rådene hun ga mtp å skulle være så flink og sånn også 🙈

Takk! Vi liker den veldig godt, så gleder oss veldig til å prøve den ute også - mannen tar den frem til stadighet for å kjøre litt rundt i stua med den 😂 Den virker hvert fall veldig god 😍

PurpleTuliip skrev (På 3.5.2022 den 19.00):

Dette var en koselig dagbok å lese igjennom. 
Listen din var helt genial for en som ligger halvannen uke etter deg terminmessig ☺️ Var myyye på den jeg ikke enda har tenkt på engang skal jeg innrømme 😂🙊

Så koselig at du har lest litt 🥰 Jeg har sikkert glemt/ikke tenkt på en hel haug selv, så her er det bare å komme med innspill også! Så gøy at vi er så nærme terminmessig 😄

Fiora skrev (8 timer siden):

Så koselig at alt er bra med både deg og vesla 😍 Er litt enig med deg i at gravid er mer en tilstand nå. Man venner seg jo til alt.

Så morsomt at hun er så aktiv! Det må være utrolig betryggende! Og stas at pappaen har fått begynt å kjenne også :hjerte: Jeg har nok en langt mer bedagelig type i magen, han sier ifra når det er på tide med måltid da! Våkner til at han er i full gang på morgenen :fnise:

Så fint at du har fått en så grei jordmor! Det har så utrolig mye å si å føle seg sett og ivaretatt - og tipper det blir bare viktigere og viktigere å ha en sånn god fagperson rundt seg når det nærmer seg fødsel! 

Så flinke dere har vært å handle inn! Godt med alt som er klart og i orden 🤩

Haha så gøy med de små inni der som man allerede kan begynne å ane at har sin egne lille personlighet altså! Blir spennende å se hvordan de er når de kommer ut 🤩

Vi mangler mye på lista enda, men begynner å kjenne på et behov for og ha ting i hus plutselig 😅 Veldig morsomt hvordan det bare skjer av seg selv, fra å ikke ha noe klart til og plutselig ville ha alt klart helst i går 😂

Love90 skrev (6 timer siden):

Titter innom her😊 

For en fin liste du har laget deg! Tror jeg blir å se litt på din liste fremover om det er noe vi selv mangler når vi begynner med innkjøp, for din var veldig bra! 😄 

koselig med bevegelser da🥰 og enda bedre når mannen også får kjent dem, kjenner kun bevegelser inni magen enda jeg da, straks uke 16, men kan ikke vente med å få kjent de på utsiden! Er helt spesielt det! 

Bare å bruke som inspo, og gjerne komme med innspill også! Du har jo litt erfaring fra før, så tar gjerne imot tips! 😃

Åå ja, det er virkelig noe spesielt med de bevegelsene altså 🥰 Såå koselig at du kjenner så mye allerede! Leser dagboken din også, og synes det er så koselig og fantastisk at det gikk for dere 😍 Gleder meg til å følge deg fremover også 💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (40 minutter siden):

Hun vet nok fort hva hun prater om ja 😅 Følte hun tok meg veldig «på kornet» i rådene hun ga mtp å skulle være så flink og sånn også 🙈

Takk! Vi liker den veldig godt, så gleder oss veldig til å prøve den ute også - mannen tar den frem til stadighet for å kjøre litt rundt i stua med den 😂 Den virker hvert fall veldig god 😍

 

Så bra, man trenger sånn folk i livet! 

Åhh, så koselig 🥰 virker som at det er en vogn som mange er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2022 at 9:24 PM, Yrno said:

Haha så gøy med de små inni der som man allerede kan begynne å ane at har sin egne lille personlighet altså! Blir spennende å se hvordan de er når de kommer ut 🤩

Vi mangler mye på lista enda, men begynner å kjenne på et behov for og ha ting i hus plutselig 😅 Veldig morsomt hvordan det bare skjer av seg selv, fra å ikke ha noe klart til og plutselig ville ha alt klart helst i går 😂

 

Ja, ikkesant! Tenk at det er egne små personer der inne! Skal bli så spennende å bli kjent med baby og få vite hvem det egentlig er som er der inne! 😍

Skjønner akkurat hva du mener, plutselig fikk man et veldig behov for å få alt klart på en gang! Er vel de de kaller nesting? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker nesting. Jeg vil og kjøpe ALT nå :ler: og helst rydde HELE huset og hive masse shit som bare tar opp plass! Og organisere masse. Her helt utrolig hvordan hjernen forbereder seg ganske tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 4.5.2022 den 22.06):

Så bra, man trenger sånn folk i livet! 

Åhh, så koselig 🥰 virker som at det er en vogn som mange er fornøyd med.

Absolutt! Ja, har lest mye bra om den 🤩 

Fiora skrev (På 6.5.2022 den 18.42):

Ja, ikkesant! Tenk at det er egne små personer der inne! Skal bli så spennende å bli kjent med baby og få vite hvem det egentlig er som er der inne! 😍

Skjønner akkurat hva du mener, plutselig fikk man et veldig behov for å få alt klart på en gang! Er vel de de kaller nesting? :fnise:

Åå klarer nesten ikke vente med å endelig få hilse på 😍 
Er nok fort det som kalles nesting ja 🙊 Er glad vi fortsatt har god tid da, for er jammen meg mye å bestemme seg for også - veldig deilig å kunne ta det når det passer heller enn å stresse hvert fall 😄 Vi vil ha det klart før sommeren da, siden vi sannsynligvis drar bort hele juli sånn cirka ☺️

Kakaoen skrev (På 6.5.2022 den 21.19):

Elsker nesting. Jeg vil og kjøpe ALT nå :ler: og helst rydde HELE huset og hive masse shit som bare tar opp plass! Og organisere masse. Her helt utrolig hvordan hjernen forbereder seg ganske tidlig!

Hahaha Signerer denne! Vil helst rydde alle skap, skuffer, boder og det som er 🙊 Til mannens store fortvilelse 😂 Heldigvis begynner han også å se behovet for å gjøre litt her og der for og få plass til alle tingene som sakte men sikkert finner veien inn i hjemmet her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jeg ikke er den eneste som vil endevende huset 😂

Problemet her i huset er at det fort ikke bare er ett rom som må ryddes, men ALLE! Har et mål om å begynne med vaskerommet. Vi har ikke så veldig stort vaskerom og jeg HATER når det er rot i systemet der. Med 3 barn må jeg ha god sortering av skittentøy og plass til å brette på! Leter veldig etter enkle firkanta skittentøyskurver som er lette å flytte på. Er mange som er runde, men det tar egentlig en del plass når man skal ha flere ved siden av hverandre. Jeg driver og grubler fælt på dette 😂 

Har hatt en runde på 6 åringen sitt rom og fjernet flere kasser med leker som han aldri bruker lenger. Så det går saaakte fremover 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (4 timer siden):

Godt jeg ikke er den eneste som vil endevende huset 😂

Problemet her i huset er at det fort ikke bare er ett rom som må ryddes, men ALLE! Har et mål om å begynne med vaskerommet. Vi har ikke så veldig stort vaskerom og jeg HATER når det er rot i systemet der. Med 3 barn må jeg ha god sortering av skittentøy og plass til å brette på! Leter veldig etter enkle firkanta skittentøyskurver som er lette å flytte på. Er mange som er runde, men det tar egentlig en del plass når man skal ha flere ved siden av hverandre. Jeg driver og grubler fælt på dette 😂 

Har hatt en runde på 6 åringen sitt rom og fjernet flere kasser med leker som han aldri bruker lenger. Så det går saaakte fremover 😂🙈

Haha ja da tar det fort sin tid 😅 Vi har vurdert sånne trådkurver til skittentøy - en skuff per kategori, typ en til mørkt, en til kok, etc. ala noe sånn https://www.ikea.com/no/no/p/jonaxel-oppbevaringskombinasjon-hvit-s09297134/ 🤗

Jeg begynner å innse at vi kanskje har vært litt vel optimist mtp hvor mye plass ting tar 😅 Vi hadde beregnet ei skuffe i en kommode til lillemor sine klær vi, men begynner jo å innse at hun kanskje trenger hele kommoden selv 🙈 Jeg står fast ved at hun ikke trenger eget rom fra starten da, men vurderer mer og mer å kjøpe en egen seng til henne som vi kan ha på stua i starten og flytte inn på eget rom til henne når det blir behov for det bare 🤔 Mye å ta stilling til for tiden kjenner jeg 😅 Vi drar bort mesteparten av juli, så vil helst ha alt klart hjemme før vi drar bort så det ikke blir så stress i august ☺️ Plutselig ikke så lenge til juli lengre heller innser jeg 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (9 minutter siden):

Haha ja da tar det fort sin tid 😅 Vi har vurdert sånne trådkurver til skittentøy - en skuff per kategori, typ en til mørkt, en til kok, etc. ala noe sånn https://www.ikea.com/no/no/p/jonaxel-oppbevaringskombinasjon-hvit-s09297134/ 🤗

Jeg begynner å innse at vi kanskje har vært litt vel optimist mtp hvor mye plass ting tar 😅 Vi hadde beregnet ei skuffe i en kommode til lillemor sine klær vi, men begynner jo å innse at hun kanskje trenger hele kommoden selv 🙈 Jeg står fast ved at hun ikke trenger eget rom fra starten da, men vurderer mer og mer å kjøpe en egen seng til henne som vi kan ha på stua i starten og flytte inn på eget rom til henne når det blir behov for det bare 🤔 Mye å ta stilling til for tiden kjenner jeg 😅 Vi drar bort mesteparten av juli, så vil helst ha alt klart hjemme før vi drar bort så det ikke blir så stress i august ☺️ Plutselig ikke så lenge til juli lengre heller innser jeg 😅 

Veldig smart med slike trådkurver. Har tenkt tanken selv også. Men det hadde ikke funka her fordi kurvene er for små :ler: føler det er helt syke mengder klær som brukes. Og de griser det jo til hver dag. Nytter ikke bruke ting to ganger 🙈 jeg vurderer et skittentøysskap til fra IKEA. Tror jeg kan få plass til det. Og en benkeplate over tørketrommelen. Har 4 plastkasser stående der nå. Bretter klær og legger de oppi der. Når kassa er full bærer jeg den til det aktuelle klesskapet og legger på plass. Så må få plass til enda en slik kurv til minsten 🙈

Ho må nok ha hele kommoden ja! Haha! Bare å innse det 😂 eneste fordel med å ha rommet klart før baby kommer er at man har en plass å legge alle tingene man kjøper til ungen😂 

Digg med lang sommerferie. Skal dere reise langt i Juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kakaoen skrev (2 minutter siden):

Veldig smart med slike trådkurver. Har tenkt tanken selv også. Men det hadde ikke funka her fordi kurvene er for små :ler: føler det er helt syke mengder klær som brukes. Og de griser det jo til hver dag. Nytter ikke bruke ting to ganger 🙈 jeg vurderer et skittentøysskap til fra IKEA. Tror jeg kan få plass til det. Og en benkeplate over tørketrommelen. Har 4 plastkasser stående der nå. Bretter klær og legger de oppi der. Når kassa er full bærer jeg den til det aktuelle klesskapet og legger på plass. Så må få plass til enda en slik kurv til minsten 🙈

Ho må nok ha hele kommoden ja! Haha! Bare å innse det 😂 eneste fordel med å ha rommet klart før baby kommer er at man har en plass å legge alle tingene man kjøper til ungen😂 

Digg med lang sommerferie. Skal dere reise langt i Juli?

Skjønner - høres ut som en 50% stilling bare å ta klesvasken i heimen hos dere, all ære til deg for det er noe av det kjedeligste jeg vet 🙈 Høres veldig lurt ut med sånn skap da 😃 Elsker praktiske løsninger 🙏 Veldig lurt med de kassene, det noteres iherdig bak øret til senere 😎 

Ja, vi som skulle holde det som gjesterom lengst mulig har jo plutselig et gjesterom med alle møblene som før + alle babytingene 😂 Mesteparten av babytingene blir nok flyttet ut i stua og sånn etter hvert da, men akkurat den kommoden må vi nok bare innse at må tømmes for alt annet enn klærne hennes. Det blir jo fort litt i forskjellige størrelser og sånn, så det fyller seg fort opp gitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (1 minutt siden):

Skjønner - høres ut som en 50% stilling bare å ta klesvasken i heimen hos dere, all ære til deg for det er noe av det kjedeligste jeg vet 🙈 Høres veldig lurt ut med sånn skap da 😃 Elsker praktiske løsninger 🙏 Veldig lurt med de kassene, det noteres iherdig bak øret til senere 😎 

Ja, vi som skulle holde det som gjesterom lengst mulig har jo plutselig et gjesterom med alle møblene som før + alle babytingene 😂 Mesteparten av babytingene blir nok flyttet ut i stua og sånn etter hvert da, men akkurat den kommoden må vi nok bare innse at må tømmes for alt annet enn klærne hennes. Det blir jo fort litt i forskjellige størrelser og sånn, så det fyller seg fort opp gitt 😅

Du er ikke eneste som HATER klesvask! Jeg og gjør det. Eller det går greit å vaske. Men å brette!!! 🤢 Kjedeligste som finnes. Jeg jobber veldig med å skulle brette litt hver dag, og å sette på en vask hver dag. Men nå sliter jeg med å stå oppe og brette. 🙈 er så tung med magen. 
 

Håper dere har en stor stue da! :fnise: er utrolig mye ting det fører med seg med de små. Og i de første årene er det masse leker i stua også. Husker det var en befrielse å få alle lekene kun inn på rommene til ungene! 
Hadde en hvit kiste i stua i en periode som jeg stapp alt oppi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (Akkurat nå):

 Du er ikke eneste som HATER klesvask! Jeg og gjør det. Eller det går greit å vaske. Men å brette!!! 🤢 Kjedeligste som finnes. Jeg jobber veldig med å skulle brette litt hver dag, og å sette på en vask hver dag. Men nå sliter jeg med å stå oppe og brette. 🙈 er så tung med magen. 
 

Håper dere har en stor stue da! :fnise: er utrolig mye ting det fører med seg med de små. Og i de første årene er det masse leker i stua også. Husker det var en befrielse å få alle lekene kun inn på rommene til ungene! 
Hadde en hvit kiste i stua i en periode som jeg stapp alt oppi. 

Det skjønner jeg godt! Klesvask er blitt såå mye tyngre, og banner litt hver gang jeg mister en sokk eller noe på bakken så jeg må bøye meg 🙈

Hehe stua er ikke kjempestor nei, men planen er å gjøre gjesterommet om til barnerom når hun trenger det, altså når hun skal sove på eget rom, men ikke ha det som barnerom fra fødsel av bare ☺️ Vi tenker å flytte i hus (bor i tre-roms leilighet nå) om et års tid uansett, og da får hun så klart eget rom 🥰

Jeg er fra Sørlandet (bor der mannen er fra), så da blir vi der i juli i år 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg godt! Klesvask er blitt såå mye tyngre, og banner litt hver gang jeg mister en sokk eller noe på bakken så jeg må bøye meg 🙈

Hehe stua er ikke kjempestor nei, men planen er å gjøre gjesterommet om til barnerom når hun trenger det, altså når hun skal sove på eget rom, men ikke ha det som barnerom fra fødsel av bare ☺️ Vi tenker å flytte i hus (bor i tre-roms leilighet nå) om et års tid uansett, og da får hun så klart eget rom 🥰

Jeg er fra Sørlandet (bor der mannen er fra), så da blir vi der i juli i år 😊 

Blir stas med hus etterhvert da. Hjelper med mer plass. Da får man mer ting :ler: 

Sørlandet er best :nigo: Bor i Kristiansand selv. Så du er jo muligens fra «nærområdet» :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...